برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهرهای خراسان جنوبی با لاهیجان

اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان خراسان جنوبی در جلسه هم اندیشی با شهردار و اعضای شورای شهر لاهیجان، خواستار تبادل تجربه شدند.

برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهرهای خراسان جنوبی با لاهیجان

به گزارش سایت خبر فوری ، مسعود کاظمی روز یکشنبه در جلسه هم اندیشی اعضای شوراهای شهرهای خراسان جنوبی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان بیان کرد: لاهیجان یکی از شهرهای نمونه گردشگری کشور است که سالانه میزبان بیش از شش میلیون مسافر و گردشگر از اقصی نقاط کشور است.
وی افزود: لاهیجان شهر فرهیختگان و دانشمندان مطرحی است که در طول تاریخ از این شهر با موفقیت در سطح منطقه و کشور درخشیده اند و اعضای شورا و شهرداری، آماده تبادل تجربه با شهرهای خراسان جنوبی هستند.
کاظمی با اشاره به جایگاه شهر سرسبز لاهیجان بین شهرهای شمالی کشور اظهار داشت: شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان با همکاری و همدلی برای توسعه روزافزون این شهر گام بر می دارند و تلاش می کنند رضایت شهروندان را جلب کنند.
فرداد جنابی رئیس شورای اسلامی لاهیجان نیز در این دیدار گفت: حضور اعضای شورای شهرهای خراسان جنوبی می تواند باعث تبادل فرهنگ و تجربه با شهر لاهیجان و مردم آن شود.
وی افزود: امیدواریم با تبادل تجربه شهرهای مختلف شاهد توسعه روزافزون شهرهای کشور باشیم و لاهیجان با سابقه فرهنگی و تاریخی دیرینه این ظرفیت را دارد که در این روند، نقش مهمی داشته باشد.
جواد نجار تمیزکار یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی لاهیجان نیز گفت: اصل مشورت لازمه زندگی ماست و بزرگان دین ما با این اصل مشورت و نظارت به انجام رسالت خود می پرداختند که امیدوارم با رعایت همین اصول بتوانیم رضایت مردم را برآورده سازیم.
اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان خراسان جنوبی نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان، به معرفی شهرهای خود پرداختند و در این جلسه هم اندیشی در خصوص مسائل شهری و تبادلات اقتصادی و صنفی بحث شد.
لاهیجان با حدود 101 هزار نفر جمعیت، مهمترین شهر در شرق استان گیلان است و شورای اسلامی این شهر، هفت عضو دارد.

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها