آغاز رزمایش پدافند موشکی آمریکا_اسرائیل

رزمایش مشترک پدافند موشکی ارتش‌های آمریکا و اسرائیل موسوم به

آغاز رزمایش پدافند موشکی آمریکا_اسرائیل

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، به نقل از العهد، هیأت رسانه‌ای اسرائیل در گزارشی اعلام کرد که در این رزمایش که یک شبیه سازی تمرین مقابله با حملات موشکی است، حدود دو هزار و پانصد سرباز آمریکایی و ۲ هزار نظامی اسرائیلی شرکت خواهند کرد.

طبق این گزارش، این رزمایش با هدف مقابله با تهدیدات موشکی برگزار می‌شود و طی آن استفاده از سامانه‌های پدافند هوایی مانند: "هیتس"، "گنبد آهنین"، "فلاخن داوود" و "پاتریوت" در مقابله با حملات موشکی تمرین می‌شود.

هدف دیگر از برگزاری این تمرین نظامی "تقویت همکاری نظامی میان آمریکا و اسرائیل علیه تهدیدات منطقه‌ای و تقویت امنیت طولانی برای اسرائیل" اعلام شده است.

این رزمایش که نهمین آموزش مشترک از این نوع میان ارتش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی از زمان آغاز در سال ۲۰۰۱ میلادی است، تا اواسط ماه جاری میلادی ادامه می‌یابد.

حدود ۳۲۰۰ سرباز اسرائیلی و آمریکایی در آموزش‌های نظامی در فوریه ۲۰۱۶ میلادی مشارکت کردند. ارتش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی این نوع آموزش‌ها را هر دو سال یک بار در اراضی اشغالی برگزار می‌کنند.

همزمان با این رزمایش امروز نیروی پلیس و ارتش اسرائیل آموزش‌های نظامی خاص خود را می‌بینند و این آموزش‌ها چهار روز در "الجیل الأفسل" و "مرج یزرائیل" به طول می‌انجامد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها