مخالفت وزیر دفاع احمدی‌نژاد با سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی گفت: ایران تسلیم سیاست‌های زور نمی‌شود و هرگز به دشمنان اجازه نخواهد داد که درباره توان موشکی ایران صحبت کنند.

مخالفت وزیر دفاع احمدی‌نژاد با سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران

به گزارش خبر فوری به نقل از مهر ، سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی در مراسم گرامیداشت خانواده شهدای اطلاعات که صبح امروز یکشنبه 13 اسفندماه در سالن اجلاس سران برگزار شد، با اشاره به سفر روزهای آینده وزیر امور خارجه فرانسه به ایران گفت: سوال اینجاست که هدف سفر وزیر خارجه فرانسه به تهران در شرایطی که هفته گذشته این کشور با همکاری آمریکا و انگلیس در تلاش بودند تا قطعنامه ای ضد ایرانی در رابطه با دادن موشک به یمن به تصویب برسانند چیست؟ قطعنامه‌ای ضدایرانی آن هم به جرم حمایت از مردم مظلوم یمن که سه سال است زیر بمباران سنگین جنگنده‌های عربستان آن هم با سلاح‌های اهدایی کشورهای غربی به سعودی ها هستند.

اهم اظهارات وحیدی به شرح زیر است:

*ایران تسلیم سیاست‌های زور نمی‌شود و هرگز به آن‌ها اجازه نخواهد داد که درباره توان موشکی ایران صحبت کنند. شهدای اطلاعات همواره پیشگام و پیشقراول بودند و وظیفه آنان پیش از شهادت شناسایی بود و یکی از ویژگی‌های دفاع مقدس ما نقش اطلاعات بوده است.

* اگر از نظر عده‌‌ای نسبت به دشمنانمان کمبود داشتیم اما این رزمندگان به عنوان برتری ما تلقی می‌شدند که اگر نبودند بی‌تردید نمی‌توانستیم بسیاری از کارهای بزرگ را انجام دهیم. از آنجایی که عملیات خیبر، والفجر هشت و والفجر 10 در این ماه رخ داده بود و بسیاری از فرماندهان ما در این ماه به شهادت رسیدند بنابراین اسفند، ماه مهمی برای ما است.

* گاهی دشمن را نمی‌شناسیم، گاهی هم او را ضعیف می‌شناسیم که این یکی از اشکالات است علاوه بر این موضوع عده‌ای در این میان می‌خواهند بگویند دشمن‌شناسی مهم نیست و همه را از دریچه دوستی نگاه کنید که در پاسخ به این ادعا باید گفت اگر این گونه نبود چرا خداوند ما را به شناسایی دشمن هدایت کرده است.مسیر طولانی پیش رو داریم، انقلاب مسیر و حرکت بزرگی را پیش رو دارد و در این مسیر با دشمنان سرسختی روبه‌رو است که اگر او را نشناسیم و آماده رویارویی با فریبشان نباشیم دچار غافلگیری می‌شویم و دشمن بر ما مسلط خواهد شد.

*دشمنان ما به دنبال این هستند که رسم جهاد و شهادت را از این کشور برافکنند چرا که می‌دانند تا زمانی که این رسم در کشور برقرار است، آنها هیچ کاری نخواهند کرد. برای برانداختن این رسم به دنبال راه‌هایی برای تغییر مفاهیم مقدس و نظام معنایی ما هستند علاوه بر این موضوع درصدد این هستند تا به جای عقلانیت الهی، عقلانیت ابزاری را حاکم کنند.

* دشمنان به دنبال ایجاد یک جنگ روانی علیه اراده ملی ما هستند، آنها با این کار می‌خواهند نشان دهند که غرب بسیار پیشرفته و ایران بسیار ضعیف است و اکثر عملیات بزرگ خود را در زمان اوج پیروزی‌های کشورمان انجام می‌دهند.ما باید بدانیم در داخل کشور چگونه صحبت کنیم و هر کسی هر طوری که می‌خواهد صحبت نکند تا خانواده شهدا نرنجند.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی
    0

    تاروحانی ودارو دستش سرکارن ایران باید به همه باج بده .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها