زمان توزیع اسکناس نو مشخص شد

بانک مرکزی به مناسبت عید نوروز، از طریق شعب منتخب بانک‌های عامل اقدام به توزیع اسکناس های نو یک هزار تومانی، دو هزار تومانی و پنج هزار تومانی در سراسر کشور می کند.

زمان توزیع اسکناس نو مشخص شد

به گزارش خبر فوری به نقل از بانکداران ۲۴ (Banker)، مدیرکل ریالی و نشر این بانک با اعلام این خبر افزود: توزیع اسکناس نو در استان تهران که از روز یکشنبه ۲۱ اسفند ماه سال جاری آغاز می‌شود با مشارکت بانک‌های عامل و از طریق ۷۰ شعبه منتخب مستقر در نقاط مختلف استان انجام خواهد شد.

مسعود رحیمی با بیان اینکه در خصوص اسامی بانک‌های عامل و شعب منتخب در نظر گرفته شده برای توزیع اسکناس نو، اطلاع‌رسانی لازم طی روزهای آتی به‌عمل خواهد آمد افزود: توزیع اسکناس نو در سایر استان‌ها تحت نظارت ناظران پولی بانک مرکزی مستقر در مراکز استان‌ها و از طریق شعب منتخب تعیین شده انجام می شود.
مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی در خصوص نوع اسکناس‌های در نظر گرفته شده برای توزیع گفت: اسکناس‌هایی که توزیع خواهد شد از نوع یک هزار تومانی، دو هزار تومانی و پنج هزار تومانی است، ضمن آنکه توزیع اسکناس ۱۰هزارتومانی و ایران‌چک ۵۰ هزار تومانی نیز که از اوایل اسفند ماه در بین بانک‌ها آغاز شده در روزهای پیش‌رو بیشتر شده و از طریق شعب بانک‌ها و دستگاه‌های خودپرداز در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در حال حاضر ذخائر اسکناس و ایران‌چک بانک مرکزی از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و هیچ‌گونه مشکلی برای تامین وجوه نقد مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال وجود ندارد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها