وزش باد شدید در جنوب و جنوب شرق کشور/ بارش برف در شمال غرب کشور

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی و مرکز کشور امروز ۱۰ اسفند ماه بارش پراکنده باران در نیمه شرقی و مرکز کشور ادامه می‌یابد.

وزش باد شدید در جنوب و جنوب شرق کشور/ بارش برف در شمال غرب کشور

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، احد وظیفه گفت: با فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی و مرکز کشور امروز (۱۰ اسفند ماه) بارش پراکنده باران در نیمه شرقی و مرکز کشور ادامه می‌یابد که در برخی از مناطق شرقی گاهی با رعد و برق نیز همراه خواهد بود. در این روز وزش باد شدید در جنوب و جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در روز جمعه ( ۱۱ اسفند ماه) در شمال شرق و شرق کشور بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود و از شب از میزان بارش کاسته خواهد شد. همچنین احتمال بارش پراکنده برف در شمال غرب کشور وجود دارد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: روز شنبه (۱۲ اسفند ماه) در بیشتر مناطق کشور جو نسبتا آرامی خواهیم داشت ولی در مناطق شمال،‌ شمال شرق و شمال غرب کشوربارش‌های پراکنده دور از انتظار نیست. روزهای جمعه و شنبه ( ۹ و ۱۰ اسفند) مرکز و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

وظیفه در پایان در وضعیت جوی تهران گفت: آسمان پایتخت جمعه (۱۱ اسفند ماه ) صاف همراه با وزش باد و اوایل شب نیمه ابری با بیشینه و کمینه دمای ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. آسمان تهران شنبه ( ۱۲ اسفند ماه) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای این روز به ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها