عضو شورای شهر تهران در گفت و‌گو‌ با خبرفوری:

هزینه کردن شهرداری برای یک روزنامه منطقی نیست/همشهری در شرایط امروز هیچ منفعت مالی ندارد

عضو شورای شهر تهران گفت: هزینه کردن شهرداری برای یک رسانه و‌ روزنامه در شرایط امروز هیچ توجیهی ندارد.

هزینه کردن شهرداری برای یک روزنامه منطقی نیست/همشهری در شرایط امروز هیچ منفعت مالی ندارد

محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در گفت و گو‌ با خبرنگار اجتماعی سایت خبر فوری درباره کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص شورای شهر تهران از موسسه همشهری اظهار کرد: روزنامه همشهری به عنوان اولین روزنامه شهری که در دوره مدیریت کرباسچی در شهرداری تهران به عرصه رسانه ها اضافه شد از همان ابتدا مجموعه رویکردهای این روزنامه به نحوهی بود که مورد استقبال جامعه شهری قرار گرفت و تا به حالا هم توانسته در فضای رقابتی رسانه ای جایگاه خوبی را در سبد رسانه ای شهروندان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشهری که امروز از سوی برخی از اعضای شورای شهر تهران کلید خورده است به مجموعه تصمیم گیری ها و اقداماتی که در دوره مدیریت شهری گذشته رخ داده معطوف است و به فعالیت فعلی این مجموعه ارتباطی ندارد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بخشی از تصمیم گیری های صورت گرفته در موسسه همشهری در دوران گذشته به نیروی انسانی مازاد، ارتقای جایگاه های بی جا افراد و‌ املاک این موسسه است.

سالاری با اشاره به اینکه گزارشاتی پیرامون تخلفات در موسسه همشهری به گوش اعضای شورای شهر تهران رسیده است تاکید کرد: این تخلفات تماما به دوران گذشته مرتبط است چرا که عملا شش ماه از دوران مدیریت جدید می گذرد و هنوز فعالیت خاصی در این راستا شکل نگرفته است.

وی درباره اينكه آيا منطقی است که شهرداری تهران هزینه فعالیت یک روزنامه را پرداخت کند اظهار کرد: بحث اعضای شورای شهر هم این است که روزنامه همشهری با این همه سرمایه و سابقه طولانی نباید امروز زیانده باشد و شهرداری برای آن هزینه کند.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: ما انتظار داشتیم با توجه به درآمدهای مالی موسسه همشهری این رسانه امروز بخشی از هزینه های شهرداری را تامین کند روندی که متاسفانه خلاف آن در حال شکل گیری است.

سالاری تاکید کرد: ما درصدد هستیم با اتخاذ یک رویکرد منطقی شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که دیگر روزنامه همشهری بار مالی را برای شهرداری تهران نداشته باشد از این رو باتوجه به این ضرورت طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشهری را آغاز کردیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • نگین
    0

    هزینه بابت روزنامه همشهری پول خردی بیش نیست عوض این کار جلوی دزدی‌های کلان در شهرداری و رانت خواری و زمین خواری را بگیرید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها