برتری تیم های تنیس روی میز گیلان، لرستان و قزوین در لیگ کشور

دور رفت مسابقات تنیس روی میز قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور امروز (جمعه) با پیرزوی تیم های گیلان ، لرستان و قزوین در رشت پیگیری شد.

برتری تیم های تنیس روی میز گیلان، لرستان و قزوین در لیگ کشور

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از ایرنا، در جریان این رقابت ها و در بازی های انجام شده ، تیم تنیس روی میز گیلان با نتیجه پنج بر صفر بانک رفاه کرمان را شکست داد و سپس با نتیجه پنج بر چهار برابر مناطق نفت خیز جنوب (الف) به برتری رسید.
همچنین تیم تنیس روی میز لرستان ابتدا با نتیجه پنج بر سه تیم کردستان را مغلوب کرد و سپس با نتیجه پنج بر 2 تیم تنیس روی میز بانک رفاه کرمان را شکست داد.
در سایر بازی های انجام شده نیز تیم تنیس روی میز قزوین با نتیجه پنج بر یک برابر تیم مناطق نفت خیز جنوب(ب) پیروز شد و با نتیجه پنج بر صفر کرمانشاه را شکست داد.
دور رفت رقابت های تنیس روی میز قهرمانی لیگ دسته اول کشور از روز گذشته با حضور 90 ورزشکار در قالب تیم های نفت و گاز گچساران ، بانک رفاه کرمان ، مناطقه نفت خیز جنوب( 2 تیم)، هیات کرمان ، گیلان ، لرستان ، کردستان ، قم و قزوین در رشت آغاز شده است.
تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها به صورت دوره ای و تیمی در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت می پردازند.
دور برگشت این دوره از مسابقات نیز از 15 اسفندماه جاری در تهران برگزار می شود و در نهایت چهار تیم برتر مجموع مسابقات رفت و برگشت ، به رقابت های تنیس روی میز لیگ برتر کشور صعود می کنند.

منبع: ایرنا

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها