جانشین سردار سلیمانی: برای ساخت موشک نیاز به اجازه کسی نیست/می‌خواهند مثل سعودی‌ها فلک‌زده شویم

سردار قاآنی با اشاره به این که اگر ایران موشک می‌سازد نیاز به اجازه کسی نیست افزود: آمریکا به توافقنامه‌ای که خود امضاء کرده عمل نمی‌کند آیا با اینها می‌توان منطقی عمل کرد؟

جانشین سردار سلیمانی: برای ساخت موشک نیاز به اجازه کسی نیست/می‌خواهند مثل سعودی‌ها فلک‌زده شویم

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، سردار اسماعیل قاآنی در دومین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم مازندران در محل بانک ملی بابلسر با اشاره به این که افرادی که مبانی اعتقادی قوی داشتند به درجه رفیع شهادت رسیدند خاطرنشان کرد: اگر امریکا پس از شکست در افغانستان در عراق و سوریه جنگ راه می‌اندازد و فضاحت بار شکست می‌خورد و اساس سازمان آن‌ها از هم می‌پاشد از فضای زندگی مقاومتی شهدای ما است چون منطق جمهوری اسلامی ایران موجب شکست نقشه‌های مختلف آمریکا و دشمنان شده است و بالاترین قدرت کشور، منطق ایران است اما کشوری که اهل منطق باشد را پیدا نمی‌کنیم.

سردار قاآنی با اشاره به این که اگر ایران موشک می‌سازد نیاز به اجازه کسی نیست افزود: آمریکا به توافقنامه‌ای که خود امضاء کرده عمل نمی‌کند آیا با اینها می‌توان منطقی عمل کرد؟ آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که ایران مانند سعودی‌ها فلک زده شود. اگر امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت برتر در جهان مطرح است ، به خاطر خون پاک شهدای عزیز ماست که با نثار خون پاک خود الگوی مناسبی برای جوانان ما شدند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها