عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت و گو با خبرفوری:

نمایندگان بر استیضاح آخوندی مصرند/چهارشنبه روز سخت حسن روحانی خواهد بود؟

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: نمایندگان مجلس نسبت به طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی مصر هستند و خواهان تحقق این موضوع هستند.

نمایندگان بر استیضاح آخوندی مصرند/چهارشنبه روز سخت حسن روحانی خواهد بود؟

محمدعلی وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره احتمال منتفی شدن طرح سوال از رئیس‎جمهور از سوی نمایندگان مجلس اظهارکرد: طرح سوال از رئیس‌جمهور از سوی برخی از نمایندگان مجلس با محوریت وضعیت موسسات اعتباری مطرح شده و تا به این لحظه نیز برقوت خود باقی مانده است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از ارسال طرح سوال نمایندگان از رئیس‌‏جمهور به هیئت رئیسه این موضوع به کمیسیون اقتصادی مجلس با توجه به ماهیت سوال ارجاع داده شد و کمیسیون در یک فرصت یک هفته‎ای مسئولیت پیدا کرد تا این موضوع را مورد بررسی قرار داده و نظر خود را به هیئت رئیسه اعلام کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهارکرد: فرصت یک هفته‎ای کمیسیون اقتصادی برای بررسی طرح سوال از رئیس‎جمهور رو به پایان است از این رو اگر نمایندگان برتصمیم خود اصرار داشته باشند این موضوع در جلسه روزچهارشنبه مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وکیلی درباره رایزنی معاونت پارلمانی دولت پیرامون لغو طرح سوال از رئیس‏جمهور اظهار کرد: بنده از صحت و سقم این موضوع اطلاع کافی در اختیار ندارم اما کمیته 4 نفری از سوی نمایندگان مجلس به منظور تحقق و عملی شدن این موضوع شکل گرفته است تا طرح سوال انجام گیرد.

وی درباره طرح استیضاح عباس آخوندی و علی ربیعی وزیر کار از سوی نمایندگان مجلس اظهار کرد: این موضوع نیز باتوجه به حادثه سقوط هواپیمای یاسوج از سوی نمایندگان مجلس مورد پیگیری قرار گرفته و جمعی از آنها طرح استیضاح این دو وزیر را به هیئت رئیسه ارجاع دادند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه نمایندگان مجلس بر موضوع استیضاح آخوندی تاکید دارند تصریح کرد: بعید به نظر می‎رسد باتوجه به پیگیری‎های نمایندگان، متقاضیان استیضاح از درخواست خود انصراف دهند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها