بسیج سازندگی سپاه ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای محرومان گیلان احداث کرد

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: بسیج سازندگی سپاه قدس توانست ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد گیلان را احداث کرده و تحویل دهد.

بسیج سازندگی سپاه ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای محرومان گیلان احداث کرد

به گزارش سایت خبر فوری ، احمد ابراهیمی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در سال 96 و در راستای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های خود جهت ساخت مسکن محرومان، 1000 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد را آماده و به صاحبانشان تحویل داد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: سپاه قدس گیلان در حدود یکسال پیش برای ساخت مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام آمادگی کرد و توانست در این مدت 1000 واحد مسکونی را برای محرومان استان گیلان احداث کند.

ابراهیمی درباره نحوه اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: این طرح بزرگ با همکاری و تعامل مطلوبی که بین بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان و کمیته امداد استان ایجاد شده بود آغاز و با همکاری جهادگونه پایگاه‌ها، بسیجیان و فرماندهان نواحی استان به بهترین نحو به پایان رسید.

وی با تاکید بر ظرفیت‌های بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان افزود: با اجری این پروژه جمع زیادی از مددجویان کمیته امداد صاحب سرپناه شدند و این در واقع نشان دهنده ظرفیت و پتانسیل‌های بسیار بالای سپاه قدس گیلان و بسیج سازندگی در اجرای طرح‌های مختلف دارد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان بیان داشت: محرومیت‌زدایی و ساخت مسکن محرومان و ارائه خدمات جهادی به‌ویژه در نقاط کم برخوردار استان که با همکاری اقشار مختلف بسیجی اجرا می‌شوند از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج سازندگی سپاه قدس استان گیلان است.

ابراهیمی فعالیت‌های گروه‌های مختلف جهادی را برشمرد و عنوان کرد: اقشار مختلف بسیج مانند پزشکان، دانشجویان و بسیجیان محلات در قالب گروه‌های جهادی به مناطق کم برخوردار اعزام شده و در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و پزشکی خدمات لازم را به مردم ارائه می‌دهند.

وی اجرای برنامه‌های جهادی در استان را اثر بخش خواند و گفت: بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در سال آینده نیز فعالیت‌های جهادی و ساخت مسکن محرومان را با جدیت و شتاب بسیار بیشتری ادامه خواهد داد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن محرومیت از تمام نقاط استان گیلان برچیده شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: سپاه قدس گیلان آمادگی خود را برای ساخت 2 هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در سال آینده اعلام کرده که با اجرای آن، در مدت یک سال تمامی مددجویان کمیته امداد استان گیلان صاحب مسکن می‌شوند.

ابراهیمی درباره سایر طرح‌های بسیج سازندگی سپاه اظهار داشت: مرمت دو هزار واحد مسکونی روستایی در سراسر استان از دیگر پیشنهادات بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان است که در صورت واگذاری پروژه، نسبت به بازسازی، نوسازی و مرمت آن اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اجرای فعالیت‌های عمرانی در استان گیلان ابراز داشت: مشارکت گسترده برای اجرای طرح‌های عمرانی همچون پروژه‌های راه‌سازی و پل سازی نیز از دیگر اهداف بسیج سازندگی سپاه قدس جهت رفع سریع‌تر مشکلات مردم به‌ویژه در نقاط محروم استان گیلان است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان عنوان کرد: بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان جهت ارائه خدمت به مردم، آماده همکاری با تمام دستگاه‌های اجرایی است و می‌تواند از دورترین نقاط استان تا مناطق شهری خدمات لازم را با حضور گسترده بسیجیان به مردم شریف گیلان ارائه دهد.

ابراهیمی با اشاره به در پیش بودن هفته درختکاری نیز خاطرنشان کرد: در صورت درخواست دستگاه‌هایی نظیر جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و یا محیط زیست، بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با همکاری گروه‌های جهادی آمادگی لازم را جهت اجرای طرح های درختکاری در مناطق مختلف استان را دارند.

منبع: تسنیم

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها