نگاهی به واکنش هنرمندان و ورزشکاران به سقوط هواپیما

سقوط می کردم، مهم نبود برات

 به گزارش خبرفوری؛ بعد از آنکه خبر سقوط هواپیمای شرکت آسمان در مسیر تهران- یاسوج مخابره شد، فضای مجازی مملو از پیام های همدردی متفاوت از سوی کاربران معمولی و سلبریتی‌ها شد.

سقوط می کردم، مهم نبود برات

کارلوس کی‌روش در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "خبر بسیار ناراحت کننده‌ای است؛ تمام دعاها و افکار ما با قربانیان و خانواده‌هایشان می‌باشد؛ روح تمام قربانیان شاد و در قرین آرامش".
مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران هم با قراردادن تصویری در استوری اینستاگرام خود نسبت به وضعیت بد امداد رسانی در کشور اعتراض کرد و نوشت: "هیچ وقت نمیگن امکانات ضعیفه، مدیریت نداریم".
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هم کارتونی با موضوع سقوط هواپیما را به اشتراک گذاشته و با مردم ایران همدردی کرده است.
امیرمهدی ژوله نویسنده و بازیگر تئاتر و تلویزیون هم در پستی اینستاگرامی نوشته است: "تعدادی از هموطنانمون كه از پرايد و كاميون و راننده چرتی اتوبوس جون سالم به در برده بودند، موقع زلزله سرپل ذهاب اون طرفها نبودند، به آتيش سوزی پلاسكو نرسيدند و از كشتي سانچی جا موندند، در سقوط هواپيمای مسافربری جان باختند. (شايد نه.شايد همه نه.شايد..) تسليت، لوس و تكراری شده برای بازمونده ها. رخت سياه بخريد برای تحويل سال يكهزار و سيصد و نود و هفت شون. زندگی مون شده عاقبت يزيد. فاينال ديستينيشن رو تماشا نكرديم ما،زندگيش كرديم ما".
شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون هم با به اشتراک گذاری جمله ای کوتاه در صفحه اینستاگرام خود گفته: "تسلیت، واقعا دیگه نمیدونم چی بگم".
نوید محمدزاده بازیگر خوب سینما نیز عکسی را از آمار حوادث ایران بعد از آتش سوزی پلاسکو تا سقوط هواپیمای تهران - یاسوج به اشتراک گذاشته و نوشته است: "ایران تسلیت".
محسن چاووشی خواننده محبوب کشورمان هم طرحی گرافیکی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که در وسط آن بخشی از یک ترانه که خوانده نوشته شده است: «سقوط می‌کردم مهم نبود برات».
محمدرضا گلزار بازیگر سینما هم با به اشتراک گذاری یک طرح گرافیکی از نقشه ایران در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "خبرهایی مثل سقوط هواپیما یاسوج و یا غرق شدن یک کشتی مثل سانچی یا فروریختن یک ساختمان مثل پلاسکو بیشتر به چشم من و شما میاد چون سینمایی‌تر و اکشن‌تر هستن. این درحالی که تلفات روزانه کشور از تصادفات جاده‌ای و حوادث کاری برابری میکنه با سقوط چندین هواپیما و غرق شدن کشتی و ریختن ساختمونا! ما به ایران پر از حادثه عادت داریم".
این تنها بخشی کوچک از ابراز همدردی هنرمندان و ورزشکاران ایرانی با حادثه تلخ سقوط هواپیما است. مردم هم به صورت های مختلف با این رویداد ابراز همدردی کرده اند.

کارتون: از مجید ادیبی

63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها