فرید سجادی حسینی: انسان تا چه حد وابسته به جایزه است؟/ کیانوش عیاری حجت سینمای ایران است

فرید سجادی حسینی که در جشنواره فیلم فجر با فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» حضور داشت گفت: تا چه حد انسان وابسته به جایزه است؟واقعا به این موضوعات فکر نمی‌کنم.

فرید سجادی حسینی: انسان تا چه حد وابسته به جایزه است؟/ کیانوش عیاری حجت سینمای ایران است

به گزارش خبر فوری و به نقل از سینما سینما، فرید سجادی حسینی در جشنواره سی و ششم فیلم فجر با فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی حضور داشت. سجادی حسینی قبل از این فیلم با بازی در فیلم «فروشنده» مورد توجه بسیاری از منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفته بود.

سجادی حسینی بازیگر فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» درباره تجربه بازی در این فیلم گفت: «بیشتر نقش هایی که بازی می‌کنم بر اساس نگاه به انسان است. همه نقش‌ها و داستان‌ها بر گرفته از نقش انسان در جهان است. برای جشنواره فجر در چند فیلم بازی کردم اما فقط فیلم آقای سیدی به جشنواره راه پیدا کرد. البته از حضور در این فیلم راضی هستم. به سیمرغ هم هیچ وقت فکر نمی‌کنم. البته فکر که همه می کنند اما بازیگران خوب به اندازه ای در سینما هستند که فعلا نوبت من نیست.»

این بازیگر ادامه داد: «اکنون در دو سریال در حال فعالیت هستم. با آقای مازیار میری و همایون اسعدیان در حال کار هستم. بسیاری از فیلم‌هایی که در جشنواره اکران شد را ندیدم. مایلم به تماشای فیلم‌ها بنشینم.»

سجادی حسینی درباره هم بازی شدن با لادن ژاوه‌وند در «مغزهای کوچک زنگ زده» گفت: «بازی در کنار خانم ژاوه‌وند نکات زیادی داشت که برای من جاودانه خواهد ماند. همه منابعی که در اطراف من در این فیلم بودند الهام‌بخش بودند که خانم ژاوه‌وند سهم ویژه ای را به خود اختصاص داد.»

بازیگر فیلم «فروشنده» درباره علاقه اش به بازیگری گفت: «من باید چه کاری انجام دهم؟ اصلا چند سال دیگر من زنده هستم؟ جایزه کیلویی چند؟ تا چه حد انسان وابسته به جایزه است؟ واقعا به این موضوعات فکر نمی‌کنم. من کار خودم را انجام می‌دهم. کارگردان‌ها گاهی به من کمک می‌کنند بعضی‌ها هم این کار را انجام نمی‌دهند. به دنبال راز و رمزهای انسان هستم. پیچیدگی انسان برای من بسیار جالب است. مایلم با بسیاری از کارگردانان ایران کار کنم. اما کیانوش عیاری حجت سینمای ایران است. مایلم با آقای عیاری همیشه کار کنم. اصغر فرهادی هم به همین اندازه برای من عزیز است.»

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها