مدیرکل صداوسیمای مرکز استان گیلان:

سریال 26 قسمتی کوشیار گیلانی ساخته می‌شود

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان گیلان از ساخت سریال 26 قسمتی کوشیار گیلانی با مجمع اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیون تومانی در گیلان خبر داد.

سریال 26 قسمتی کوشیار گیلانی ساخته می‌شود

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از فارس، حسن ظهیری پیش از ظهر امروز در نهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی گیلان در سالن شهید انصاری استانداری گیلان با اعلام اینکه صداوسیما مسئول انتقال فرهنگ اسلامی به داخل و خارج از کشور است اظهار کرد: سازمان صداوسیما در میان هزاران کانال و شبکه فارسی‌زبان فعالیت می‌کند و کاری بسیار سخت و دشواری را در پیش دارد.

وی با اشاره به ضربات مهلک و مخرب ماهواره به تدین و تمدن افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای به ریشه فرهنگ و تدین ایرانی اسلامی تیشه می‌زنند و به سیره و سبک زندگی اسلامی و ایرانی هجوم آورده‌اند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان گیلان با اشاره به تزاید آسیب‌های اجتماعی گفت: صداوسیما با تولید و پخش برنامه‌های 24 ساعته خود را ملزم به پاسداشت از ارزش‌های اسلامی و ایرانی می‌داند.

ظهیری با اعلام اینکه صداوسیمای مرکز گیلان بیش از تعهدی که به سازمان دارد تولید محتوا می‌کند خاطرنشان کرد: گیلان را به قطب تولیدات تلویزیونی می‌شناسند و این استان از ظرفیت بالایی در حوزه هنرمندان و عوامل اجرایی برخوردار است.

وی همچنین از تولید سریال 24 قسمتی کوشیار گیلانی بااعتبار چهار میلیارد و 500 میلیون تومانی خبر داد و گفت: سریال کوشیار گیلانی باهدف تعرفه گردشگری، معرفی هنرمندان و ظرفیت‌های بومی استان گیلان با کارگردانی فرهاد مهران فر تولید می‌شود که اعتبار ساخت آن دو میلیارد تومان از ردیف اعتبارات ملی و دو و نیم میلیارد تومان از اعتبارات استانی برای ساخت آن صرف می‌شود.

منبع: فارس

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها