خلاقیت منجر به توسعه بخش کشاورزی گیلان می شود

رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان گفت:خلاقیت توجیه بخش کشاورزی را ارتقا میدهد.

خلاقیت منجر به توسعه بخش کشاورزی گیلان می شود

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از ایسنا، علیرضا شعبان نژاد گفت:زندگی برخی از کشاورزان استان در حال حاضر به سختی می گذرد و اگر قرار است اشتغال و توسعه تولید در همه بخش ها به خصوص در بخش کشاورزی صورت گیرد،نیاز به خلاقیت و مهارت دارد.

شعبان نژاد ادامه داد:در بخش کشاورزی هرکسی که مدیریت بهتری در تولید و افزایش محصولات داشته باشد حتما خلاقیت بیشتری به خرج داده است .

وی تصریح کرد:در گیلان شرایط آب و هوایی خوب داریم و آدمهای کارآفرین زیادی وجود دارند که می توانند برای چندین نفر شغل ایجاد کنند.

رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان خاطر نشان کرد:دور بودن از خلاقیت موجب شده که برخی از کشاورزان و روستاییان علیرغم برخورداری از زمین و امکانات حتی از کسب درآمد عادی برای خانواده خود عاجز شوند این در حالی است که گیلان از ظرفیت‌های بالای نیروی انسانی در بخش کشاورزی برخوردار است.

شعبان‌نژاد گفت:برندسازی موجب به صرفه شدن تولید محصولات کشاورزی برای استان می شود و برای تحقق این امر باید از سهل انگاری در نوشتن اجتناب و تبدیل ایده به محصول و برند را در دستور کار قرار دهیم.

وی تاکید کرد:ضمن حمایت از کارآفرینان بخش کشاورزی باید از آنها کمک بگیریم تا دانش و داشته هایشان را به دیگر کشاورزان انتقال دهند و در دراز مدت توسعه آموزش کشاورزی شکل گیرد.

منبع: ایسنا

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها