عملکرد مدیران در گیلان اعتماد مردم را خدشه‌دار کرده است

رئیس کل دادگستری استان گیلان بیان اینکه اعتماد مردم نسبت به عملکرد مدیران خدشه‌دار شده است گفت: مدیران استان باید به‌گونه‌ای عمل کنند که مردم به آینده امیدوار و خوشبین شوند.

عملکرد مدیران در گیلان اعتماد مردم را خدشه‌دار کرده است

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از تسنیم، احمد سیاوش‌پور ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان گیلان در رشت اظهار داشت: مردم با وجود تمام مشکلاتی که دارند پایبندی خود به انقلاب را در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه اعتماد مردم نسبت به عملکرد مدیران خدشه‌دار شده است خاطرنشان کرد: مدیران باید به گونه‌ای عمل کنند که مردم به آینده امیدوار و خوشبین شوند.

سیاوش‌پور صداقت و کار کردن برای مردم را دو راهکار بازگشت اعتماد مردم دانست و تصریح کرد: مردم در حال حاضر دچار شک و تردید هستند و به آمار و ارقامی که ارائه می‌شود اعتماد نمی‌کنند.

رئیس شورای عالی قضایی استان گیلان با تاکید بر اینکه مردم باید تاثیر عملکرد مدیران را به‌طور ملموس احساس کنند ابراز داشت: اگر اعتماد مردم نباشد نمی‌توان کارها را به‌خوبی و با موفقیت جلو برد زیرا اعتماد مردم نخستین لازمه هر اقدامی است.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه شورای توسعه استان و کمیته‌های 48گانه آن باید دقیق کار کنند اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی دقیق به مردم اعلام کنیم که از ابتدای سال 97 تا پایان آن چه اتفاقی قرار است رخ دهد.

سیاوش‌پور با اعلام اینکه اجرای طرح‌های مختلف در استان گیلان با مشکل کمبود عرصه و سرزمین مواجه است خاطرنشان کرد: کمبود عرصه و سرزمین مانعی بر سر راه پروژه‌های صنعتی، تولیدی و کشاورزی در استان گیلان است.

وی با انتقاد از مبهم بودن مراحل اجرای طرح آمایش سرزمین در استان گیلان تصریح کرد: متاسفانه برخی طرح‌هایی که در گیلان اجرا می‌شود به محض کلنگ‌ خوردن در دستگاه‌ قضایی پرونده‌دار می‌شوند و این امر عمدتاً مربوط به دستگا‌ه دولتی است.

منبع: تسنیم

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها