۴۰ مرد و زن در پارتی شبانه در آمل دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از دستگیری ۴۰ نفر مرد و زن در پارتی‌های شبانه در شهرستان آمل خبر داد.

۴۰ مرد و زن در پارتی شبانه در آمل دستگیر شدند

به گزارش خبر فوری به نقل از دادستانی آمل ، علی طالبی اظهار داشت: بنا به گزارش پلیس اطلاعات آمل در خصوص پارتی شبانه در جاده هراز آمل، ماموران با حکم قضایی به محل برگزاری جشن اعزام شدند و در عملیاتی منسجم و هماهنگ تعداد 40 نفر که اکثرا پسران و دختران جوان بودند دستگیر شدند.

وی افزود: در این رابطه نیز مقادیری مشروبات الکلی از نوع دست‌ساز و مشروبات خارجی کشف و ضبط شد.

کشف 25 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در آمل

خبر دیگر از آمل اینکه، سرهنگ نعمت الله آزادی، فرمانده انتظامی آمل گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا چوب و در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق چوب جنگلی در یکی از روستاهای شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامیامامزاده عبدالله این فرماندهی به همراه عوامل منابع طبیعی در بازدید از محل مورد نظر موفق شدند، 25 تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق را کشف کنند.

آزادی گفت: چوب‌های قاچاق مکشوفه تحویل نماینده اداره منابع طبیعی شهرستان شد و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی افزود: طبیعت جزیی از حیات و زندگی انسان است که به امانت در اختیار نسل‌های قبل بوده و به ما رسیده و ما باید آن را به نسل‌های آینده تحویل دهیم.

فرمانده انتظامی آمل با بیان اینکه برای حفظ این جز مهم از زندگی باید همه همکاری کنند و احساس مسئولیت داشته باشند، افزود: همکاری شهروندان در شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان نقش بسیار مهمی در موفقیت پلیس در اجرای ماموریت‎‌ها و تولید امنیت اجتماعی پایدار در جامعه خواهد شد.

منبع: تسنیم

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها