اوسیانو: تقابل با پرتغال سخت است/ بازی با مراکش سرنوشت ایران را در جام جهانی مشخص می‌کند

مربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است بازی با مراکش سرنوشت ایران در جام جهانی را مشخص خواهد کرد.

اوسیانو: تقابل با پرتغال سخت است/ بازی با مراکش سرنوشت ایران را در جام جهانی مشخص می‌کند

به گزارش خبر فوری و به نقل از روزنامه رکورد، تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با دو تیم بزرگ پرتغال و اسپانیا در کنار مراکش هم‌گروه است. تقابل ایران و پرتغال در این گروه تقابل کارلوس کی‌روش با تیمی است که قبلا روی نیمکت آن نشسته است.
اوسیانو مربی تیم ملی فوتبال ایران که باید در جام جهانی مقابل هم‌وطنانش قرار گیرد، اعتراف کرده که دوست داشته ایران با پرتغال هم‌گروه نباشد ولی این اتفاق رخ داد. با این حال او معتقد است ایران می‌تواند همچنان به صعود به دور دوم جام جهانی فکر کند.
اوسیانو درباره هم گروه شدن ایران و پرتغال گفت: وقتی دیدم که ایران با پرتغال هم‌گروه شد، بی‌اختیار لبخند به روی لبم آمد چون اصلا دوست نداشتیم این طور باشد. تقابل با پرتغال آن هم تیمی که من در آن سال‌ها بازی و مربی‌گری کردم، سخت است. بازی با پرتغال قطعا سختی‌های زیادی دارد و ما را به دردسر و چالش می‌کشاند.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران در ادامه صحبت‌های خود گفت: طبیعی است که پرتغال و اسپانیا شانس‌های صعود از این گروه باشند. آن‌ها دو تیم قدرتمند در اروپا و جهان محسوب می‌شود ولی جام جهانی، جام جهانی است و به نوبه خود حضور در آن دشواری‌های زیادی دارد. ما با جدیت کامل باید وارد جام جهانی شویم و بازی به بازی پیش برویم. الان باید فقط تمام تمرکز ما روی بازی با مراکش باشد؛ بازی‌ای که می‌تواند سرنوشت ما را در گروه مشخص کند. ما به دنبال پنجره کوچک فرصت هستیم تا از آن استفاده کنیم و به دور دوم جام جهانی راه پیدا کنیم.
جام جهانی از ۱۴ ژوئن ۲۰۱۸ آغاز می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران در روز دوم رقابت‌ها باید به مصاف مراکش برود.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها