مدیران ناکارآمد موجب دلسردی مردم از نظام می‌شوند

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: ‌مردم انقلابی ایران همواره در تمام بحران‌ها سرافراز بوده اما برخی مدیران ناکارآمد با عملکرد خود موجب دلسردی مردم را از کشور و نظام فراهم می‌کنند.

مدیران ناکارآمد موجب دلسردی مردم از نظام می‌شوند

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از تسنیم،‌ محمدصادق حسنی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی که در فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد اظهار داشت:‌ عملکرد ضعیف برخی مسئولان موجب می‌شود مردم در برابر نظام قرار بگیرند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ‌مردم انقلابی ایران همواره در تمام بحران‌ها سرافراز بوده اما برخی مدیران ناکارآمد با عملکرد خود موجب دلسردی مردم را از کشور فراهم می‌کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی،‌ آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت:‌ وظیفه مسئولان نظام جمهوری اسلامی در این برهه از زمان که دشمنان درصدد توطئه هستند بسیار خطیر و مهم است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به مشکل بیکاری در کشود اشاره کرد و گفت:‌ مردم به‌خوبی امتحان خود را پس داده‌اند و اکنون وظیفه مسئولان است که با قدرشناسی نسبت به حل مشکلات مردم و رفع تبعیض و بیکاری اقدام کنند.

وی با انتقاد از عملکرد وزارت راه و شهرسازی بیان داشت:‌ در هفته‌ای که مردم جهت گذراندن تعطیلات عازم شمال بودند وزارت راه به‌علت پروژه راه آهن اقدام به مسدود کردن مسیر قزوین ـ رشت کرد که مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ اخذ عوارض تردد بین شهری از مردم و فراهم آوردن شرایط دشوار برای آنان از مسائلی است که با احترام به حقوق شهروندی در تضاد شدیدی قرار دارد.

عضو کمیسیون کشاورزی،‌ آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ این گونه رفتارها فقط موجب بدبینی مردم از نظام می‌شود بنابراین مدیران و مسئولان به جای سیاسی کاری برنامه‌های عملیاتی برای رفاه مردم پیاده کنند.

منبع: تسنیم

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها