با دستور رهبری؛

ابوترابی فرد خطیب نماز جمعه تهران شد

نمازجمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی فرد اقامه خواهد شد.

ابوترابی فرد خطیب نماز جمعه تهران شد

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد ازسوی مقام معظم رهبری به عنوان خطیب جمعه تهران منصوب شد.

در این خبر آمده است: نمازجمعه این هفته تهران به امامت جناب حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی فرد اقامه خواهد شد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مصفا
    0

    ‌ ‌ ‌‌‌‌‌ ‌‌‌ مثبت است

  • مهران
    0

    خدا پدرتون را بیامرزد که دیگه احمد خاتمی بیسواد نمازجمعه ی به این مهمی تهران را نزاشتید بخواند انشااله که آقای ابوترابی واقعا خطیب وسخنور باشند .نماز جمعه تهران را دنیا گوش میدند خدا رحمتشان کند شهید بهشتی آقایان مرمومان طالقانی ورفسنجانی را که واقعا خطیب بودند هستن افرادی که واقعا خطیب هستن وسخنور اما بخاطر سیاسی بازی نمیزارید خطبه بخونند حیفه به خدا بزاری از وجود اینچنین شخصیتهای بامعلومات وباسواد هم استفاده بشه

  • بنده گنهکار
    0

    اولویت اول دانستنیهای خطیب و مبلغ چیست؟ --- نخستین وظیفه روشنگری ارشادی خطبای جمعه و سایر مبلغان دین الهی آگاهی کامل به داده های هدایت گر خرد گرا و سرشت نشین محکم و مفصل شناختهای فرهنگ اصیل دین داری قرآنی است که باید بعنوان قانون اساسی شرع مبین اسلام بر همه ی احکام و اعتقادات و منقولات غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب ناظر و حاکم باشند. این خطیبان و مبلغان می باید خود را در سخنان و خطبه های روشنگر تبلیغی به این داده ها بلحاظ نظری و عملی پایبند و مقید بدانند و فراتر از داده های این شناختها چیزی را ناهمگن و ناهماهنگ با آنها درگفتار و رفتار و پندار خویش از دانش ناچیز ذهن ناتوان بشر بجای خداوند دانای مطلق جهان آفرینش به دین و مذهب نیافزایند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها