آیت الله شبستری در گفت و گو با خبرفوری:

برگزاری رفراندوم در شرایط امروز کشور ضرورت ندارد/نمی توان به بهانه های واهی قانون اساسی را تغییر داد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در شرایط امروز کشور نیازی به برگزاری رفراندوم احساس نمی شود.

برگزاری رفراندوم در شرایط امروز کشور ضرورت ندارد/نمی توان به بهانه های واهی قانون اساسی را تغییر داد

آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو‌ مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اظهارات رئیس جمهور در ۲۲ بهمن پیرامون برگزاری رفراندوم گفت: بنده براین باور که در مقطع فعلی هرکس مسئله همه پرسی را مطرح می کند درست نیست چرا که در حال حاضر به این موضوع نیازی نیست.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مطرح کردن این مسئله هیچ موضوعیتی ندارد و این امر زمانی رخ می دهد که کشور در شرایط حاد اقتصادی و سیاسی باشد و شرایط نیازمند این امر باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: در وضعیت امروز کشور مسائل کشور در مجلس شورای اسلامی و‌از سوی نمایندگان ملت مورد بررسی قرار می گیرد و روند به گونه ای است که با موافقت دوسوم نمایندگان امکان عملیاتی شدن مطالبات مردم وجود دارد از این رو ما نیازی به رفراندوم نداریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: در مسائل حساس جامعه که شاید میان مسئولان اختلافاتی باشد معمولا فصل الخطاب رهبری ملاک است و در جامعه اجرایی می شود.

شبستری تاکید کرد: تنها در زمانی که مسئله یا موضوع خاصی در کشور مطرح باشد موضوع رفراندوم مطرح می شود که در شرایط امروز کشور این ضرورت وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: نمی شود که به بهانه های واهی هرروز قانون اساسی را تغییر داد از این رو بهتر است باتوجه به فصل الخطاب های رهبری، قوانین و‌ تصمیماتی که نهادها و دستگاه های مسئول اتخاذ می کنند اداره کشور را به همین شکل فعلی ادامه دهیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سیاوش
    0

    آخه این قانون به سینه شما وحی شده بخاطر اونه، چه کسی به شما این اجازه رو داده که برای نسل های بعد از خود تعیین تکلیف کنید این حرف امام بوده شما حتی حرف اونم قبول ندارید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها