وضعیت زنجیره فولاد در بیجار به زودی تعیین تکلیف می‌شود

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت زنجیره فولاد در این شهرستان بیجار گفت: به زودی کارشناسان ایمیدرو برای جانمایی واحد صنعتی آهن اسفنجی در این شهرستان حضور پیدا خواهند کرد.

وضعیت زنجیره فولاد در بیجار به زودی تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، حمدالله کریمی بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به مشکلات مردم شهرستان بیجار به ویژه در حوزه بیکاری خواستار تلاش بیشتر مسوولان در راستای بهبود وضعیت اشتغال و حمایت از سرمایه‌گذاری در این شهرستان شد و خاطرنشان کرد: مطالبات مردم بحق است و مسوولان باید همگام و متحد و با یاری مردم در راستای پاسخ به این مطالبات گام بردارند.

این مسوول در ادامه به پروژه‌های در دست اقدام از جمله منطقه ویژه اقتصادی و راه آهن بیجار اشاره کرد و گفت: 10 میلیارد بودجه برای راه آهن بیجار اختصاص یافته و تا پایان امسال وضعیت منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان هم مشخص خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی در ادامه به تعیین تکلیف وضعیت زنجیره فولاد در این شهرستان هم اشاره کرد و گفت: به زودی کارشناسان ایمیدرو برای جانمایی واحد صنعتی آهن اسفنجی در این شهرستان حضور پیدا خواهند کرد.

کریمی افزود: راه‌اندازی واحد صنعتی آهن اسفنجی با ظرفیت 800 هزار تن و با سرمایه‌گذاری 125 میلیارد تومان برای 350 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی اظهار کرد: سهم بیجار از زنجیره فولاد باید برابر دیگر شهرستان‌ها باشد و به عنوان نماینده مردم این شهرستان اجازه نخواهیم داد در حق مردم این شهرستان اجحاف شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به عملکرد مدیران خواستار تلاش جهادی برای رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم از سوی آنان شد و گفت: کوتاهی از هیچ مدیری پذیرفته نخواهد شد.

کریمی گفت: معتقدم مدیران برای ماندگاری باید عملکردی مطلوب داشته باشند ولی متاسفانه برخی از مدیران در این امر کوتاهی می‌کنند.

وی در ادامه گفت: موافق راه‌اندازی مجدد جمعه بازار در بیجار هستم اما باید نیروهای بومی و فروشندگان بومی در این بازار حضور داشته باشند.

این مسوول در ادامه از گازرسانی به 18 روستا در سال 96 خبر داد و گفت: گازرسانی به 36 روستای دیگر در دست اقدام است.

عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی از تزریق 20 میلیون تومان به مدرسه روستای چشمه منتش که حدود 7 سال است بلاتکلیف مانده، خبر داد و گفت: در صدد آغاز به کار طرح‌های این چنینی هستیم که سال‌ها مغفول مانده است.

وی به واحدهای غیرفعال در شهرک صنعتی این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: برای 5 واحد از این واحدهای صنعتی که به دلیل سرمایه در گردش غیرفعال هستند، 500 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

کریمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه زیرساخت‌ها از جمله راه‌های شهرستان، اعلام کرد: راه اصلی بیجار- همدان در نیمه اول سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتباراتی برای محور بیجار - زنجان و بیجار - دیواندره در بودجه 97 دیده شده است.

وی در ادامه گفت: انصاف نیست با توجه به مدت کم خدمت استاندار کردستان زود قضاوت کنیم از این رو منتظر اقدامات استاندار در آینده نزدیک برای این شهرستان خواهم بود.

منبع: فارس

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها