نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با خبرفوری:

هزینه‎های گزاف روزنامه‎های دولتی توجیه ندارد/ موضوع را در مجلس بررسی خواهیم کرد

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هزینه‎های گزافی که برای روزنامه‎های دولتی که به یک نهاد و ارگان خاص صرف می‎شود هیچ توجیهی ندارد.

هزینه‎های گزاف روزنامه‎های دولتی توجیه ندارد/ موضوع را در مجلس بررسی خواهیم کرد

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره هزینه‎های هنگفتی که برای برخی روزنامه‎های دولتی با تیراژ پایین صورت می‎گیرد اظهار کرد: بنده به عنوان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در راستای اختصاص بودجه‎های کلان به روزنامه‎های دولتی که هیچ خاصیتی ندارند سوالی را از وزیر ارشاد مطرح کردم.

وی خاطرنشان کرد: وزیر ارشاد در راستای پاسخ به این ماجرا در کمیسیون فرهنگی حضور پیدا کرد اما بنده از اظهارات وی در کمیسیون قانع نشدم از این رو طرح سوال از وزیر را در این راستا به هیئت رئیسه ارائه دادم.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه منتظر اعلام وصول طرح سوال از وزیر ارشاد در صحن علنی مجلس هستم اظهار کرد: اینکه ما در عرصه فرهنگی دارای روزنامه‎های دولتی باشیم اشکالی ندارد اما روا نیست روزنامه‎های دولتی ما دارای امتیازات و بودجه مالی آنچنانی باشند در حالی که روزنامه‎های خصوصی ما در حال تعطیلی و ورشکستگی قرار دارند.

پژمانفر تصریح کرد: امیدوارم با اتخاذ یک تدبیر و چاره اساسی وزارت ارشاد در جهت اختصاص بودجه‎های مساوی به رسانه‎ها به خصوص روزنامه‌ها وارد عمل شود و اینگونه نباشد که روزنامه‎های دولتی به خاطر داشتن حمایت یک ارگان و نهاد خاص با صرف بودجه‎های آنچنانی به فعالیت خود ادامه دهند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها