با این تست روانشناسی شخصیت خود را بهتر بشناسید

با مشاهده يك تصوير میتوانید شخصیت خود را محک بزنید و از اسرار درونی تان آگاه شوید.

با این تست روانشناسی شخصیت خود را بهتر بشناسید

به گزارش خبر فوری به نقل از بدونیم، به ناخودآگاه خودتان اعتماد کنید، به تصویر نگاه کنید و اولین تصویری که به چشمتان می خورد را به خاطر بسپارید.

کدام یک از حیوانات را در اولین نگاه به تصویر می بینید؟

گربه

با این انتخاب نشان دادید که هیچ تمایلی به شروع یک هفته کاری ندارید. دائم منتظر تعطیلات هستید و دلتان می خواهد روزهای تعطیل را جلوتر بیندازید. آخر هفته ها به خانه می روید روی یک مبل راحت لم می دهید و کتاب مورد علاقه تان را مطالعه می کنید یا فیلم دلخواهتان را تماشا می کنید.

سگ

احساس می کنید باید دوستانتان را حمایت کنید و به همین دلیل همیشه آمادگی حل مشکلات آن ها را دارید. روحیه مبارزه خوب است اما همیشه قبل از انجام دادن کاری با خودتان فکر کنید که آیا از عهده انجام آن به تنهایی برمی آیید یا خیر. آدم های دور و برتان می توانند برنامه های خودشان را تغییر دهند اما شما این واقعیت را نمی پذیرید و سعی می کنید کسی را از خودتان نا امید نکنید.

شیر

شما شخصیتی قوی و غیر قابل مقاومت دارید که برای در صدر بودن حتی نیاز نمی بینید که مدل موهایتان را تغییر دهید. در شما چیزی هست که مردم را به سمت تان جذب می کند و احترام، تحسین و حتی حسادت آن ها را بر می انگیزد. اما هیچوقت آن ها را قضاوت نکنید چون گاهی اوقات متکبرانه رفتار می کنید. سعی کنید با دیگران رفتاری برابر داشته باشید.

اسب

در این لحظه چیزی هست که آزادی را از شما گرفته و محدودتان کرده است. دائم به دنبال رئیس هستید و با عصبانیت و استرس از او مرخصی و تعطیلات می خواهید. آرامشتان را حفظ کنید همه به استراحت نیاز دارند. اما اکنون کاری که باید انجام دهید این است که آرامشتان را حفظ کنید و صبر و تحمل نشان دهید. زیرا این ویژگی بارز حیوانی است که انتخاب کرده اید.

قو

عاشق هستید و همه چیز به نظرتان زیبا و عالی می رسد. این دوره دوره بسیار خوبی است که باید سعی کنید به آن تداوم بدهید. لازم نیست چند ماه طول بکشد حتی تا زمان واریز شدن حقوق تان نیز کافی ست.

پنگوئن

واقعیت این است که در این تصویر هیچ پنگوئنی وجود ندارد اما اگر شما آن را دیده اید قوه تخیل قوی دارید که همه دوستانتان را به وجد می آورید و کسانی که برای اولین شما را می بینند را گیج می کنید.

شما کدام یک از حیوانات را در نگاه اول دیدید؟ آیا توضیحات ذکر شده با ویژگی های شخصیتی شما سازگار بود؟

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • رضا
    0

    واقعا مزخرف بود . حیف وقتی که اینجا تلف کردم

  • رضا
    0

    عجب

  • احمد عبادی لوئی
    0

    مال من شیر بود . میتونم بگم ۷۰ درصد قضیه درسته.

  • رضا آرین مهر
    0

    من اول شتر رو دیدم ولی اصلا چیزی در موردش ننوشته!؟

  • محمد
    0

    سلام خسته نباشید واقعا متعجبم از این تست واقعا فکر نمیکنید ممکنه هرکسی در یک نگاه چند نوع حیوان رو ببینه ؟ ونکته بعدی اینکه هر رمال ، فالگیر یا کف بینی به راحتی این اراجیف رو میگه در علم روانشناسی همه میدونن که انسانها زمان تعریف و تمجید به دنبال ویژگی های بارز خودشون هستند و اگر هم نداشته باشن هم ابراز وجود تخیلی میکنن و همینطور مورد نقد قرار بگیرن در نگاه واقع بینانه خودشون رو سرزنش میکنن هیچ وقت وقت مردم رو با اطلاعات پوچ و تو خالی نگیرید این موج مثبت نیست این یه دلالیه به مردم اطلاعات مفید با انرژی مثبت بدین ممنون

  • ارشیا علیخانی
    0

    من هم گربه رو دیدم و هم شیر رو طالع گربه درست بود

  • نگین
    0

    من شیرو دیدم تا حد زیادی درست بود در باره شخصیت من

  • بانو
    0

    برای من و اعضا خانواده م کاملا منطبق با ویژگیهامون بود

  • سجاد قدیمی
    0

    سلام عرض ادب خسته نباشید خدمت شما سایت خوبتون. از سایت خوبتون دیدن کردم عالی هست امیدوارم سایت من هم یک روزی مثل سایت شما خوب یک باشه با تشکر آدرس : https://jahanclip.ir/ کانال: @jahanclip

  • عزیز
    0

    سلام واقعا جالبه من هم اسب را دیدم در اولین نگاه ویژگیهای خودم هستش,جالب بود ممنونیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها