فال روزانه دوشنبه 23 بهمن 1396

فال روزانه دوشنبه 23 بهمن 1396
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 23 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید منافع زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت و پول بسیاری به دست خواهید آورد، اما اگر قصد انجام سرمایه گذاری های جدید را دارید باید با احتیاط بسیار پیش بروید. به طور کلی از لحاظ مالی با مشکل چندانی مواجه نخواهید بود. زندگی حرفه ایتان به خوبی پیش خواهد رفت و موفقیت های زیادی در زمینه ی کاری به دست خواهید آورد. موفقیت های حرفه ای شما باعث خواهند شد در زمینه ی کاری خود شناخته شده و اعتبار زیادی کسب کنید. هر جایی که به مشکلی برخوردید از افراد با تجربه و حرفه ای تقاضای کمک و راهنمایی کنید. امسال متأهل ها زندگی زناشویی بسیار خوب و همراه با آرامشی خواهند داشت. مجردها هم فرصت آغاز یک رابطه ی عاطفی جدی که به احتمال زیاد به ازدواج ختم می شود را به دست خواهند آورد. از لحاظ سلامتی نیز خوشبختانه با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود. برای بهره بردن از سلامت روانی بهتر یوگا و مدیتیشن و پرداختن به فعالیت های مذهبی و معنوی به شما پیشنهاد می شود. شهریور، مهر و آذر مهم ترین ماه های سال خواهند بود.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز کاغذبازی های اداری که در رابطه با مسائل مادی باید انجام شوند برای شما تا حدودی سخت و طاقت فرسا خواهند بود و ممکن است در میانه ی راه به این نتیجه برسید که اگر کسی به شما کمک نکند مجبور به رها کردن این کار خواهید شد. اگر شخصی سراغ دارید که در این زمینه اطلاعات کافی دارد و میتواند راهنماییتان کند به سراغ او بروید و به توصیه هایش به دقت گوش کنید. امروز از این که با دیگران فرق داشته باشید هیچ هراسی به دلتان راه ندهید. آن لباس های رنگ به رنگ و بی ربط را بپوشید و هر کاری که دلتان می خواهد را انجام دهید. شاید در ابتدا این کار به نظرتان دشوار و یا حتی دیوانه وار باشد، اما خیلی زود زیبایی متفاوت بودن را درک خواهید کرد.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز برخی کاغذبازی های اداری خسته کننده و طاقت فرسا در رابطه با مسائل کاری و تجاری خود باید انجام دهید که برایتان غیر قابل تحمل به نظر می رسند، اما خوشبختانه این زحمات شما بی ثمر نخواهند بود و بعدا منافع بسیاری را برای شما به ارمغان خواهند آورد. پس تمام سعی خود را به کار بگیرید تا این کارها را به نحو احسن به انجام برسانید. پشتکار و اراده ای که شما از خودتان نشان می دهید از چشم مقامات بالاتر مخفی نخواهد ماند و همین ممکن است زمینه ساز پیشرفت حرفه ای برای شما باشد. امروز کنجکاویتان در سطح بالایی قرار دارد و شما نباید این حس مفیدتان را سرکوب کنید. اگر متوجه چیزی نمی شوید سوال کنید و اگر چیزی به نظرتان متفاوت می رسد دلیل آن را بپرسید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز مطالعه در زمینه ی مسائل معنوی و یا تماشای برنامه ی های مختلف تلویزیونی با این محوریت ذهن شما را به طور جدی مشغول خواهد کرد. آنچه می خوانید و یا می شنوید برایتان بسیار جذاب خواهد بود، اما باید پیش از هر نتیجه گیری در این مورد اطلاعات بیشتر و دقیق تری کسب کنید. لزومی ندارد که همین امروز اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنید، به خودتان به اندازه ی کافی وقت بدهید و اگر کارهای واجب تری برای انجام دادن دارید ابتدا به آنها رسیدگی کنید. امروز از لحاظ عاطفی در خود فرو رفته اید و دوستان و اطرافیانتان هم هر چند متوجه این وضعیت هستند کاری نمی توانند برایتان بکنند، همه چیز به خودتان بستگی دارد.
فـال روزانـه - Daily Omen
هدفی در ارتباط با مسائل کاری و یا مالی که برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است امروز به توجه و رسیدگی ویژه ی شما و کاغذبازی های اداری زیادی نیاز خواهد داشت. از آنجایی که موعد آن هم دارد فرا می رسد مجبور خواهید بود که امروز بیشتر وقت خود را صرف انجام این کار کنید. با این حال باید در نظر داشته باشید که با کمال طلبی هایتان خود را بیش از اندازه خسته نکنید. گاهی توجه و تمرکز بیش از حد می تواند اثر معکوس داشته باشد و هدف اصلیتان را تخریب کند. امروز شما برای جا کردن خودتان در قلب عشقتان زمان زیادی را جلوی آینه خواهید گذراند، اما باید مواظب باشید پرداختن به ظاهرتان شما را از مسائل مهم تر در این رابطه غافل نکند.
فـال روزانـه - Daily Omen
شما قصد آغاز یک شراکت تجاری رادارید و این کار امروز زمان زیادی را از شما خواهد گرفت و مجبور خواهید بود وقت بسیاری را صرف انجام کارهای اداری مربوط به آن کنید. سردرآوردن از متن های پیچیده و تخصصی قراردادها و برگه های مختلفی که پیش رویتان قرار می گیرند ممکن است واقعا خسته کننده باشد، اما از آنجایی که هدفتان برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است با صبر و حوصله کارهایتان را به انجام خواهید رساند. اگر نیاز به راهنمایی داشتید از شخصی که در این امور مهارت بیشتری دارد تقاضای راهنمایی کنید. در نهایت، انجام این کارها باعث خواهد شد گام بزرگی در جهت رسیدن به خواسته هایتان بردارید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز برخی مسائل حقوقی مرتبط با کار و حرفه تان به رسیدگی و توجه شما نیاز دارند. فهمیدن متن پیچیده و غیر قابل درک نامه ها و قراردادهایی که پیش رویتان قرار می گیرند کار آسانی نخواهد بود. سعی کنید صبر و حوصله ی خود را از دست ندهید، چون این کار بسیار مهم است و به توجه زیادی نیاز دارد. اگر می بینید به تنهایی از پس انجام این کار برنمی آیید تقاضای کمک کنید. امروز ذهن شما توانایی فوق العاده ای پیدا کرده است و می توانید تمام اطلاعاتی که وارد مغزتان می شوند را به سرعت و با اعتماد به نفس زیاد تجزیه و تحلیل کنید. این وضعیت می تواند به شما کمک کند در انجام پروژه ای که در دست انجام دارید قدم های بزرگی را بردارید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شاید تصمیم بگیرید زمان، انرژی و یا پولتان را در انجام یک پروژه ی جدید که با نوآوری زیادی همراه است سرمایه گذاری کنید. این کار به احتمال زیاد با تکنولوژی مدرن در ارتباط است و چند نفر از دیگر همکارانتان نیز قصد دارند د رانجام آن با شما همراهی کنند و در نتیجه روند انجام آن برایتان بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد. سعی کنید تا جای ممکن به جزئیات توجه داشته باشید تا بخاطر مشکلات به ظاهر کوچک اما پراهمیت از رسیدن به هدف نهایی باز نمانید. فیلمی که امروز نگاه کرده اید ذهنتان را بیش ازاندازه به خود مشغول کرده و تا حدودی باعث افسردگی شما شده است. سعی کنید فکر خود را با چیزهای خوب مشغول کرده و آن را فراموش کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز ممکن است چند نفری به دیدن شما بیایند تا در مورد برخی مسائل کاری با شما صحبت کنند که می تواند شامل وضعیت کاری فعلیتان شود و یا صحبت در مورد آغاز یک کار و کاسبی جدید را در بر بگیرد. این مکالمه در آغاز بسیار خوب و مفید خواهد بود و با اطلاعات مفیدی که در اختیارتان می گذارد شما را در مسیر رسیدن به اهدافتان قرار خواهد داد، اما اگر دقت نکنید خیلی زود موضوع اصلی را فراموش کرده و درگیر بحث در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی خواهید شد که هیچ ربطی به هدف اصلی شما ندارند. سعی کنید روی هدف اصلی این دیدار متمرکز باشید تا نتایجی خیلی بهتر از آنچه انتظارش را دارید به دست بیاورید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شما به صورت ناگهانی بسیار جاه طلب و بلندپرواز شده اید و انرژی جسمی و ذهنی زیادی را صرف انجام کارهایی که به عهده دارید خواهید کرد تا ضمن به دست آوردن بهترین نتایج ممکن توجه و تأیید مقامات بالادست خود را نیز به دست بیاورید. در نتیجه ی این همه تلاشی که از خودتان نشان می دهید ممکن است در پایان روز بیش از همیشه احساس خستگی کنید، اما ذهنتان همچنان فعال و درگیر پیدا کردن راه هایی برای به دست آوردن موفقیت و پیشرفت بیشتر خواهد بود. بهتر است بیش از اندازه هم به خودتان فشار نیاورید تا این انرژی و انگیزه را در روزهای آینده هم حفظ کنید. شما باید بخشی از انرژی خود را هم برای خانه و خانواده تان نگه دارید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز ناگهان تلفن به صدا در آمده و یکی از دوستان و یا اقوام به شما خبر می دهد که می خواهد به دیدنتان بیاید. شما اصلا آمادگی پذیرش مهمان را ندارید و مجبور خواهید بود زمان زیادی را به نظافت منزل و آماده کردن شرایط برای پذیرایی از این مهمان ناخوانده اختصاص دهید. شاید حتی به این فکر بیفتید که به خرید رفته و مقداری اشیای تزیینی برای خانه تان بخرید. راستش انجام این کار زیاد به شما توصیه نمی شود، چون ممکن است از روی عجله چیزی را بخرید که بعدا از خرید آن پشیمان خواهید شد. باور کنید که مهمانتان برای دیدن شما دارد به خانه تان می آید و برایش اهمیت چندانی ندارد که چقدر وسایل تزیینی در خانه تان دارید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز کار کردن در خانه بهترین گزینه ی ممکن برای شما خواهد بود. شما بعد از چند روز فعالیت کم کاری امروز احساس خستگی و بیحوصلگی می کنید و اصلا دلتان نمی خواهد به محل کارتان بروید، اما کارهای مهمی در انتظارتان هستند که باید انجام شوند. اگر امکان انجام این کارها به صورت آنلاین و یا از منزل وجود دارد حتما در صورت امکان کارهایتان را از خانه انجام دهید. اگر این کار را بکنید هم از یک ترافیک سنگین جان سالم به در خواهید برد و هم در راحت ترین شرایط ممکن کارهایتان را انجام خواهید داد. وجدان کاری شما آنقدر قوی هست که کار کردن در خانه باعث نشود کیفیت عملکردتان کاهش پیدا کند.
فـال روزانـه - Daily Omen
خبرهایی که در رابطه با کارفرماهای خود و محلی که در آن کار می کنید به گوشتان می رسند باعث می شوند نسبت به آینده ی کاری خود در این مؤسسه دچار تردید شوید و فکر کنید که با ادامه ی این راه به هیچ جایی نخواهید رسید. شاید به این فکر بیفتید که کار و حرفه ی خود را تغییر دهید و یا حتی در زمینه ای کاملا متفاوت شروع به فعالیت کنید. امروز ممکن است به طور کاملا اتفاقی پیشنهادی به شما بشود که تا کنون به آن فکر نکرده بوده اید و بسیار وسوسه انگیز به نظر می رسد. بد نیست که به این پیشنهاد فکر کنید، اما به نفعتان است که در تصمیم گیری در مورد آن زیاد عجله نکنید. حداقل چند روزی دست نگه دارید.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها