کمیته ملی المپیک از مردم و رسانه ها تقدیر کرد

کمیته ملی المپیک از مردم و رسانه ها بابت حمایت از هویت ملی و‌ ایرانی تقدیر کرد.

کمیته ملی المپیک از مردم و رسانه ها تقدیر کرد

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این سازمان با انتشار بیانیه ای از تمامی مردم ایران اسلامی بخصوص جوانان، دولتمردان و رسانه ها و فعالان شبکه های اجتماعی که با اتحاد وهمدلی خود، غرور، غیرت و هویت ایرانی را به نمایش گذاشتند تقدیر و تشکر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

موضوعی که در اتفاق پیش آمده در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ چانگ بیش از همه حائز اهمیت است، همبستگی، همدلی و همنوایی میان آحاد ملت بویژه جوانان، دولت و جامعه بزرگ ورزش است که در همین خصوص از موضع گیری قاطعانه وزرای محترم خارجه، ورزش وجوانان، ارتباطات ، صنعت و تجارت و همکاران ایشان تشکر می‌نماییم.

در ادامه بار دیگر از رسانه ها و فعالان شبکه های مجازی که نقش حلقه ارتباطی و واصل میان ملت، دولت و جامعه ورزش را به درستی ایفا و رسالت خود را به خوبی پیگیری کردند تقدیر نموده و تاکید می نماید که فعالیت بی شائبه این عزیزان بیانگر هوشیاری و تیزبینی نسبت به عزت ملی می باشد.

مطمئن هستیم که این اتحاد وهمدلی ایجاد شده باعث دلگرمی هر چه بیشتر قهرمانان و ملی پوشان کشورمان در عرصه های بین المللی بخصوص بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا و المپیک 2020 توکیو خواهد بود.

بار دیگر صمیمانه از تلاشها،پیگیریها و همراهی تمامی عزیزان تقدیر و تشکر می نماییم.

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها