آمار مسئولان از اوضاع واقعی است

رضا ساكى

آمار مسئولان از اوضاع واقعی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به اظهارات اخیر رییس سازمان پدافند غیرعامل در رابطه با سهم بالای تلگرام از پهنای باند ایران واکنش نشان داد و گفت: ارائه این آمار آن هم از سوی مسئولان این شائبه را ایجاد می‌کند که باید در صحت سایر آمارها هم شک کرد.
البته آقای وزیر لابد از سر عصبانیت این حرف را زده‌اند چون مو لای درز آمار مسئولان نمی‌رود و ما هم آن قدر به گفته مسئولان اعتقاد داریم که اگر روز باشد و بگویند شب است قبول می‌کنیم.
اصلا شما یک آمار نشان من بدهید که مو لای درزش برود. نمی‌رود. مسئولان ما که مثل مسئولان غرب نیستند که دایم خالی می‌بندند. مثلا همین امروز مسئولان گفته‌اند سن کشیدن قلیان در دختران به ۱۴ سال رسیده است. می‌بینید؟ صداقت را می‌بینید؟ می‌توانستند بگویند دختران ایرانی اصلا قلیان نمی‌کشند. اما نگفتند، حقیقت را گفتند. بله ما چنین مسئولانی داریم.
حتا می‌توانستند بگویند ما در کشور اصلاً قلیان نداریم اما این را نگفتند. حتی می‌توانستند بگویند ما در کشور حتی یک دانه زغال هم نداریم اما این را نگفتند. حتی نمی‌توانستند بگویند ما در کشور اصلا دختر نداریم اما این را نگفتند و آمار را صحیح به مردم اعلام کردند.
پس لطفاً نگویید که ممکن است بقیه آمارهای مسئولین ما هم مثل این آمار واقعی نباشد ما دلمان به همین آمار مسئولین خوش است. لطفاً این دلخوشی را از ما نگیرید.
باقی بقای‌تان

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها