واکنش فدراسیون والیبال به اعلام لیست تیم ملی برای اعزام به آمریکا

فدراسیون والیبال به لیست اعلامی جهت اعزام تیم ملی به آمریکا واکنش نشان داد.

واکنش فدراسیون والیبال به اعلام لیست تیم ملی برای اعزام به آمریکا

به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، روز گذشته لیستی منتشر شد مبنی بر رونمایی از لیست تیم ملی والیبال ایران برای سفر به آمریکا که حاصل اطلاعات ناقص نویسنده مطلب از مسائل جاری والیبال است و روابط عمومی فدراسیون والیبال در راستای رسالت خود جهت جلوگیری شایعه پراکنی و شفاف سازی افکار عمومی چند نکته را یادآور می شود:

1- فدراسیون والیبال ایران با توجه به طولانی بودن پروسه اخذ ویزای آمریکا همانند چند سال گذشته از حدود چند ماه قبل اقدامات لازم برای اخذ ویزای گروهی برای شرکت در هفته چهارم مسابقات لیگ ملت های والیبال را آغاز کرد و بالاِجبار گروهی متشکل از بازیکنان ملی پوش سال ۹۶، جوانان و نوجوانان مورد نظر کادر فنی تیم ملی را جهت اخذ ویزای آمریکا معرفی کرد.

2- افراد معرفی شده جهت اخذ ویزا، اسامی نهایی تیم ملی ایران برای سفر به آمریکا نیستند و در صورت صلاحدید کادر فنی تیم ملی برای نفراتی که در آينده انتخاب خواهند شد درخواست ویزا داده می‌شود.

3- متاسفانه لیست منتشر شده دارای اشتباهات و نواقصی است که منجر به بروز شایعه و دروغ پراکنی خواهد شد.

4- انتشار این لیست ناقص و اشتباه در کوران مسابقات لیگ برتر نتیجه ای جز برهم زدن تمرکز بازیکنان تیم ها و پایین آمدن روحیه بازیکنان، خصوصا جوانان و نوجوانان برای والیبال کشور نخواهد داشت و البته شايد راه خوبی برای مطرح شدن و دیده شدن نویسنده مطلب است.

5- با توجه به داغ بودن تنور رقابت در لیگ برتر اخبار زیادی در این خصوص وجود دارد و راه های بهتری برای مطرح شدن و عدم وارد کردن ضربه به والیبال کشور وجود دارد که امید است در آينده با تعقل بیشتر از مرتکب شدن چنین اشتباهاتی پرهیز شود.

6- امید است در آینده با تحقیقات و مطالعه بیشتر اقدام به انتشار اخبار مربوط به والیبال کشور شود و مطالب بر اساس منابع معتبری تهیه و منتشر شود.

با تشکر
روابط عمومی فدراسیون والیبال

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها