الناز کمپانی: رکورد شکنی از مدال برایم مهمتر بود

رکورددار ملی دوی ۶۰ متر با مانع می گوید که رکوردشکنی در این ماده از کسب مدال برایش مهم تر بوده است.

الناز کمپانی: رکورد شکنی از مدال برایم مهمتر بود

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، الناز کمپانی بعد از رکوردشکنی و کسب مدال نقره در دوی ۶۰ متر با مانع رقابت های دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا اظهار کرد: خداراشکر توانستم مدال نقره این دور از مسابقات را بدست آورم. رکوردشکنی بیشتر از کسب مدال برایم مهم بود. من توانستم رکورد خودم و رکورد ملی این ماده را که پیش از این در این ماده ۸.۶۲ بود را به ۸.۴۶ ارتقا دهم و بسیار هیجان انگیز شدم.
دارنده مدال نقره دوی ۶۰ متر بامانع قهرمانی داخل سالن آسیا در ادامه گفت: این سومین مدال آسیایی من است. پیش از این در ماده های ۶۰ متر با مانع مدال برنز و در ۴ در ۴۰۰ متر مدال نقره را بدست آورم.
وی در مورد آمادگی خود برای این مسابقات گفت: بعد از انتخابی تمریناتم را زیر نظر مربی ام گلدانی ادامه دادم. تمرینات خوبی داشتم ولی در روزهای نزدیک به مسابقات سرما خوردم و این بیماری قطعا بر روی رکوردم تاثیر خواهد داشت.
کمپانی به بازی های آسیایی جاکارتا اشاره کرد و گفت: با رکوردی که امروز در ۶۰ متر بامانع زدم، قطعا در رکورد ۱۰۰ متر با مانع هم رکورد بهتری خواهم داشت. هدف اصلی من جاکارتا است و امیدوارم که ورودی این بازی ها را کسب کنم و همچنین بتوانم در جاکارتا نتیجه خوبی کسب کنم.
دارنده مدال نقره قهرمانی داخل سالن آسیا در پایان گفت: از فدراسیون می‌خواهم که با این رکورد و مدالی که امروز بدست آمد بیشتر حمایت کند.
به گزارش ایسنا، الناز کمپانی در روز دوم رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن آسیا در ماده ۶۰ متر با مانع نقره گرفت و رکورد ملی این رشته را که دست خودش بود ارتقا داد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها