شکرخدا گودرزی:

برخی فقط ماسک انقلابی بودن زده‌اند/ تاریخ پر از رودست خوردن آدم‌هاست

بازیگر نقش امام در سریال معمای شاه معتقد است: برخی از ادمها دوره ای انقلابی بودند اما در زمانی بعد,متوجه می‌شویم که فقط ماسک انقلابی بودن زده اند.

برخی فقط ماسک انقلابی بودن زده‌اند/ تاریخ پر از رودست خوردن آدم‌هاست

شکرخدا گودرزی در گفتگو با خبر فوری اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که دوباره در کنار محمدرضاورزی هستم و ایفای نقش میکنم.

وی ادامه داد: برخی از ادمها دوره ای انقلابی بودند اما در زمانی بعد, متوجه میشویم که فقط ماسک انقلابی بودن زده اند.
بازیگر سریال ستار خان ادامه داد: در طول تاریخ افرادی را مشاهده میکنیم که معلوم نیست ازکجاپیدایشان شده است و فقط ظاهر انقلابی رابرای خودشان ساخته اند.
بازیگر نقش امام در معمای شاه خاطرنشان کرد:تاریخ ما پر از رودست خوردن آدمهاست.
وی به ایفای نقش در سریال محمدرضاورزی اشاره نمود و افزود:شوق زیادی برای بازی در فیلم آقای ورزی داشتم و ازاین بابت خوشحال هستم.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    انقلابی وفادار به انقلاب و اصول نظام کیست؟ --- انقلابی راستین وفادار به انقلاب و اصول نظام اسلامی بویژه در میان مسئولان رده ی بالای کشور آن است که در قلم رو مسئولیت خود با به کار گیری دارائیها و ثروتهای خدا داده ی کشور در برنامه ریزی جامع مناسب و درست متکی بر علم و تجربه و کار آمدی با پاسخ گویی قانونی ضابطه مند میان خواست مردم ، که صاحبان اصلی کشور اند ، برای داشتن زندگی عزتمندانه که ضرورتهای معیشتی تمام اقشار آنان در آن تامین و تضمین باشند و میان اولویتهای دیگر نیازهای ضروری کشور و نظام تعادل منطقی محسوس ایجاد کند و بتواند به ده ها میلون مردم جمعیت کشور در تامین و تضمین نیازهای ضروری و حیاتی و معیشتی زندگی خود بی دغدغه و بی نگرانی صادقانه و محسوس اطمینان و رضایت بخشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها