رفتن تا سر کوچه و اغتشاش

رضا ساکی

رفتن تا سر کوچه و اغتشاش

آقای عیسی کلانتری رئیس محترم سازمان حفاظت محیط زیست خیلی در سازمان زحمت فراوان می‌کشد و البته خیلی شفاف درباره مشکلات محیط زیست کشور حرف می‌زند. یعنی آن قدر مسائل را ساده بیان می‌کند که آدمی حیران این همه سادگی می‌شود. مثلا ایشان خیلی ساده برای رفع آلودگی هوا در تهران تقاضای باد کرده بودند و برای رفع خشکسالی و نجات دریاچه ارومیه هم از مردم خواسته بودند دعا کنند باران ببارد. شاید باورتان نشود اما بسیاری از مردم قبل از شنیدن سخنان آقای کلانتری نمی‌دانستند باید دعا کنند چه چیزی ببارد اما بعدا متوجه شدند.
ایشان در آخرین سخنان ساده خود گفته‌اند: «زور کسی در کشور به مافیای خودروسازی نمی‌رسد» البته آقای کلانتری کسی نیستند، چون «کسی»، یعنی مردم معمولی مثل من و شما که روزمان به تعمیرکار سر کوچه‌مان هم نمی‌رسد چه رسد به مافیای خودرو. اما آقای کلانتری که کسی نیست، ایشان معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست هستند، یعنی همین عنوان برای پخ کردن مافیا کافی نیست؟
ما به آقای روحانی و تدبیر و امید و کلیدش رای دادیم که همین مافیا را جمع کند وگرنه ما که تا ابد حق‌مان را از تعمیرکار سر کوچه هم نمی‌توانیم بگیریم چون اگر بخواهیم تا سر کوچه برویم رفتن‌مان را به اغتشاش تعبیر می‌کنند. بعد یک سری فیلم می‌گیرند می‌فرستند برای ماهواره، بعد یک سری ما را جمع می‌کنند و خانواده‌مان مجبور می‌شوند نمایندگان مجلس را زحمت بیندازند پی‌گیر امور بشوند و باقی قضایا.
خلاصه که ما همان بتوانیم از نانوایی محله نان برشته بگیریم برد کرده‌ایم. باقی‌اش را آنها باید انجام بدهند که کسی نیستند و سمت دارند.
باقی بقای‌تان

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها