مطهری: نامه کروبی بر رفع حصرتاثیر مثبت دارد/ اینکه 4 نفر روسری شان را هوا کنند اتفاق مهمی نیست

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره نامه کروبی به مقام معظم رهبری گفت: باید تاثیر مثبت داده باشد، چون در واقع ایشان کل حرف ها و اعتقادات خود را در نامه بیان کرده است.

مطهری: نامه کروبی بر رفع حصرتاثیر مثبت دارد/ اینکه 4 نفر روسری شان را هوا کنند اتفاق مهمی نیست

به گزارش خبر فوری به نقل از خانه ملت، علی مطهری در حاشیه نشست علنی امروز مجلس با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به سوالی درباره نامه کروبی به مقام معظم رهبری ، پاسخ داد و گفت: باید تاثیر مثبت داده باشد، چون در واقع ایشان کل حرف ها و اعتقادات خود را در نامه بیان کرده است، اگر از حصر خارج شود، بالاخره صحبتی بیش از این ندارد و به هرحال انتقاد هم آزاد است.

وی تاکید کرد: به نظر من نامه کروبی به اصطلاح دلسوزانه و برای اصلاح امور بوده و باید به رفع حصر کمک کند.

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه از این نظر که در نهایت آقای کروبی همه اعتقادات خود را بیان کرده و اگر بیرون بیاید هم همین ها را می گوید، اتفاق خوبی بود، گفت: اگر حصر رفع شود صحبت بیشتری ندارد اما باید به نامه و حرف ها توجه شود، این نشانه آزادی است و هر کسی می تواند حرف های خود را بزند.

این نماینده مجلس با اشاره به بخش هایی از این نامه که به موضوع انتخابات در سال 84 پرداخته بود، بیان داشت: افرادی که در آن زمان مسئول بودند باید پاسخگو باشند، در کل ربطی به مجلس ندارد، کسانی که متهم شده اند باید جواب بدهند تا مردم حرف ها را بشنوند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اعتراض به حجاب اجباری و تکرار آن، اظهار داشت: پیگیری نمی خواهد، اولا اجباری در حجاب نداریم، بسیاری از بانوان تقریبا بی حجاب هستند، کجای این اجبار است؟

مطهری همچنین تاکید کرد: اینکه 4 نفر روسری شان را هوا کنند اتفاق مهمی نیست، اساسا اگر انتقادی باشد این است که چرا دولت در رعایت حجاب نظارت کافی را ندارد، از آن طرف انتقادی نیست، الان بانوان هر طور دوست دارند بیرون می آیند، مشکل کشور ما حجاب نیست و در مجموع خانم ها کم و بیش رعایت می کنند و ماهم قائل به سخت گیری نیستیم.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها