متلاشی شدن باند قاچاق گازوئیل در فریمان

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از متلاشی شدن باند قاچاق گازوئیل در فریمان خبر داد.

متلاشی شدن باند قاچاق گازوئیل در فریمان

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، سردار قادر کریمی اظهار داشت: در پی رصدهای اطلاعاتی و پیگیری‌های پلیسی در اجرای عملیات گسترده مبارزه با قاچاق کالا، سرنخ‌هایی به‌دست آمد که حاکی از قاچاق سوخت با طراحی نقشه‌ای حیله گرانه در یک جایگاه سوخت در شهرستان فریمان بود.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: بررسی‌های اولیه از کارگر جایگاه سوخت که از سه سال قبل در این مرکز مشغول کار شده حکایت از متحول‌شدن وضعیت اقتصادی زندگی او داشت. از سویی دیگر، کارآگاهان پلیس آگاهی در اقدامی هماهنگ با حراست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان، تحقیقات دیگری را نیز درباره عملکرد جایگاه سوخت آغاز کردند.

وی اظهار داشت: کارآگاهان در تحقیقات بعدی پرونده در یافتند اپراتور جایگاه که جوان 34 ساله بود با همدستی چند تن دیگر اقدام به دریافت 2 قطعه کارت سوخت از شرکت پخش بدون هماهنگی و همچنین با دستکاری دستگاه پمپ و تغییر شماره‌های شمارشگر اقدام به عرضه خارج از شبکه بیش از پنج میلیون لیتر گازوئیل را قاچاق و توزیع این فرآورده سوختی در سه سال گذشته کردهاند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: اعضای این باند با پاک کردن سامانه هوشمند و پاک کردن تخلفات از سیستم و حافظه دوربین‌ها قصد پنهان کاری داشتند که کارشناسان زبده شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران با دلایل و مدارک کافی، حقیقت موضوع را اشکار ساختند.

سردار کریمی گفت: این متهم و سه همدستش که 40 تا 50 ساله هستند و مسئول نگهداری و قاچاق سوخت بودند دستگیر شدند تا برابر قانون با آنها برخورد لازم صورت گیرد و این درحالی است که مسئولان جایگاه سوخت نیز به 40 میلیارد ریال جریمه محکوم شده‌اند.

منبع: تسنیم

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • احمد
    0

    با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی سبز پوشان نیروی انتظامی خواهش مند است با قاچاق چیان سوخت در شهرستان با قاطعیت برخورد نمایید

  • جواد
    0

    سلام خیلی ممنون از برادران عزیز در نیروی انتظامی که با جدیت پیگیر مبارزه با قاچاقچیان سوخت هستند خدا قوت

  • نسرین
    0

    سلام خدا قوت دوستان پر تلاش زنده باشید

  • مهری
    0

    سلام فقط می تونم بگم خسته نباشید برداران عزیزم در نیروی انتظامی که با قاچهقچیان سوخت مبارزه می کنید

  • غلامرضا
    0

    ممنون از همه

  • نرگس
    0

    از همه شما تشکر میکنم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها