داستان کیمیا؛ چه شد که علیزاده از ایران رفت؟/ واکنش کاربران توییتر به مسابقه علیزاده - کیانی؛ بدجور باختیم!

کیمیا علیزاده در المپیک 2016 ریو به اولین زن ایرانی تبدیل شد که در المپیک مدال می گیرد، اما به راستی چه اتفاقی افتاد که در سال 2021 و در المپیک توکیو در تیم پناهندگان و زیر پرچمی غیر از پرچم ایران قرار گرفت؟

داستان کیمیا؛ چه شد که علیزاده از ایران رفت؟/ واکنش کاربران توییتر به مسابقه علیزاده - کیانی؛ بدجور باختیم!

به گزارش خبر فوری ، شاید 5 سال پیش و بعد از تاریخ سازی کیمیا علیزاده در ریو کسی فکرش را هم نمی کرد که چند سال بعد، کیمیا در مقابل کیانی، همتای ایرانی اش قرار گرفته و او را از المپیک حذف کند. اما در این 5 سال آنقدر اتفاقات عجیب و غریب رخ داده که خروج کیمیا از ایران و پناهنده شدنش در میان آنها گم شده و حالا به سراغ ما آمده و گلوی ما را گرفته است.

مسابقه کیمیا و ناهید یکی از تلخ ترین اتفاقات المپیکی تاریخ ایران بود. شکی هم نیست که این اتفاق ربطی به نتیجه بازی نداشت، چه ناهید می‌ برد، چه نه، باز ما بازنده بودیم.

اما به راستی چه اتفاقی افتاد که کیمیا علیزاده که در المپیک 2016 ریو به اولین زن ایرانی تبدیل شد که در المپیک مدال می گیرد، در سال 2021 و در المپیک توکیو در تیم پناهندگان و زیر پرچمی غیر از پرچم ایران قرار گرفت؟

بد نیست ابتدا مروری بر تاریخچه کوتاه اما پرفراز و نشیب ورزشی کیمیا علیزاده داشته باشیم.

مروری بر افتخارات کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده متولد 1377 در کرج است. او از نوجوانی وارد تکواندو شد و به علت فیزیک خاص و قد بلند و استعدادش چنان زود به پیشرفت رسید که بسیاری او را پدیده تکواندو بانوان دانستند. کیمیا علیزاده علی رغم سن کمش اما موفقیت های بسیار زیادی در عرصه ملی و جهانی کسب کرده است که مهم ترینش کسب مدال برنز در المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل بوده است.

جدول زیر مهم ترین دستاوردهای علیزاده را در تکواندو نشان می دهد:

سال

مسابقه

عنوان

2014

قهرمانی جوانان جهان

طلا

2014

المپیک تابستانی جوانان

طلا

2015

قهرمانی جهان

برنز

2016

انتخابی المپیک

طلا

2016

المپیک ریو

برنز

2017

قهرمانی جهان

نقره

2018

قهرمانی آسیا

برنز

چه شد که تاریخ ساز المپیک ایران مهاجرت کرد؟

در 18 دی 1398 بعد از سفر تیم تکواندو ایران و کیمیا علیزاده به هلند، برخی خبرگزاری ‌ها از بازنگشتن وی از این سفر خبر داده و گفتند که وی در بازی‌های المپیک تابستانی 2020 توکیو ژاپن با پرچم کشور هلند یا آلمان بر روی شیاپ چانگ خواهد رفت. بعد از این خبر تا مدتی شایعات فراوانی در مورد کیمیا علیزاده منتشر شد و بعد از تکذیب همیشگی اخبار توسط مسئولین، مشخص شد که او مهاجرت کرده و در المپیک توکیو نیز در تیم پناهندگان مسابقه خواهد داد.

بعد از خروج کیمیا از کشور، رسانه ها دو دسته شدند. برخی او را خائن دانسته و به شماتت او پرداختند و برخی دیگر هم او را بی گناه دانسته و مقصر اصلی این مهاجرت تلخ را فدراسیون تکواندو و رئیس پرسابقه اش محمد پولادگر می دانستند. همچنین، گروهی معتقد بودند سخت‌گیری‌های وزارت ورزش، دخالت بیش از حد آنها در فدراسیون ها و به خصوص عدم اجرای تعهداتش به ورزشکاران علت اصلی مهاجرت علیزاده بوده است. به هر حال نباید فراموش کرد که در زمان وزارت سلطانی فر بسیاری از ورزشکاران به خارج از کشور رفته و مهاجرت نخبگان ورزشی یکی از نقاط ضعف جدی پرونده کاری وزیر ورزش دولت روحانی است. برخی نیز، علت را کلان تر از سلطانی فر و پولادگر دانسته و شرایط اجتماعی و سیاسی ایران در 4 سال اخیر را علت اصلی مهاجرت کیمیا علیزاده دانستند. این روایت سوم امری است که از بیانیه خود علیزاده بعد از مهاجرتش هم قابل برداشت است.

واکنش فضای مجازی به مسابقه کیانی - علیزاده/ تلخِ تلخِ تلخ!

با وجود این، بعد از بازی کیانی و علیزاده بسیاری از کاربران فضای مجازی بدون گله از علیزاده، نسبت به اصل این رویداد اظهار تاسف کرده و آن را اتفاقی تلخ دانستند.

در زیر برخی از واکنش های کاربران فضای مجازی در توییتر و اینستاگرام را مرور می کنیم:

منبع: خبر فوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 137
  • رضا..
    0

    وقتی شرایط نرمال یک زندگی مهیا نباشد قطعا پدیده مهاجرت را خواهیم داشت. در این چند سال اخیر از ورزشکاان گرفته تا پزشکان و متخصصان مختلف و سرمایه داران و مردم عادی به طرق مختلف از کشور رفتند با وجود درد غربت و بعضا تحقیر ولی حداقل می‌دانند تحصیل و مسکن و شغل فرزندانشان تضمین می‌شود. می‌دانند در آنجا رانت و تبعیض و دروغ خیلی خیلی کمتر وجود دارد. در همه جای دنیا برای نخبگان و ورزشکاران و متخصصان فرش قرمز پهن می‌کنند ولی اینجا بعضا هستند ورزشکاران رده ملی که برای امرار معاش دستفروشی و کارگری و رانندگی می‌کنند.بد کردید به این مردم.

    نظرات شما -
    • جاویدان
      0

      این حرفهای شعاری در مورد تبعیض و دروغ مشتی شعاره فقط .خانم رفته که لذتشو ببره.مگه کم به خانم بها دادند .کم تحویلش گرفتن

    • رضا..
      0

      جاویدان عزیز خوب حالا یه عده هم از روی شکم سیری بروند در اصل حقیقت که تاثیری نداره. اوضاع و احوال مردم خوب نیست.

  • یا حق
    0

    پس از کسب مدال با ارزش در المپیک ریو ۲۰۱۶ از رهبر انقلاب تا رئیس جمهور و رئیس مجلس و معاون امور زنان ریاست جمهوری و هنرمندان و گروه های مختلف همگی در پیام ها و برنامه های جداگانه کیمیا علیزاده را تشویق کردند.

    نظرات شما -
    • :(
      0

      بله و ماشین و آپارتمانی که در رسانه ها گفتند و هرگز نه به او دادند و نه به رضازاده!!! الان هم بعضیها می تونن خوشحال باشن که موضوع صحبت مردم میشه کیمیا و تا اندازه ای اخبار آب خوزستان میره تو حاشیه! راستی از کارگرهاهم دیگه خیلی خبری نیست انگار! یا هست و چون زیر خبر کیمیا بوده ندیدیم؟!

    • کاربر ناشناس
      0

      توکیمیای ایران منی دوستت دارم.غصه دار

    • سالار
      0

      با همون پولا بی غیرت بی هویت رفته تو بغل دشمنان کشورش همون المان مسئول شیمیایی کردن هزاران ایرانی و نخبه تو سالهای جنگه حالا خاک برسر رفته پناهنده قاتلین جوونای کشورش شده دست زدنم داره خیلی بی غیرتی

    • reza
      0

      دیگه مرده های تو گور هم فهمیدن مسئولان ایران فقط شعار می دهند و بس

  • مفردی
    0

    دلم می سوزد از باغی که میسوزد...

  • زندی
    0

    وطن فروش بدتر از خود فروشه .یکی خودشو میفروشه یکی یک ملت رو. یکی بیاد بگه این خانم چه محدودیت و کمبودی داشت.پدرش دکتر بود و وضع مالی خوب از لحاظ ازادی اجتماعی هم که بچه کرج بود.

    نظرات شما -
    • د س
      0

      بعد از داشته های نام بردی کیمیا چیزی داشتی که تو و امثال تو فاقد ان هستن,انهم وجدان بود..

    • پیشگو
      0

      همه چی که پول نیست ارزش دادن و انسانیت مهمه

    • جواب دس
      0

      دختران وطنم چیزی دارند به نام مظلومیت و غیرت ایرانی که این خانم نداشت.شماها اگه ایرانی باشید خانم ناهید را تشویق میکنید ولی شما از سر عقده خود با دولت دارید کور کورانه قضاوت میکنین

    • :(
      0

      جالب اینجاست که همون پدرش که احتمالا جاهای دیگه دنیا رو هم دیده متوجه شده استعداد دخترش تلف میشه که ترجیح داده بره یه جای دیگه و گرنه به قول شما وضعش که خوب بوده! همه ش که پول نیست. اونجا می تونه مثلا پوز ورزشکاران اسراییلی رو هم به خاک بماله و مجبور نباشه دو دستی جایزه رو تقدیمشون کنه!ا

  • داروغه
    0

    کیمیا تو ایرانی هستی و ما ایرانیها دوستت داریم

  • طماع
    0

    در ایران چه ظلم!!! و ستم !!!و چه جنایت هولناکی !!! علیه خانم علیزاده شد که ایشان راه پناهجویی را انتخاب کرد ؟؟؟؟ مگر نه اینکه طبق اسناد بهترین پاداش ها را از متولیان و بهترین محبت ها را از طرف مردم را دریافت کرد؟؟؟ ...... الان هم بعضی ها مویه کنان اشک می ریزند و آه غربت و مظلومیت برای این خانم سر می دهند ..... وطن دوستی و وطن پرستی کار هرکس نیست ...... ایستادن در مقابل پرچم پر افتخار ایران فقط کار طمع کاران است .

  • بهروز
    0

    ایران وطنم،خاکش کفنم،من که امیدواربودم کیمیا علیزاده ببازدالان هم که برده خوشحال نیستم وبرای باخت ناهیدکیانی نماینده کشورم متاسفم حالا حتی اگرکیمیا قهرمان المپیک هم شودبرایم اهمیت ندارداوامروزبرای ایران وایرانی مبارزه نکردبرای خودش بودهیچ ایرانی با غیرتی ازباخت ناهید کیانی وبرد ورزشکارتیم پناهجویان خوشحال نیست که اگرباشدایرانی واقعی نیست ما هم ازخیلی مسایل سیاسی واقتصادی ومدیریتی درکشورناراحتیم کیمیا امروزایرانی نبود که اگربود با کیانی مبارزه نمی کردمن امروزبرای کیانی دست می زدم واورا تشویق می کردم چون او نماینده کشورم وپرچمم بود واگرمی بردخوشحال میشدم والاغیر

  • سعید
    0

    نمیخواد زیادناراحت باشید چون کیمیا علیزاده هم بسیارضعیف عمل کرد ونتوانست مدال بگیرد. کسی که4سال پیش درالمپیک ریو برای ایران مدال برنز گرفت حالا نتوانست مدالی بگیرد.

  • ایران
    0

    وقتی پول همه آمال وآرزوی مابشود خداراهم فراموش می کنیم چه برسد به وطن وگرنه چقدرقهرمانان بزرگ داشتیم مانند جهان پهلوان تختی که با فقردرهمین کشورکنارمابقی ما ایرانی ها زندگی کردند ولی باافتخارگفتند من ایرانی هستم ومانند همه اجدادم درهمین کشورزندگی میکنم وهمین جاهم میمیرم.زنده باد ایران وایرانی.

    نظرات شما -
    • jaber
      0

      حجاب زورکی هم مگه مدال داره ما خبر نداریم؟

  • سیاوش سلطان
    0

    تاج زاده و دهباشی دو مزدور وطن فروش طوری می نویسند ، انگار مردم عادی بازیگر سیاست این کشورند ، در ۸ سالی که شما بودید سال ۹۶ را رقم زدید و چه انسان های بی گناهی را به جرم وطن دوستی مورد صرب و شتم و دستگیر نکردید ، خدا از شما نخواهد گذشت و مردم ایران بسیار هوشمند و پیگیر هستند ، به زودی انتقام سختی از شما طالبان قدرت خواهند گرفت ، فساد شما روی مافیای جهان را سفید کرده کیمیا علیزاده و امیر مقصود لو و پاپوش و دستگیری و تحقیر حامد زمانی در فرودگاه امام ، اینها مشهود بودند ، در پس پرده چها که نکردید ، خداوند وعده انتقام سخت داده

  • علی آمره ای
    0

    این حرفها را بذارید کنار مگر دولت برای برنزش ایشان نقره حساب نکرد. مگر ایشون را بیشتر از اونی که بود حساب نکرد. اما طمع انسان بیش از اینهاست . طمع ایشون را برد نه چیزدیگه . خاک تو سرت کیمیا. آخرش کی چی. چندسال دیگه میتونی مدال بگیری مدال تو حجابت بود که خدا از تو خاسته نه مدالهایی که انسان ها به تو میدن از خواب غفلت بیدار شو تا دیرتر نشده. بای

    نظرات شما -
    • jaber
      0

      حجاب زورکی هم مگه مدال داشت ما خبر نداریم؟؟

  • 0

    تورم بی سابقه شده است.امسال دوباره با گرانی فاجعه بار مواجه خواهیم بود‌. شرکت های اسلحه سازی نقشه های جدید برای خاورمیانه کشیده اند. وضعیت شهرهای بزرگ کشور در حیطه مقاومت در برابر زلزله فاجعه بار است. کرونا به بالاترین حد می رسد.ادم های بسیاری می میرند. همچنان وعده واکسن داده می شود اما هر ماه که می گذرد وعده واکسن هم یک ماه جلوتر می رود. خاکبرسرتان با این کشورداریتان

    نظرات شما -
    • سیما
      0

      خاک بر سر کسانی هر چیز را به هر چیز وصل میکنند و فقط هدفشان سیاه نماییست وهیچ استدلالی ندارند

    • به سیما
      0

      خاکبرسر تو که نفهمیدی منظور من چیست

  • حسین
    0

    تا ادمهایی مثل دهباشی و تاج زاده و دیگرانی هستند که برای ادمهایی که پشت به وطن میکنند شعر تحویل میدن اوضاع همینه یه عده با کوچکترین ازردگی ناز میکنند و میرن اونور که هم از قید حجابی که ارزش زن رو بالا میبره راحت کنند خودشون رو وهم تو یک کشور توسعه یافته زندگی کنند کسی نمیگوید او به کجا رفت میگن ما کجا داریم میریم همینها هستند که اینکار رو دامن میزنند مثل جونی که از خونه قهر میکنه و همسایه ها باش همدلی میکنند مگه تو هیچ خونه یی مشکل نیست جهالت بزرگان اصلاح طلب تریبون دار که داییه ریاست جمهوری هم دارن و خانم نادان زمانی رفت که دولت تحت حمایت همین ها راس کاره و اینا بش مشاوره میدادن رو ببینید اینا خیال کردن با چرت و پرت طالبان گفتند میتونن مثل قدیما جماعت رو فریب بدن خیلی عقبند

  • کاربر ناشناس
    0

    خدا لعنت کند وطن فروش وخاین

  • کاربر ناشناس
    0

    بدبخت کسی است که حیا وابرویش را به پول بفروشد امثال کیمیا علیزاده مصطفی تاج زاده و...خوب حالا مهاجرت ایشان در زمان دولت دروغگو اتفاق افتاد

    نظرات شما -
    • غلامی
      0

      الکی الکی گوزن را با شقال ربط میدی دختر قهرمان ایران چه ربطی به تاجزاده دارد.خدایا اونی که وجدان ندادی چه دادی!.

  • کاربر ناشناس
    0

    خدا لعنت کند وطن فروس ومنافق را

  • کاربر ناشناس
    0

    خبر فوری وخبر انلاین واقعا منافقانه قلم می زنند

  • همتی
    0

    چرا رفت ، چون هر کس غیرت ایرانی داشته باشد .هیچگاه مقرور نمیشه و نمیرود .تاریخ ایران پر از افتخار آفرینانی است که شجاعانه ماندند و نرفتند از رستم تا تختی تا حسین زاده و علی دایی و مرادی ووووووووووو .همچنین دلاوران و قهرمانانی که هم در طول تاریخ و هم 8 سال دفاع مقدس در مقابل دنیا ماندند و خون های مطهرشون ریخت و از ناملایمات و نامهربانی قهر نکردند و نرفتند .

    نظرات شما -
    • برو خودتی!
      0

      چطور لیلا رجبی که از اتریش اومد برای ایران بازی کرد بهش افتخار میکردید و چپ و راست همه جا تمجیدش میکردید که این بانوی بزررررررررررررررررگ و با غیرررررررررررت ...ولی یکی از ایران رفت شد بی غیرت!؟

  • علی
    0

    کیمیا ! هواپیمای اوکراینی را زد و نابغه ها را تیکه پاره کرد؟!!!!

    نظرات شما -
    • ............
      0

      تاج زاده هم فکر می کند مردم قدرش را نمی دانند به فتنه گران خارج نشین هم مسلکش بپیوندد شاید مدال برنز را ایشان گرفت

    • سلام،
      0

      بدبخت وطن فروش چرا هواپیمای اوکراینی را میگی ،چرا هواپیمایی مسافربری خودمون رو که آمریکا زد رو نمیگی. خاک بر سرت.

    • ر
      0

      البته نوابغی که قرار نبود برای وطن باشند

    • جاویدان
      0

      چه ذبطی داره ِاوناهم جای خودش.الان بحث سر ورزشکاران وطن فروش

    • به سلام
      0

      به سلام.‌‌‌‌‌..... خیلی شل ناموسی..‌ خیلی

    • به سلام
      0

      نادان !!! در هر دو هواپیما فرزندان این مملکت بودند ولی اون توسط دشمن زده شد!!!!! واین توسط دوست !!!!

    • احمد
      0

      سکوی نفت و میلیاردها دلار هم همه را کیمیا بالا کشید .بنده خدا فقط رفته .از وضعیت موجود خسته شده.همین

    • در جواب شل...
      0

      کجات سوخت که فحش میدی، تو که دوست و دشمن میشناسی،پس چرا آب تو آسیاب دشمن می ریزی. بد دهن وطن فروش.....

  • کاربر ناشناس
    0

    مگه کم بهش احترام گذاشتن خیلی از بهترین بازیکن های کشورهای اروپایی بخاطر پول تابعیت کشورهای عربی را گرفتند این مثل اونها

    نظرات شما -
    • به ر
      0

      فکر میکنید این کشور به نوابغ نیاز داره ؟!فقط به نیروهای انقلابی و آتش به اختیار نیاز داره ......

  • متین
    0

    اونایی که دم از غرور ملی و خاک وطن و غیرت وطن میگن چرا فقط روی این بنده خدا زوم کردن ؟؟ در مورد فروش خاک وطن به امارات و قطر و آب به کویت و عراق و ارسال سرمایه و پول مملکت به کشور های دیگر غیرت ندارن؟؟ فقط رگ غیرتتون برای یه ورزشکار زده بیرون ؟ اینجا به یه ورزشکار چی میدن ؟ به جز تعدادی که اسمشون رو با پاچه خواری روی زبونا انداختن بقیه کجان ؟؟ خیلیاشون محتاج یه شغل ابرومندن هنوز

    نظرات شما -
    • زندی
      0

      وطن فروش وطن فروشه شیخ و شاه و رعیت نداره.همونقدر که اون اختلاسگر و شیخ وطن فروشه اینم هست بیخود حمایت نکنین ش

    • علی
      0

      مقاله در مورد اینه تویی که هر چیزو قاطی کردی

    • متین
      0

      از بس امثال شماها مردم عادی رو تحقیر کردین که حتی اگر طرف کار اشتباهی هم کرده باشه ولی چون حکومت باهاش مخالف هست مردم عادی طرفداریشو می کنن چون نود درصد مردم عادی مخالف حکومتن

  • روح الله
    0

    هر کسی لایق پرچم ایران هست می ماند دختری که شال سرش را دراورد مقابل پرچم‌ ایران مقابله کرد دیگه ایرانی نیست ما برای سرپا نگه داشتن این پرچم ونگه داشتن شال سر دخترهای مثل کیمیا علیزاده هزاران خون جوان ریخته شده وبه شهادت رسیدن ...حالا غم کیمیا میخورین هرکس غم کیمیا میخوره پس همون راه کیمیا ادامه بده ....

    نظرات شما -
    • یه ایرانی
      0

      بشین سرجات ساندیستو بمک و فقط ساکت شو

    • احمد
      0

      ساندیس رو میکنه تو حلق تو، تا بفهمی کی باید ببنده و ساکت بشه!

    • میترا
      0

      احسنت به روح الله

  • سعید
    0

    سوم هم نشدی .. خاک بر سرت :))

    نظرات شما -
    • به سعید
      0

      ب سعید: ای ناموس شل بی غیرت

  • د س
    0

    بعضی ها علیه کیمیا از ادبیاتی استفاده میکنن که نشان از حقیر بودن و ذلالت فکری حاملانش حکایت میکند..کاش ذره ای وجدان و انصاف داشتید و جملات نفرت انگیز حامیان شیخ و شاه را نشخوار نمیکردید..

  • رحیم اب منگل
    0

    ببچاره کیمیا تا امد حرف بزنه شوهرش گفت گه نخور اما به نظر میاد خورد

    نظرات شما -
    • جانباز آتش به اختیار
      0

      شل ناموس

  • ............
    0

    حماقت ، توهم ، حرص و طمع باعث شد این خانم محترم کشورش و اعتبارش را به اندک بهایی بفروشد و در قامت یک پناه جو در مقابل هموطنش مسابقه بدهد و نهایتا حتی به مدال برنز هم نرسد متاسفم برای ایشان و همه کسانی که تو این سرزمین قد می کشند و رشد می کنند و سپس خود را ارزان می فروشند

  • محمد
    0

    خبر فوری فقط نظرات کاربران این طرفه بود که تو میخوای ... کسانی نبودند که بگویند به هر مشکل و قیمتی هم وطن فروشی نبود و نیست متاسفم برات خبر فوری

  • سیدعلی
    0

    عامل خشکسالی خوزستان کیمیاست؟؟ عامل سرنگونی هواپیمای اوکراینی کیمیاست؟ عامل کشتار آبان کیمیاست؟ عامل فروش حزر کیمیاست؟؟ عامل تورم وحشتناک کیمیاست؟؟ عامل گرانی و فقر مردم کیمیاست؟؟ دزد دکل کیمیاست؟ اختلاس گر کیمیاست؟؟ املاک نجومی کیمیاست؟ عامل رای ندادن مردم کیمیاست؟؟ کلا عامل نارضایتی مردم و بدبختی و فلاکت وفقر و بیکاری و دربدری مردم کیمیاست لطفا اعدامش کنید!!!!

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      چرا ماستارو می ریزی تو قیمه ها؟

    • موافق
      0

      احسنت حرف دل تندروها رو زدی

  • علی
    0

    مسعود اوزیل برا آلمان بازی کرد... اما اردوغان همین الانشم تحویلش میگیره برعکس تندروهای وطن فروش داخل ایران

    نظرات شما -
    • زندی
      0

      چه کنم که زبونتون بازه در فضای مجازی و هر انگی رو به مخالفانتون میزنین.چی شده که بجای تشویق ورزشکار خودتون از یکی دیگه حمایت میکنین بعد به بقیه میگین وطن فروش

    • اسپند
      0

      مسعود فرار نکرد بلکه اونجا به دنیا آمد وبزرگ شد ولی کیمیا اینجا وبا امکانات اینجا بزرگ شد و....

  • ناشناس
    0

    کیمیا چه کمتر از سایر قهرمانان این وطن داشت که این قهرمانان با همه این نداری و بدرفتاریها ساختن و دل ملت رو شاد کردند ولی او با یک مدال المپیک پشت به کشورش کرد ؟

    نظرات شما -
    • نازنين
      0

      وای به روزی که گدا معتبر شود! آدمهای بی جنبه وقتی به یه موقعیت میرسن، خودشون رو گم می‌کنند، این تو المپیک مدال برنز آورد و اومد ایران در حد مدال طلا تحویلش گرفتن، خودش رو گم کرد

  • رفیق
    0

    غرور آدم را بدجوری زمین می زنه ایشون که مشکل مالی نداشت و در رفاه بود

  • ناشناس
    0

    اینکه یک نفر با انگیزه های شخصی و هر دلیلی ازکشورمی رود نمی دانم چرا همه کاسه ها را سر ایران می شکنند .مثلا چه اتفاقی برای این آدم افتاد که رفت .حالا شد کیمیای ایران خاک بر سر کسانی که ازاین بی شرمها دفاع می کنند پس اینهمه آدم که در داخل ایران هستند و برای این مملکت جانفشانی می کنند باید رها کنند وبروند

  • مهدی
    0

    کیمیا و کیمیاها ی دیگر فرزند ایران هستند و عزیز ما هستند بی کفایت مدیران ایرانی هستند که فرزندان ایران را رنجیده خاطر و ترک وطن می کنند .

  • یکی از مردم
    0

    این رو هم بگید که در کاروان المپیک پناهندگان امسال تعداد پناهندگان ورزشکار ایران بعد از سوریه دوم بود!!!! یعنی مثل یه کشور جنگ زده سوریه که مردمش جای دیگه پناه میبرند ماهم همون وضع رو داریم!!!!و چه بسا بدتر....ببینید با ایران چه کردند؟

  • ناشناس
    0

    شما ها که بلدین مثل بعضی ها که دزدیدن و ِآوردید وطن، اینم بیاریش و اعدامش کنیدتا مشکلات مملکت حل بشه !!!

    نظرات شما -
    • سوسن
      0

      داشتن یکم شعور هم بد نیست.

  • اشنا
    0

    کاربر محترم سعید خوب گفت تو بی غیرت هستی کسی که خارج از پرچم ایران باشد اجنبی است ده پله هم بدتر از اجنبی

  • تینا
    0

    کلا اصلاح طلب ها با بلایی که سر کشور آوردند ثابت کردند علاقه خاصی به خائنین به ایران دارند. کسی که به کشورش پشت میکنه مثل کیسیه که مادرشو فروخته.

  • شبنم
    0

    خوب کردی رفتی کیمیا جان . مطمئنم در آنجا برایت ارزش قایل خواهند شد تو همیشه قهرمان هستی

    نظرات شما -
    • خواننده مطلب
      0

      بله . تلافی کردی کار فریدون زندی را که از امکانات کشور المان گذشت تا رای تیم ملی ایران بازی کند

  • حامد
    0

    اعتقاد یک مسلمان که به فدراسیون و وزیر و....ربطی نداره مگر میشه برای ناراحتی از فردی طرف ححابشو فراموش کنه. اینقدر کینیا را تطهیر نکنید باخت که باخت علاه بر وطن او عقیده شو باخته

  • ع ب
    0

    سلام هرکس تعلق خاطر به وطنش داشته باشد هرگز به خاطر دو مدال یا برخورد شخص خاصی با وی یا برای پوشاندن موبش به خاطر قانون مملکتش بخواهد از کشورش دل بکند و به یک فرد سرگردان تبدیل شود آن فرد هرکه باشه از خودش اختیاری ندارد و لیشتر به خاطر سراب ساختن است

  • فائزه کیانی
    0

    کیمیا علیزاده فقط یک آدم کم جنبه و وطن فروش بود. والسلام

  • رهگذر
    0

    اسم او خائن خائن زاده است نه کیمیا علیزاده،در طول حیات این کشور هیچ ورزشکاری اندازه این خائن مورد تکر یم واحترام وپاداش وهدایا قرار نگرفت ولی جواب این بی چشم ورو چه بود تف به شرفت

  • رحیم آب منگول گووووززز
    0

    باید امثال کیمیا را گردن زد تا عبرتی برای دگران باشد

    نظرات شما -
    • خسته
      0

      احسنت بر شما ملا عمر طالبانیست!

  • ناشناس
    0

    رفتنش زیاد مهم نیست. خیلیها از خیلی کشور ها به کشور دیگه میرن آینده شون رو می سازند، ولی چرت وپرت گفتن هاش و خیانت کردن هاش بخاطر خوشایند دشمنان این سرزمین حقیرانه ترین نوع مهاجرت بود خودش رو فروخت ،خیلی هم ارزان فروخت. داستانش متاسفانه رقت انگیزه همه چی پول نیست، همه چی مقام و مدال نیست گاهی وقتا ارزش باختن ها از ارزش بردن ها بیشتره آدم ها در موقعیت هاست که جوهره وجودش رو آشکار می کنه .....

  • لاله
    0

    كسايي كه از خانواده ميزنن و با دشمن ميجنگن ميشن ادم بد ولي اوني كه وطن فروشي كرد ميشه خوب ؟؟؟!! تضاد فكري و فرهنگي تا كجا ؟؟

  • بهمنی
    0

    این سیاست بازان و سلبریتی های نادان را که در طرفداری این خائن قلم فرسایی کردن در حقیقت از پیش دارن گوربگور شدن حودشون رو برا سالهای اینده که رفتن تو بغل امثال ترامپ زمینه سازی میکنند اسامیشون رو یادتون بمونه ده سال دیگه ببینید کجا رفتن

  • علی
    0

    رذاالت وهوس بازی عده ای چاقو کش وشارلاتان به اسم مسئول فلان....و وزیرفلان ....و رییس فلان،جوان مستعد ایرانی رافراری می دهدوجوانان مستعدایرانی رافراری داده است. استعدادهای علمی،ورزشی و...درهیچ کجای دنیا مثل ایرانیان نیست،..لااقل درکشوربیگانه به این خانم وامثالش بی اعتنایی( ودرواقع بی احترامی) نمی شود.

  • جواد
    0

    چه کیفی داره پرچم کشورت رو بالا ببری.اما نمیدونم پرچم کشور زمین زدن چیه.لذت داره یا زلت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نصف تیم پناهندگان ایرانی و سوری هستن، چرا؟؟!!!!!!

    • سوما
      0

      آفرین،قشنگترین تحلیلی بود که دیدم

  • ناشناس
    0

    درد ما دشمن ها مون نیست درد ما مدیران نالایق و مسئولان بی مسئولیت و مردم بی غیرت هست وگرنه در همه دنیا جنگیدن و مبارزه برای وطن ، برای اعتقاد، برای ارزش ها و .... ارزشمند هست و ارزش اینها را حتی لائیک ترین و بی اعتقاد ترین انسان ها هم درک میکنن . قابل اجترام نیست کسی که برای رفتنش و ماندنش در یک مملکت مرفه به خودش اجازه بده به اعتقاد و ارزشهای هم وطن ها و هم کیشانش توهین بکنه و .... در هر حال هر کسی جوهره حفاظت از این ها را ندارد. در دنیایی که سرمایه داری ارزش محسوب میشه برای سختی کشیدن کمتر کسی تره خورد میکنه هر چند ایشون از این به بعد خوش رنگ ترین مدال رو هم کسب کنه یه بازنده درجه یک هست

    نظرات شما -
    • داریوش
      0

      درد ما مردمیه که با یه کلید گول میخورن درد ما ادمای سطحی هستش که دنبال این سلبریتی ها هستنددرد ما بزک کنندگان عرب است وو .....

    • وحید
      0

      درد ما همین اعتقادات و دین هست که این بی وجدان ها سیاست رو قاطیش کردن و دارن اموال و حق این مردم رو چپاول میکنن اونجا چرا حرف دین و اعتقادات نیست چرا یک عالم دینی حکم جهاد و مبارزه با این خون خواران رو نمیده؟؟؟ چرا یک عالم حرف دل مردم رو با صدای بلند نمیزنه که مردم بفهمن اونا هم با ما خستن نه اینکه کج اتاق در خلوت خود وخدای خود به راز و نیاز بپردازند!!!!!! پس دهنت رو بلند و حرف اعتقادات رو نزن که اگه یه رفراندوم اعتقادات برگزار کنیم شاید 80 درصد مردم دیگه به این حکومت و حرفهاش اعتقادی ندارند

  • علی
    0

    انها که وطن وطن می کنند بروند ببینن با وطن چه کردند هورالعظیم را خسک کردند دادند به چینی ها.زنهای شوهر دار دارند خود فروشی می کنند از ناچاری .بهشت زهرا را ببنید جوانهای ۳۰و۴۰ سال دارند سکته می کنند ........

    نظرات شما -
    • س م
      0

      تا حالا هورالعظیم رفتی؟ اگه رفتی دقیق توضیح بده کجاش دست چینی هاست. البته بعید دیده باشی

    • میترا
      0

      خجالت بکش پیرمرد البانیایی هوالعظیم وصل میکنی به وطن فروشی این بی وطنی که قیافش شبیه ابلیس فیلمهای ترسناک شده هنرت اینه که از هر موضوعی ماهی اربابات رو بگیری

    • ناشناس
      0

      ميترا چند؟!!!

  • س.د
    0

    واقعا حکومت برای کیمیا چی کم گذاشت؟ با این نگاه که چه خوب شد بردی پس تکلیف اون کسی که داره برای پرچم کشورش مبارزه می کنه چیه؟ یه جوری برخورد میکنید انگار کسی بیرونش کرده! خودش خواست بره، اینجا هم کلی امکانات بهش دادن ولی چشمش به اونور بود، مگه به زور میشه کسی را نگه داشت؟ چرا الان دارین کیمیا علیزاده رو قهرمان ملی جلوه میدین؟! این خانم بعد اینکه برنز المپیک گرفت تمام جوایزش رو گرفت و به اندازه ی کافی هم حمایت شد، پشت کرد به کشورش که بتونه جای دیگه اقامت بگیره و با بیان اینکه در ایران من سرکوب کردن با پز گذاشت رفت، حالا این شده قهرمان ملی؟ طرف سوم شد تو المپیک جایزه نفر اول بهش دادن، علاوه بر اون آپارتمان، ماشین، دلار و سکه دادن و کلی بهش رسیدن ولی پشت کرد به پرچم و سرزمینش،حالا اسم هیچ کشوری نیست روش حتی اگه نفر اول المپیکم بشه مفت نمی ارزه، کیمیای ما اون کیمیای چهارسال پیش بود، لطفا از جانب خودت صحبت کن خانوم شاکر دوست نه از جانب مردم سرزمینم که برخلاف شما نسبت به وطنشان غیرت و شرف دارن...

    نظرات شما -
    • علی
      0

      احسنت. کیمیا علیزاده ۲۰۱۶مورد تقدیر مادی و معنوی مردم و مسئولین قرار گرفت بر عکس خیلی از ورزشکاران. به نظرم به کشور و مردم خیانت کرد

    • زهره
      0

      حظ بردم از این متن زیباتون، کاش فقط رفته بود، کلی بر علیه کشورمون حرف زد، حالا چه براش مرثیه سرایی راه انداختن، فرق کیمیا با خائنین به وطن چیه! خودش خواست بره، با پررویی هم رفت، اگر هم تو این مسابقه ناراحت شد، شاید کمی فقط کمی وجدانش قلقلکش داده که اون هم برگرده آلمان از سرش میپره

    • نظرگو
      0

      متاسفم برای خودم

  • آشنا
    0

    خدا را شکر اگر هیچ نداریم حداقل برای دختران کشورم امنیت داریم مثلا یک خانم با خیال آسوده و بدون اینکه کسی مزاحم او شود میتواند مدتی کنار خیابان منتظر خودرو عمومی باشد یا در ساعات خلوت بدون مزاحمت در معابر رفت و آمد کند شبها حدودا دیر وقت از سر کار تا منزل با خیال آسوده و بدون هیچ دغدغه تردد میکنند دلیل این امنیت و آسایش بانوان کشور عزیزم اکثرا همان اشخاصی هستند که انتخاب کیمیا در مهاجرت را به باد انتقاد میگیرند و خود را عقل کل میدانند فقط خداوند شر جاهلان را از کشور کم کند

  • محمد
    0

    این همه چرت و پرت چیه چرا رو اعصاب آدم راه میری مگه این خانم چه کم داشت بعد المپیک ریو چرا وطن فروشی را چنان بولت میکنی انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده ببند دهنتون خسته شدیم ازبس چرت گفتید ببندید

    نظرات شما -
    • وحید
      0

      آزادی حق زندگی خوب آرامش پیشرفت و.... همه اینا رو کم داشت خوشبحالش رفت ایشالله به امید آینده بهتر

  • رئوف
    0

    بهترین کار ممکن رو کردی از ایرا رفتی،،،توی ایران چه ببری چه ببازی بعداز المپیک باد برگردی سر زندگیت با دست خالی و بدبختیت،،،،هر کی از اینجا رفت آینده دار شد،،،مردم ایران کل فکرشون که بواد فال باشه دیگه بیشتر از نون و مرغ و آب و روغن و تخم مرغ و سیمان این چیزا بیشتر نمیرسه،،،یعنی جای هیچ پیشرفتی برا مردم نذاشتن،،،هر کی هم رفته از این کشور واقعا خوشا به سعادتش

  • یکی
    0

    ایهاالناس چه گیری به این دختره دادین. به من چه، به تو چه، به اون چه. هیچکی دلش نمیخواد از اینجا بره ولی چی بگم . والله اگه فردوسی هم الان بود، شعر چو ایران نباشد تن من مباد، رو تغییر میداد. هر کی بتونه میره. مگه زن رامبد جوان بچشو خارج نزایید، الان خوش و خرم داره برای صدا و سیما برنامه میسازه و میگه: مردم ایران شما خیلیییییییییی خوبین. خدا عاقبت بچه ها رو به خیر کنه.

  • .
    0

    رفراندوم رهایی از تمام مشکلاته.قیام مقدمه رفراندوم

  • داودشفیعی
    0

    امثال علیزاده که رفتن دیدن شرایط اونور رو هرکس دیگه هم امکان داشته باشه میره وقتی یکعهده نالایق ودزد دست انداختن روی پول وثروت و هستی مردم وملتی رانابود کردن و نمیرن پس ما میریم

  • دلسوز
    0

    چی کار برایش می کردند که نکردند نکنه دلتان می خواست خزانه مملکت را بهش می دادند ان دفعه گفت حجاب دست وپا گیره الان که پیشونیش که به اون قشنگی است حجاب نداشت همون برنز را هم نتوانست بگیره آنهم غیر قانونی حضور داشت با فشار سیاسی حق کیانی را فدراسیون جهانی پایمال کرد

  • هادی
    0

    پدر سوخته ها یه نفر کرونا گرفت از حریفا، برای اینکه به زور باعث بشن کیمیا و کیانی با هم بازی کنند فوری یه نفر دیگه رو جایگزین کردن که اگه اینطور نمی شد ممکن بود هردو مدال بگیرن.

    نظرات شما -
    • وحید
      0

      این هم سیاست این مسؤلین بی وجدان ماست که احتمالا در این تقابل نقش داشتند

  • امیر
    0

    شما در هجمه ی تبلیغاتی علیه کشورتان رو دست بی بی سی و اینترنشنال زده اید اگر دین ندارید لااقل آزادمرد باشید

    نظرات شما -
    • علی اقا به امیر
      0

      بی بی سی،و انترنشنال هر چی میگن واقعیته همه اینو کاملا میدونند ..سانسور و دروغ را کسان دیگه میگن

  • رها
    0

    به شما چه که رفت دلش خواست تا چشم شما کور

    نظرات شما -
    • چشم ما روشنه.
      0

      منظورت چشم ملت آریاییه ؟ چیه دیگه پز وطن پرستی فایده نداره ؟؟

  • farid
    0

    دلیل خاصی نمیخواد خوب هر جا بری بهتر از اینجاست

  • وحید
    0

    تا زمانی که ملاها بر ما حکومت کنند اوضاع همینطور است و باید هر روز منتظر فرار نخبه گان باشیم چه ورزشی چه علمی از صمیم قلب برای خانم علیزاده آرزو کردم که مدال بیاره ولی متاسفانه حذف شد زنده باد ایران بدون...

    نظرات شما -
    • ............
      0

      حکومت ایران مردمی چون جمهوری اسلامیه شما ایرانی نیستید؟

  • کورش
    0

    از کجا معلوم چهره غمگینش شاید آموزشی باشه ؟ چه جوریه که به برخورد غیر صمیمی یکی توجه میشه و لی به سفارشی بودن اداهای مثلا ناراحتی توجه نمیشه ؟؟؟

  • محمود
    0

    پشت کرده به وطن به هر دلیل نباید حمایت بشه باید می موند و با مشکلات مبارزه می کرد رفت که رفت اونجا که همین برنز را نمی اره

  • هکتور
    0

    دوستان لطفا نظرات احساسی ندید. درباره این مسابقه فقط باید گفت ایران باخت. والسلام. ربطی به جوایز و امکاناتی که به کیمیا دادن نداره ( اون وظیفه بوده و در همه جای دنیا ده برابرش به ورزشکاراشون میدن). چند مورد از نوابغی که در ایران موندن و به قول بعضی ها وطن فروشی نکردن می خواین اسم ببرم که موندن و سوختن ؟؟ امان از این حس ناسیونالیستی بی معنی و بی فکری ............

    نظرات شما -
    • فاکتور
      0

      ببخشید ایشون از کشور نرفتن. به عتبات عالیات وطن فروشن «پناهنده » شدن و الان هم در تیم پناهندگان مبارزه کردند.

  • حمید
    0

    خدا از همین مردم که دهن مفتشون برای هر کامنتی بازه نگذره؛هرچی میکشیم از سطح فکری و فرهنگ پایین ملته! ما چه میدانیم چی به این ورزشکار گذشته که باعث فرارش از خاکش(بزرگترین دلبستگیش) شده که نظر میدیم؟ ملت ایران توروخدا یه کمی هم سکوت؛حتما باید یه نظری بدید با این سطح سواد و سطح فکر فکستنیتون؟

  • علی حسنی
    0

    کیمیای ایرانی از جمهوری اسلامی فاسد برد...

  • علی آقا
    0

    چرا به این بنده خدا انگ وطن فروشی میزنید؟؟؟!مگه چکار کرده؟؟؟!ایشان شاید در ایران راحت نبوده و مهاجرت کرده یعنی باید به او بگوییم وطن فروش و خائن؟؟؟!عجبا ..هر آدمی مختاره محل زندگیشو خودش انتخاب کنه،پس اون نخبه ها که مهاجرت میکنند هم باید بگوییم خائنند؟؟خانم کیمیا علیزاده به هر افتخاری رسیده با پشتکار و تلاش خودش بوده مهاجرت کرده که کرده خب این به خودش مربوط میشه، شاید حجاب برایش سنگینی میکرده و مهاجرت کرده چه اشکال داره بزار مهاجرت کنه،لطفا میخاهید قضاوت کسی کنید عادلانه قضاوت کنید نه از سر احساس و بغض و کینه،مسعود اوزیل هم ترکه ولی برای تیم ملی آلمان به میدان میرفت .زیدان و کریم بنزما هم عربند ولی برای فرانسه بازی میکردند،خیلی از بازیکنان تیم ملی قطر هم ملیتهای گوناکون دارند و قطری نیستند اینو که دیگه همه میدونند،مهاجرت جرم نیست و جرم حساب نمیشه،لطفا عادلانه قضاوت کنید کیمیا وطن فروش نبوده و نیست و نخواهد بود.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شما راست می فرمائید ولی هیچ کدوم از اونایی که مثال زدی بعد از مهاجرت دست تو دست آلوده به خون مردمشون ( همون منافقین کوردل) نگذاشتن و از پول و امکانات اونا تو اقامت گرفتن استفاده نکردن. زیدان و کریم بنزما تو بطن اسلام ستیز غرب دست از اعتقادشون بر نداشتن. هرچند اعتقاد هرکس به خو دش مربوطه ولی اون حق نداشت از طرف میلیون ها زن سرزمینش اظهار نظر بی جا کنه. بخاطر جلب حمایت منافقین

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    داستان کیمیا قصه آشنائی است !!!!! چهل ساله که مردم را به خودی و غیر خودی و گاهی نخودی و حتی بی خودی تقسیم کرده و مقابل هم قرار داده و به جان هم انداختند تا بهره برداری سیاسی و جناحی و شخصی خود را انجام داده و چهل سال است که اینگونه کشور را نابود و زندگی مردم را سیاه و تباه کردند و مردم را اینطوری وارد بازی های کثیف سیاسی و قدرت خود نمودند و این بازی حاکمیت و نظام با تعویض دولت ها که هیج اختیاری از خود ندارند و تنها مجری و تدارکچی هستند همچنان ادامه دارد.!!!!!!

    نظرات شما -
    • ایران مظلوم
      0

      احسنت!!!!!

  • مومنی
    0

    خوب کیمیا خانم با روسری و حجاب مسابقه میداد دلش خواست بی حجاب بشه و مسابقه بده وطن فروشی و در پناهگاه زندگی کردن و بی بندو باری را به کشورش ترجیح داده و رفته بهرحال آزادی همینه؟!

    نظرات شما -
    • به مومنی
      0

      مومنی! شل ناموس ! همه که خواهر مادر تو نیستن

    • به مومنی
      0

      دقیقا دردش پول نبود ، دردش حجاب بود.....بگو اگر مشکلم یکی بود چه بود.....هعی...

  • شادی
    0

    کیمیای عزیز خوب کردی رفتی دستت روی سرما که ماهم از اینجا خلاص بشیم

  • ک
    0

    با پیروزی کیمیا ملت ایران پیروز شدند و دیگران مغلوب

  • سلام،
    0

    درود بر وطن پرستان ایران دوست، مرگ‌بر منافقین آلبانی نشین و خائنین نمک نشناس داخلی،

  • ایرانی
    0

    به درک رفت خبر تازه ندارید اینهمه اشغال دور ریختنی این هم یکیش

    نظرات شما -
    • .
      0

      ببنددهنتونکبت.اشتباه مثبت دادم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها