غافلگیر شدن مسئولین ناشی از جدی نگرفتن هشدار هواشناسی بود

عضو شورای شهر تهران گفت: جدی نگرفتن هشدار‌ها را یکی از علل ناکارآمدی برای مقابله با مشکلات و بحران‌ها دانست.

غافلگیر شدن مسئولین ناشی از جدی نگرفتن هشدار هواشناسی بود

به گزارش خبر فوری به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران پیرامون تمهیدات شهرداری تهران برای روز‌های برفی گفت: شهرداری تهران برای روز‌های برفی از قبل تمهیدات و اقداماتی را در نظر می‌گیرد، از جمله این اقدامات عقد قرارداد با شرکت‌های خصوصی برای برف‌روبی و شن و نمک پاشی در معابر است.

وی افزود: البته بارش برف سنگین در تهران پس از مدت ها، حجم کار را بیشتر کرد و علاوه بر بازگشایی معابر، درخت‌تکانی را نیز به کار‌ها افزود.

وظیفه درخت تکانی و سبک کردن بار ناشی از برف سنگین روی درختان به عهده سازمان فضای سبز شهرداری می‌باشد که تا این لحظه به دلیل برف سنگین و کمبود نیرو آنطور که باید و شایسته بود نتوانسته اند جدی عمل کنند و متاسفانه درختان زیادی نیز آسیب دیده اند که ضروری است هرچه سریع‌تر تلاش خود را مضاعف کنند.

علیخانی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مناطق شهرداری و سازمان‌های مرتبط آماده باش به سر برده و در تلاش هستند تا با توجه به سرمای شدید مرحله دوم اقدامات خود را به منظور کاهش مشکلات و یخ زدگی معابر به انجام برسانند.

وی در مورد عدم توانایی برای مقابله با مشکلات گفت: به صراحت عرض می‌کنم که جدی نگرفتن هشدار‌ها در درجه اول باعث ِغافلگیری و بوجود آمدن مشکلات می‌شود و در درجه دوم؛ نبود و یا کمبود امکانات و از جمله تجهیزات مدرن، علت ناکارآمدی برای مقابله با مشکلات و بحران هاست.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها