فال روزانه دوشنبه 9 بهمن 1396

فال روزانه دوشنبه 9 بهمن 1396
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 9 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما به طور ذاتی شخصی جدی هستید و دلتان می خواهد که دیگران به شما و حریم شخصیتان احترام بگذارند. شما از تنهایی لذت می برید و ترجیح می دهید سر خودتان را با انجام کارهایی که دارید گرم کنید و نه در کار دیگران دخالت کنید و نه کسی کاری به کار شما داشته باشد. احساسات شما نسبت به ضعفا و نیازمندان بسیار عمیق و شدید هستند و نمی توانید آنها را نادیده بگیرید. در سالی که پیش رو دارید فعالیت هایی بسیاری را در زمینه ی کمک به این افراد و بهتر کردن زندگیشان انجام خواهید داد که هم حال خودتان را خوب می کنند و هم گره ای از کار آنها می گشایند. از همه ی این ها که بگذریم، با انجام این کارها شما با افراد جدید و با نفوذی آشنا خواهید شد که می توانند اثرات مهمی روی زندگی شما بگذارند و در پیش بردن اهداف شخصیتان نیز به شما کمک کنند. اغییرات، چه در زندگی حرفه ای و چه در زندگی شخصیتان قطعی هستند. مواظب باشید با سرمایه گذاری های اشتباه پولی را از دست ندهید و تا جای ممکن پولی به کسی قرض ندهید. با این که مستقل و آزاد بودن برایتان اهمیت زیادی دارد، برای حفظ رابطه ی عاطفی خود سعی کنید کمی با طرف مقابلتان کنار بیایید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز تخیلتان دارد شما را به سرزمین های دوردست می کشاند و از دنیای واقعی دورتان می کند. شما در تمام طول روز در حال رویاپردازی خواهید بود و حتی این خیالات و رویاها می توانند در نگرش منطقی شما مشکل ایجاد کنند و نگذارند کارهای رومزه تان را با دقت و تمرکزی که از شما انتظار می رود به انجام برسانید. با این حال باید این واقعیت را هم در نظر داشته باشید که این رویاها و خیالات بی دلیل به سراغ شما نیامده اند و باید راهی پیدا کنید تا تجلی آنها را در زندگی واقعی خود نیز ببینید. امروز کمی کسل هستید و حال و حوصله ی کار کردن را ندارید، اما تازه اول هفته است و برای استراحت و نشستن در خانه باید کلی منتظر بمانید.
فـال روزانـه - Daily Omen
یادتان باشد که چیزهایی در دنیای اطرافتان وجود دارند که هر چند نمی توانید آنها را با چشم هایتان ببینید و یا حضور فیزیکیشان را احساس کنید، اما می توانند نقش مهمی را در زندگی شما ایفا کنند و به همین دلیل هم باید به آنها دقت و توجه کافی داشته باشید. با وجود این که در برقراری ارتباط با دیگران با مشکل خاصی مواجه نیستید و مکالماتتان با آنها خیلی خوب پیش می روند ترجیح می دهید در مورد برخی مسائل با آنها صحبت نکنید و در خلوت ذهن خود به تجزیه و تحلیل آنها بپردازید. ذهن عملگرایی که دارید به شما کمک خواهد کرد که در تجزیه و تحلیل این مسائل و پیدا کردن راه حل هایی که دنبالشان هستید بسیار موفق باشید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز سعی کنید احساس عشق و محبت و شادی خود را با سخاوت بیشتری با دیگران به اشتراک بگذارید و به جای این که تمرکزتان فقط روی خودتان باشد سعی کنید به اطرافیانتان توجه بیشتری داشته باشید. اگر انرژی امروز خود را در راه دنبال کردن اهداف گروهی و منافع جمعی به کار بگیرید نتیجه ای که به دست خواهید آورد خیلی بهتر خواهد بود و علاوه بر آن خودتان نیز احساس رضایت بیشتری خواهید داشت. انگار در کار کردن با دیگران جادویی نهفته است که خودتان به تنهایی هیچ وقت نمی توانید آن را در کارهایتان ببینید. علاوه بر همه ی این ها، شما امروز از کار کردن چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت که بعدا هم به دردتان می خورند.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز تغییرات شدید و ناگهانی که در احساساتتان به وجود می آیند باعث شده اند که نسبت به صحت احساسات خود دچار شک و تردید شوید، اما به جای این که خودتان ر با این فکرها آزار بدهید و به دنبال پیدا کردن یک دلیل منطقی برای این تغییرات باشید بهتر است خودتان را با جریان این تغییرات هماهنگ کرده و ببینید در نهایت به کجا خواهید رسید. داشتن این همه احساسات و توانایی بیان آنها نعمت بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود. سعی نکنید که احساسات خود را مخفی و یا سرکوب کنید و آزادانه آنها را به زبان بیاورید. امشب با مادربزرگتان تصمیم بگیرید و به او بگویید که دوستش دارید و دلتان برای او تنگ شده است!
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز ابهاماتی که در محل کار و در مورد وظایفتان وجود دارند شما نمی توانید به راحتی روی کار خود تمرکز کرده و وظایفتان را با اعتماد به نفس کافی انجام دهید. شما همیشه ترجیح می دهید اهداف مشخصی داشته باشید و مسیرتان برای رسیدن به این اهداف نیز تعیین شده باشد تا میزان کارایی خود را به بیشترین میزان ممکن برسانید. این بلاتکلیفی و ابهامی که امروز را در بر گرفته باعث شده است که دچار تردید باشید و ندانید چکار باید بکنید. شاید در چنین موقعیتی دلتان بخواهد خودتان را کنار کشیده و از وضعیتی که پیش آمده است فرار کنید. این روش کمک چندانی به شما نخواهد کرد و بهر حال مجبور خواهید بود با این مشکل خود مواجه شوید، پس همین حالا دست به کار شوید!
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شما علاقه ی بسیار زیادی به چیزهایی دارید که حداقل در حال حاضر نمی توانید آنها را داشته باشید. به جای این که با رویارویی با این واقعیت که نمی توانید خواسته هایتان را به دست بیاورید ناراحت و نا امید شوید به دنبال درسی باشید که این موقعیت می تواند برای شما به همراه داشته باشید. شاید مهم ترین درسی که می توانید از این مسئله بگیرید این باشد که شما در واقع اصلا به این چیزها هیچ نیازی ندارید. شما دارید نسبت به خواسته های خود خیلی احساساتی رفتار می کنید و این اصلا به نفع شما نیست. سعی کنید به نیازها و هوس های خود تمایز قائل شوید و سپس بر اساس اهمیت نیازهایتان برای دستیابی به آنها برنامه ریزی کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز اگر مجبور به نوشتن چیزی باشید ممکن است یکباره به خودتان بیایید و ببینید بی آن که حتی یک کلمه روی کاغذ نوشته باشید ساعت ها به آن خیره شده و در عالم خیال و رویا غرق شده اید. هر کاری که می کنید نمی توانید افکار خود را متمرکز کرده و آنچه در ذهنتان است را روی کاغذ بیاورید. شاید انگیزه ی کافی برای انجام این کار را نداشته باشید و غرق شدن در عالم رویا برایتان خوشایندتر باشد. با این حال جای هیچ گونه نگرانی نیست، چون همین که روی انجام کارتان تمرکز کرده و آن را آغاز کنید خودتان هم نخواهید فهمید که کی و چگونه آن را به پایان رسانده اید. خوشبختانه امروز به ویژه در زمینه ی حرفه ای بخت با شما یار است.
فـال روزانـه - Daily Omen
اگر احساس می کنید که لازم است برای فرار از این روند تکراری که در آن اسیر شده اید کاری انجام دهید امروز فرصت خوبی است برای آن که با دقت بیشتری زندگی خود و کارها و تصمیماتتان را مورد بررسی قرار دهید. به جای این که دنبال راهی برای فرار از وضعیت فعلی خود باشید بهتر است به دنبال پیدا کردن راهی برای تغییر آن و لذت بردن از زندگی خود باشید. از این که از خودتان و آنچه انجام می دهید رضایت کامل را دارید اطمینان کامل حاصل کنید. اگر به اندازه ی کافی احساس خوشبختی و رضایت نمی کنید زمان ایجاد تغییرات بزرگ در روند زندگیتان فرا رسیده است. البته قدم به قدم پیش بروید و به یکباره همه چیز را زیر و زبر نکنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
شما همیشه از شوخی کردن و خنداندن دیگران لذت می برید، اما امروز بهتر است نهایت دقت و احتیاط را به کار بگیرید تا مبادا برای خنداندن دیگران و یا عزیز کردن خودتان به یک نفر دیگر، هر چند ناخواسته، آسیبی وارد کنید. اگر نسبت به داشتن چنین رفتاری با دیگران بی تفاوت باشید دیر یا زود خودتان نیز در همین دام خواهید افتاد و چنین وضعیتی را تجربه خواهید کرد. در انتقال اخبار و اطلاعاتی که امروز به دستتان می رسند بهتر است که با احتیاط بیشتری برخورد کنید و تا زمانی که از صحت آنها اطمینان کامل پیدا نکرده اید چیزی به زبان نیاورید، چون امروز از آن روزهایی است که اگر در این مورد دقت کافی نداشته باشید خودتان را به دردسر خواهید انداخت.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز احساسات شما ممکن است که باعث گمراهیتان شوند، پس بهتر است که در رفتارهایتان با دیگران و قضاوت های که درمورد آنها می کنید احتیاط بیشتری به خرج بدهید. قبل از این که هر تصمیمی بگیرید و یا هر نتیجه گیری همی انجام دهید سعی کنید تمام اطلاعات لازم را کسب کرده و از روی عجله کاری نکنید که بعدا باعث پشیمانی شما شود. امروز افرادی که با آنها سر و کار دارید خیلی لجباز، احساساتی و غیر قال اعتماد به نظر می رسند، اگر می بینید نمی توانید با آنها کنار بیایید روابط خود با آنها را تا جایی که می توانید محدود کنید. اگر می بینید امروز به آن خوبی که انتظار داشته اید نیست، بهتر است در نگرش خود تجدید نظر کنید!
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز با مقایسه ی زمانی که در کنار دیگران می گذرانید با زمانی که در خلوت و تنهایی سپری می کنید خواهید دید که وقتی در کنار دیگران هستید می توانید افکار خود را خیلی بهتر نظم دهی و بیان کنید و در نتیجه می توانید بعدا در خلوتتان هم روی خودتان و افکارتان بهتر تمرکز کنید، پس تا جایی که می توانید از حبس کردن خود در خانه و یا اتاق کارتان خودداری کنید و با دیگران در ارتباط باشید. شب که به خانه می روید ممکن است با چهره ی اخمو و درهم همسرتان مواجه شوید. این از آن صحنه هایی نیست که بعد از یک روز شلوغ کاری برای شما چندان مطبوع باشد، اما سعی کنید با او صحبت کرده و به دلیل ناراحتی اش پی ببرید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شرکت در سمینارها، کلاس ها و یا بحث هایی که ذهن شما را به چالش می کشند و در جریان افکار و ایده های دیگران قرار می دهند برای شما بسیار مفید خواهد بود. دیدن تعصب و هیجانی که دیگران نسبت به افکار و عقاید خود دارند، حتی اگر با آنها موافق نباشید هم می تواند درس های مهمی را برای شما به همراه داشته باشد. در بحث هایی که شرکت می کنید با اعتماد به نفس کافی نظرات خود را بیان کرده و از این که مخالفت خود با نظرات دیگران را اعلام کنید هراسی نداشته باشید، فقط مواظب باشید که حتی اگر با کسی مخالف هستید این اختلاف نظر را با کمال ادب و احترام نشان دهید و باعث ناراحتی او نشوید.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها