دستگیری قاتل فراری زاهدانی در استان مازندران

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: کاراگاهان پلیس اگاهی با انجام کار اطلاعاتی گسترده، قاتل فراری که پس از ارتکاب قتل در زاهدان به استان مازندران متواری شده بود را شناسایی و دستگیر کردند.

دستگیری قاتل فراری زاهدانی در استان مازندران

به گزارش خبر فوری به نقل از پایگاه پلیس سیستان و بلوچستان، ابراهیم ملاشاهی گفت: در پی قتل جوانی 18 ساله در مرداد ماه سال 95 با ضربات چاقو و فرار قاتل از صحنه جرم و اطلاع از مخفی شدن وی در یکی از مناطق استان مازندران، شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس پس از انجام کار اطلاعاتی و اشراف اطلاعاتی، هویت قاتل فراری را که در شهرستان زاهدان دست به قتل زده و متواری شده بود و هم اکنون با نام مستعار در استان مازندران زندگی می‌کرد، را به دست آورده و مورد شناسایی قرار دادند.

ملاشاهی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی، متهم را در مخفیگاهش در مازندران دستگیر کرده و در بازجوی های به عمل آمده متهم به قتل جوان 18 ساله با ضربات چاقو اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه انگیزه قتل اختلافات شخصی از سوی قاتل عنوان شده است، تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشگیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

منبع: فارس

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها