حبس مسافران قطار مشهد- تهران ۱۸ساعته شد/ قطعی آب، بدحالی یک پیرزن و نماینده مجلسی که به صحن علنی نرسید

قطار سبز ویژه مشهد - تهران که ساعت ۲۳ شب گذشته مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود پس از گذشت ۱۹ ساعت به نزدیک ایستگاه شهر ری رسید.

حبس مسافران قطار مشهد- تهران ۱۸ساعته شد/ قطعی آب، بدحالی یک پیرزن و نماینده مجلسی که به صحن علنی نرسید

نماینده مردم نیشابور در مجلس به خبرنگار خبر فوری در توضیح این اتفاق گفت: از شب گذشته با قطار سبز مشهد - تهران حرکت کرده و تا کنون این قطار به دلیل شرایط جوی به مقصد نرسیده است و پس از توقف های طولانی در حال حاضر در نزدیکی ایستگاه شهر ری است.

هاجر چنارانی با بیان اینکه متاسفانه با وجود قیمت بالای بلیت این قطار اما خدمات مناسبی به مسافران ارائه نمی شود و این قطار فاقد تیم پزشکی است، گفت: برخی از نمایندگان مشهد نیز مسافر این قطار هستند و از نزدیک شاهد ماجرا هستند و گفته می شود یک پیرزن در قطار بدحال شده و حتی امکانات دارویی برای رسیدگی وجود نداشته است.

این نماینده مجلس افزود: در حال حاضر وضعیت حرکت این قطار مشخص نیست و حدود ۴۰۰مسافر این قطار در نگرانی به سر می برند و از دستگاههای مسئول و راه آهن می خواهیم که هر چه سریع تر مشکل بوجود آمده را مرتفع کنند.

وی تصریح کرد: این قطار ساعت ۱۳ به ایستگاه ورامین رسیده و پس از ۶ ساعت هم اکنون ما بین ایستگاه بهرام و شهر ری است و این در حالی است که هيچ كدام از مسولان قطار تا كنون توضيحي درباره اين توقف های طولانی نداده اند.

گفتنی است نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس نیز در قطار سبز حضور دارد و این تاخیر طولانی مدت باعث شد او به صحن علنی مجلس نرسد.

همچنین بنا به گفته یکی از مسافران، اکنون آب قطار قطع شده و برای سیر شدن مردم تن ماهی بدون نان توزیع شده است. و برخی شنیده ها از رو به پایان بودن سوخت این قطار حکایت دارد.


18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • جواد هاشمی
    0

    احسنت به این دولت غیور کشورمون!!!!! به امید روزی که دستگاه اتوی ریش حضرت کلید ساز خراب بشه و هیچ وقت چنین دستگاهی وجود نداشته باشه.......... واقعا احسنت احسنت احسنت!!!!

  • م ر
    0

    مدال طلای مدیریت بحران تقدیم میشود به....!! کسی میتونه یه بحران رو نام ببره که تو این سالها درست مدیریت شده باشه؟

  • دانشجو
    0

    الحمدالله که نمایندگان تو این قطارگیر کردن بلکه درد مردم بیچاره که با این قطارهای نابسمان مجبورند به مشهد بروند را درک کنند خصوصا دانشجویان.منکه از وضع بداین قطارهای تهران مشهد بیچاره شدم و کسی هم جوابگو نیست.فقط قیمت بلیطش بالامیره و امکانتش صفر صفر میفهمید مسعولین راه آهن

  • شاهرخ
    0

    یعنی هلی کوپتر امدادی ماشینی تراکتوری قاطری وووووونبوده ازنزدیکترین راه ممکن غدادارو واب برساند کاش ریزعلی خواجوی زنده بود باپای پیاده هم که شده به کمک می رفت کاش //////!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها