برف مدارس کدام شهرها را تعطیل کرد + جزئیات

با بارش برف در کشور مدارس برخی استان ها به علت بارش شدید برف و کولاک تعطیل شد.

برف مدارس کدام شهرها را تعطیل کرد + جزئیات

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم ، بر اثر بارش شدید برف و کولاک، مدارس تعدادی از شهرهای کشور فدا در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

مدارس استان البرز فردا در نوبت صبح تعطیل شد

مدیر‌کل مدیریت بحران استانداری البرز از تعطیلی تمامی مدارس این استان در نوبت صبح بر اثر بارش برف خبر داد.

مهدی مهرور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: تمامی مدارس استان البرز به دلیل بارش سنگین برف در نوبت صبح تعطیل است.

وی افزود: این تعطیلی شامل همه مدارس و در همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح فرداست.

مدارس همدان در نوبت صبح تعطیل اعلام شد

مقاطع تحصیلی نواحی دو ‌همدان و ‌رزن، کبودرآهنگ، اسدآباد، فامنین‌، بهار و مناطق سرد‌رود، قروه درجزین، گل‌تپه ، قهاوند‌، لالجین و مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی ‌تویسرکان، نهاوند و ‌‌قلقل‌رود و خزل ‌نوبت صبح فردا‌ تعطیل‌ شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر و راه‌های مواصلاتی و به جهت جلوگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان شریف، تمامی مقاطع تحصیلی درنواحی ‌دو شهر همدان و شهرستان رزن، کبودرآهنگ، اسدآباد، فامنین، بهار و مناطق سرد رود، قروه درجزین، گل تپه ، قهاوند ،لالجین ومراکز پیش دبستانی ومدارس ابتدایی درشهرستان تویسرکان، نهاوند و مناطق قلقل رود و خزل در نوبت صبح فردا یکشنبه 8 بهمن ماه 1396 تعطیل اعلام شد.

برف مدارس برخی مناطق شهری و کوهستانی مازندران را تعطیل کرد‌

سخنگوی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به برودت هوای استان طی امروز و امشب‌ گفت: برف مدارس برخی مناطق شهری و کوهستانی مازندران را تعطیل کرد‌.‌

محمود رضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: تاکنون بر اساس اطلاعات صورت گرفته از ادارات شهرستان‌ها، تمامی مدارس شهرستان کلاردشت در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه صبح و عصر برای فردا یکشنبه هشتم بهمن تعطیل خواهد بود.

وی افزود: با توجه به تداوم برودت هوای استان، احتمال تعطیلی برخی مدارس شهرهای مازندران در مناطق کوهستانی وجود دارد که متعاقبا اعلام می‌شود.

علیزاده اضافه کرد: همچنین مدارس بخش کوهستانی لاریجان آمل برای فردا یکشنبه هشتم بهمن ماه در همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و عصر نیز تعطیل خواهد بود.وی خاطرنشان کرد: همچنین مدارس بخش کوهستانی لاریجان آمل برای فردا یکشنبه هشتم بهمن ماه در همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و عصر نیز تعطیل خواهد بود‌.

وی گفت: همچنین مدارس نوبت صبح کجور در همه مقاطع تخصیلی در روز یکشنبه هشتم بهمن ماه تعطیل خواهد بود.

تمام مدارس استان قزوین در نوبت صبح فردا تعطیل است

سخنگوی آموزش و پرورش استان قزوین از تعطیلی تمام مدارس استان قزوین در نوبت صبح یکشنبه خبر داد.

سیدحسین بی‌نیاز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: به علت بارش شدید برف، کولاک و یخبندان فردا یکشنبه 8 بهمن ماه تمام مدارس استان قزوین در نوبت صبح تعطیل است.

وی بیان کرد: از والدین و دانش‌آموزان تقاضا داریم اخبار تعطیلی مدارس را تنها از مراجع رسمی خبری پیگیری کنند.

مدارس مناطق کوهستانی و صعب‌العبور گلستان فردا تعطیل است

مدارس کوهستانی و صعب العبور استان گلستان فردا یکشنبه به علت برودت هوا تعطیل است.‌

براساس اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، مدارس کوهستانی و صعب العبور استان گلستان فردا یکشنبه به علت برودت هوا تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است: به علت بارش برف، برودت هوا و یخبندان، فردا یکشنبه 8 بهمن ماه همه مدارس کوهستانی و صعب‌العبور استان گلستان در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در همه دوره‌های تحصیلی تعطیل اعلام می‌شود.

براساس پیش‌بینی هواشناسی گلستان تا پایان فعالیت این سامانه سرد، بیشینه ارتفاع برف در ارتفاعات جنوب و جنوب غرب استان تا بیش از 50 سانتی متر خواهد رسید. همچنین ارتفاع بارش برف در مناطق شرقی استان بین 10 تا 15 سانتی متر و در مناطق غربی تنها بارش برف بدون انباشت قابل ملاحظه در سطح زمین انتظار می‌رود.

این سامانه صبح دوشنبه به تدریج از مرزهای شرقی استان گلستان خارج خواهد شد.

تمام مدارس فیروزکوه ‌تعطیل است

فرماندار ‌فیروزکوه گفت:تمام مدارس فیروزکوه در کلیه مقاطع تحصیلی فردا (یکشنبه) بعلت بارش برف و یخبندان تعطیل است.

تعطیلی همه مدارس ‌سریش آباد، هگلان، بیجار و منطقه کرانی در کردستان‌

مراکز پیش دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی شهری و همه مدارس مقاطع تحصیلی روستایی سنندج و منطقه کلاترزان در کردستان تعطیل شدند.

مراکز پیش دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی شهری و همه مدارس مقاطع تحصیلی روستایی سنندج و منطقه کلاترزان در کردستان تعطیل شدند.

منبع: تسنیم

36

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • مهدی
    0

    مدارس کرمانشاه تعطیل

  • رامین
    0

    علی است

  • کاربر ناشناس
    0

    سلام خسته نباشید ماراضی هستیم خبرهای خوبی داره

  • اعظم علیپور
    0

    برنامه خوبی

  • معصومه ایزی
    0

    چرا فردا مدارس سبزوار تعطیل نیست ؟ اینجا خیلی سرده.من که دوم متوسطم یخ میزنم چه برسه به ابتدایی ها و پیش دبستانی ها؟؟؟؟!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها