چادرنشینی یک خانواده تنکابنی در فصل سرما، در دل شهر

یک خانواده تنکابنی در فصل زمستان چادرنشین شده‌اند.

چادرنشینی یک خانواده تنکابنی در فصل سرما، در دل شهر

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، یک خانواده تنکابنی به‌دلیل نداشتن پول پیش برای تهیه منزل اجاره‌ای زیر برف و باران در یکی از کوچه‌های این شهر با سرپناهی از چوب و پلاستیک و پتو روزگار می‌گذرانند.‌

یک‌هفته از زمستان گذشته و چند روزی است که سرما و سوز زمستانی به‎خوبی احساس می‌شود و با برف و سرمایی که از غرب آمده است، در حال حاضر آسمانی بارانی و برفی در سراسر مازندران حکم‌فرما است.

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی مازندران در حال حاضر دمای هوا در نوشهر، رامسر و تنکابن 7 درجه سانتی‌گراد و در مرکز و شرق مازندران نیز 8 درجه بالای صفر است و این شرایط تا روز دوشنبه به همین ترتیب ادامه دارد، از فردا نیز بارش باران و برف شدت می‌یابد.

با این مقدمه، در یک روز سرد بارانی در دمای حدود 7 درجه زیر آسمان خدا؛ جایی در یکی از کوچه‌ پس‌کوچه‌های شهر تنکابن به‌سراغ خانواده‌ای می‌رویم که در این سرما و یخبندان در وضعیت بدی روزگار می‌گذرانند.

خانم خانه می‌گوید: کمی آن‌طرف‌تر در منزل اجاره‌ای سکونت داشتیم، پولِ پیش بیشتری برای پرداخت نداشتیم، (5.5 میلیون تومان با 500 هزار تومان اجاره)، به همین دلیل صاحبخانه عذرمان را خواست و ما را از خانه بیرون کرده است.

وی با اشاره به اینکه از یک‌ماه پیش تاکنون در این شرایط زندگی می‌کنیم، افزود: دو فرزند پسر 25 و 27 ساله و یک دختر 12 ساله دارم، همسر و پسرانم نیز بیکار هستند.

این زن که درمانده است، می‌گوید: خیلی به دنبال خانه رفتیم اما هر جا که می‌رفتیم 5 میلیون پول پیش می‌خواستند با 500 تومان اجاره ماهانه که نداشتیم پرداخت کنیم.

منبع: فارس

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها