مدیرکل سازمان جمعیت هلال احمر کردستان:

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مهربانترین نهاد مالی است

مدیرکل سازمان جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: اين بانك، مهربانترين نهاد مالي در كشور است و همه ما به اين مهرورزي نيازمنديم.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مهربانترین نهاد مالی است

به گزارش خبر فوری ؛ دکترحسن خدابنده لو، در دیدار با عدل ستا مدیرشعب استان کردستان از خدمات اين بانک در خصوص حمايت از پرسنل سازمان هلال احمر قدرداني كرد و گفت: بانك قرض الحسنه مهرايران اهداف بزرگ، شايسته و متعالي را براي شناسايي و توانمندسازي نيازمندان واقعي جامعه در پي دارد و نياز است تا تمامي سازمان ها، نهادها و مجموعه هاي دولتي و خصوصي در اين راستا هم افزايي داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: این بانک با صرف نظر از منافع مالی به دنبال ارائه بهترين خدمت به اقشار متوسط و ضعيف جامعه است و اين امر نشان دهنده مهرباني اين مجموعه در قبال مشتريان مي باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به نقش بی‌بدیل بانک قرض الحسنه مهر ايران در گسترش مهرباني تصريح کرد: ماموريت جمعيت هلال احمر « داوطلبانه و بشر دوستانه » است و پيشبرد رسالت آن بر جامعه اثربخشي دارد و اميدواريم بتوانيم همانند بانک قرض الحسنه مهرايران منجر به استمرار خدمات به مردم و قشر ضعيف جامعه باشيم.

در ادامه، عدل ستا نیز بیان داشت: در دنیایي قرار داريم که مهرورزي از اهميت خاصي برخوردار بوده و نهادهاي مالي کشور درساماندهي و افزايش آرامش جامعه نقش بسزايي دارند.

در پایان، مدیرشعب استان کردستان بانک قرض الحسنه مهرایران و مدیرکل سازمان جمعيت هلال احمر بر گسترس و تقويت همکاري هاي دوجانبه تاكيد كردند.

منبع: روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران

40

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها