درباره تراژدی تلخ نفتکش ایرانی نظر بدهید

بیش از نیمی از مخاطبان خبرفوری، مسئولان ایرانی را در زمینه سانچی مقصر می دانند

نظرسنجی خبرفوری نشان می دهد، بیش از نیمی از مخاطبان، مسئولان را در حادثه سانچی مقصر می دانند.

بیش از نیمی از مخاطبان خبرفوری، مسئولان ایرانی را در زمینه سانچی مقصر می دانند

به گزارس خبر فوری ، به دنبال وقوع سانحه سانچی، حرف و حدیث هایی درباره اینکه چه فرد یا افرادی در زمینه وقوع این حادثه و جان باختن سرنشینان آن مقصر هستند، مطرح شد.

همزمان معماهایی هم درباره این حادثه مطرح شد که بحث درباره آن هنوز ادامه دارد ( تازه ترین خبرها در این باره را اینجا بخوانید ).

در همین رابطه سایت خبر فوری یک نظرسنجی منتشر کرد که براساس آن، قریب به 1400 مخاطب این سایت درباره چرایی وقوع این فاجعه نظر دادند.

براساس این نظرسنجی، 3/51درصد مخاطبان مسئولان کشورمان را مقصر در پیگیری نه چندان مناسب حادثه دانستند، 9/26درصد تاکید کردند این حادثه و پیامدهای تلخ ان گریزناپذیر بوده و اما 8/21درصد هم اینگونه نظر دادند که چینی ها به دلیل امدادرسانی به موقع، در این رابطه باید پاسخگو باشند.

با گذشت دو هفته از این حادثه تلخ، شما درباره حادثه سانچی و مرگ 30 ملوان ایرانی این نفتکش چه فکر می کنید؟ اینجا کامنت بگذارید و نظر بدهید.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • یک دریانورد با سابقه و با تجربه
    0

    به نظر من مسئولان در رابطه با نجات دریانوردان نفتکش سانچی کوتاهی زیادی کردند مخصوصا در روزهای اولیه وقوع حادثه و این مسئله انگار برایشان خیلی مهم نبود وحتی در آن روزها کمتر صحبت از این موضوع می کردند، در حالیکه بیشتر فکر و ذکرشان مسائل دیگر بود و فقط به آنها می پرداختند.

  • رحماندوست
    0

    عزیزان من اولا حادثه بوده وکسی در محل حادثه نبوده ببینه میشده کمک رسانی کرد یا نه .دوما مسئولین حکومتی اصلا به فکر مردم بودند که حالا باشند .40ساله روز بروز وضع ما بدتر شده که بهتر نشده همش شعار دروغ .اینکارو بکنیم اونکارو نکنیم .تاکی .اینقدر دزدی بی عدالتی نابرابری ثروت انوزی اشرافی گری .کی بفکر ملته ازاسلام سپر ساختن برا خودشون وحکومتیا تا میتونند میخورند .بهر حال چینی ها مقصرند چون به محل حادثه نزدیکترند واگر گرمای آتش اجازه میداد باید کمک عزیزان ما میکردند .روحشان شاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها