تخلف مالیاتی میلیاردی در نوشهر، آن هم در 2 هفته

مدیرکل گمرکات استان مازندران گفت: ظرف تنها دو هفته در نوشهر 2 هزار و 400 میلیارد ریال تخلف مالیاتی شناسایی شده است.

تخلف مالیاتی میلیاردی در نوشهر، آن هم در 2 هفته

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، ابوالقاسم یوسفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه ظرف تنها دو هفته در نوشهر 2400 میلیارد ریال تخلف مالیاتی شناسایی شد، اظهار کرد: با بررسی 12 شرکت از سوی گمرکات نوشهر، حدود 2400 میلیارد ریال بدهی مالیات بر درآمد دارند که مربوط به سال 89 تا ابتدای 93 بوده است.

وی با بیان اینکه شناسایی تخلف 2400 میلیارد ریال مالیاتی در نوشهر از طریق سامانه جامع الکترونیکی انجام شد، افزود: اگر این موضوع بخواهد در کشور بررسی شود خیلی بیشتر از اینها است.

مدیرکل گمرکات استان مازندران تصریح کرد: بیشتر این تخلفات مالیاتی ناشی از ورود خودروها به کشور بوده است که بخشی از این خودروها در گمرک نوشهر وارد شده است و برای این موضوع بیش از 30 شکایت از بنده و همکارانم در گمرک استان مازندران در محاکم مختلف شده است که البته برای همه این شکایات منع تعقیب صادر شده است.

وی تأکید کرد: باید با کسانی که فساد اقتصادی ایجاد کردند به شدت برخورد شود و این مطالبه مردمی است و برای تحقق این کار باید به سراغ افراد یقه سفید و دانه درشت رفت.

یوسفی‌نژاد ابراز کرد: در حال حاضر 29 خودروی لوکس شامل BMW، بنز و پورشه را که بدهی مالیاتی داشتند در گمرک نوشهر توقیف کردیم که البته تعداد 18 خودرو به نفع دولت ضبط و مصادره شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

منبع: فارس

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها