تصویری از حضور روحانی بین مردم کرمانشاه در سفر به مناطق زلزله‌زده

کانال خبرگزاری ایرنا، به درخواست رشیدپور در جریان گفتگو با رئیس جمهور پاسخ داد و تصویری از حضور روحانی در میان مردم پس زلزله کرمانشاه منتشر کرد.

تصویری از حضور روحانی بین مردم کرمانشاه در سفر به مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبر فوری ، چگونگی حضور رئیس جمهور در میان مردم زلزله زده با انتقاداتی مواجه شده بود. تصویر زیر حسن روحانی رئیس جمهور را نشان می دهد که در کرمانشاه تنها در ماشین ضدگلوله نبوده است.

سوال رشیدپور و پاسخ حسن روحانی در جریان گفتگوی زنده تلویزیونی را اینجا بخوانید.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • جوانان ایران و دوستدار ایران و ایرانی و فارسی زبان
    0

    آقای رشید پور لیاقت مصاحبه با رییس جمهور یک مملکت را نداشت !! بهتر بود اقای مهدی قلی مجری برنامه نگاه یک ، یا اقای مرتضی حیدری یا اقای عبدالرشیدی یا خبرنگارهای مختلف و باسابقه صداو سیما یا خبرگزاری ها یا همان مجری های شبکه خبر یا اقای حیاتی یا اقای خسروی یا هر کسی که در زمینه خبری یا در حوزه سیاست یا اقتصاد یا اجتماع فعال بودند مجری مصاحبه انتخاب می شد این انتخاب به شدت نشانه ضعف صداو سیما بود و اقای رشید پور به شدت بی ادبانه با رییس جمهور ایران صحبت می کرد و ادای او را در می اورد . ما به هر فردی که رای داده بودیم گذشته و فعلا اقای روحانی رییس جمهور ایران شده و باید به او احترام بگذاریم و او را در این سمت قبول کنیم . صداو سیما اگر با رییس جمهوری ایران در تضاد است باید خود را بی طرف نشان دهد زیرا صلاح یک مملکت در گرو رفتار صداو سیما نهفته است . اگر این اقای رییس جمهور و دولت و همکاران او نبودند همین صفحه ای که مدام این پسر تبلیغ صفحه خود را در صداو سیمای ایران کرد وجود نداشت و فیلتر بود این مجری منتخب خود را نماینده قشر جوان مملکت می داند در حالی که بسیاری از جوانان ما فرهیخته و با ادب هستند و از این رفتار این فرد خیلی ناراحتند و ما این فرد را اولا جوان نمی دانیم دوما او نماینده ما نیست زیرا بسیار بی ادب در برابر ریاست قوه اجرایی رفتار کرد از سعه صدر رییس جمهور فعلی و قانونی ایران بسیار متشکر یم جوانان ایران و دوستدار ایران و ایرانی و فارسی زبان

    نظرات شما -
    • reza
      0

      سلام .حرف های شما ضدو نقیض همند .اول اینکه شما خیلی ساده تشریف دارید که فکر میکنید مجری را صدا و سیما انتخاب کرده دوم اینکه شما باز خیلی ساده تر تشریف داری که فکر میکنی رییس جمهور تا ده بار سوالاتی که قرار پرسیده بشه و جواب انها را تمرین نکنه میشینه حرف میزنه سوم شما معلوم هست کجا نمایندگی نسل جوانان کشور را به عهده گرفتی ؟ چهارم رییس جمهور باعث رفع فیلتر شده درسته اما خود این اقا فیلترش کرده و یا اینکه توئیتر چرا فیلتره؟ و اخر اینکه شما و یا هرکسیکه نگران جوانان کشور و مملکت و ایران و یا هر چیزه دیگری که هستی متوجه نشدی که اقای رییس جمهور حر ف ها ی تکراری و همچنین کاملا منولوگ را زدند و هیچ خبری از وضعیت بد اقتصاد و علت انها که خود دولت باعث و بانی ان است و خیلی راحت در دوربین به مردم می گوید دلار را ما گران نکردیم و کسری بودجه را ما از این طریق جبران نمیکنیم و فقط بنده مکدرم که چرا این گونه است و دستور دادم دستور میدهم دستور میدیم دستور دستور دستور ...اگر قرار بر این ادبیات باشه پس دوست عزیز باش تا صبح دولت توی جوان نما بدمد.

  • علی
    0

    همش بازی بود . فقط رشیدپور را اورده بودند تا نشان دهند مصاحبه جدی و انتقادی است . ولی کاملا کلیشه ای و حساب شده بود .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها