مشروح صحبت های روحانی در گفت و گوی تلویزیونی/تا آخر سال پرونده مسکن مهر بسته می‌شود/ دولت زجرها کشید تا آزادی بیشتر شود

رئیس جمهور در گفت و گوی زنده تلویزیونی با مردم از بسته شدن پرونده مسکن مهر تا آخر سال خبر داد.

مشروح صحبت های روحانی در گفت و گوی تلویزیونی/تا آخر سال پرونده مسکن مهر بسته می‌شود/ دولت زجرها کشید تا آزادی بیشتر شود

به گزارش خبرنگار سياسي سايت خبرفوري حسن روحاني رئيس جمهور كشورمان در گفت و گوي زنده تلويزيوني با مردم با تبريك روز پرستار و ولادت حضرت زينب درباره اينكه آيا قرار است به سوالات خاص پاسخ دهد اظهار كرد: ما آمديم به سوالاتي كه مردم دارند پاسخ دهيم و خاص بودن سوالات كاري نداريم.

وي در پاسخ به سوالي پيرامون حادثه رخ داده براي نفتكش ايراني تاكيد كرد: بنده نسبت به رخ دان اين حادثه بسيار متاثر شدم و از همان روز اول با مامور كردن وزير كار دستور ويژه براي پيگيري اين حادثه دادم و حتي يك روز عزاي عمومي از سوي دولت اعلام كرديم و كساني را كه در اين حادثه جانشان را از دست دادند شهيد خدمت اعلام كرديم.

**نفتکش ها به دلیل بدهی دولت نهم و‌ دهم زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی هستند

رئيس جمهور با بيان اينكه ما اميدوار بوديم كه اين عزيزان زنده باشند اما اين موضوع رخ نداد درباره اينكه چرا وزير كار مسئول اين پرونده بود نه وزير نفت تصريح كرد: متاسفانه در جريان كار دولت نهم و دهم به دليل بدهي هايي كه وجود داشت مسئوليت نفتكش هاي ما به سازمان تامين اجتماعي داده شده است از اين رو وزير كار مسئول اين ماموريت شدند.

روحانی درباره اینکه آیا شهید خدمت خوانده شدن سرنشینان نفتکش سانچی برای خانواده های آنها کافی است و اینکه آیا این موضوع وجه شعاری دارد گفت: قبول ندارم چنین چیزی را. قبل از اینکه این روز اعلام شود، با نماینده آنها صحبت کردم، یکی از درخواست انها همین محسوب شدن به عنوان شهید بود. این ارزش والایی برای انها دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: مقامات مسئول باید مسائل حقوقی را پیگیری کنند، اما اینکه روزی به عنوان عزای عمومی اعلام شود، اصلا شعاری نیست و در شهید خدمت خوانده شدن هم ارزشمند است.

روحانی خاطرنشان کرد: کمیته ای که تعیین شده قرار است تا پایان به کارش ادامه دهد. هنوز معلوم نیست این حادثه به چه علتی بوده است.

رئیس جمهور درباره اینکه چرا در جریان سفر به مناطق زلزله زده کرمانشاه با اتوموبیل ضدگلوله و با محافظان بسیار حضور پیدا کرده است اظهار کرد: در حادثه زلزله کرمانشاه یک حادثه ای بود که قدرت بزرگی داشت و کم سابقه بود؛ ۷.۳ ریشتر. خداوند کمک کرد پیش لرزه ای امد و مردم از خانه ها خارج شدند و تلفات کمتری داشت. اما ۶۰۰ نفر هم جانشان عزیز بود.

**طرح بازسازی بافت های فرسوده در دستور کار دولت قرار دارد

وی افزود: در همان دقایق اول با وزیر کشور صحبت کردم، کمیته تشکیل شد و بلافاصله تیمی به کرمانشاه اعزام شد.

روحانی با اشاره به اینکه بخش امداد کار بزرگی کردند و ۷۸۱۷ نفر را نجات دادند و به بیمارستان ها منتقل شدند تصریح کرد: من فردای آن روز وقتی به کرمانشاه رفتم، برخی از دوستان می گفتند دیرتر بروید. چون بی نظمی هست، لب مرز هست، مسائل نا امنی وجود دارد.

رئیس جمهور اظهار کرد: روز اول وزیر کشور و بهداشت گفتم بروند. در کرمانشاه جایی مشخص شده بود که من پیاده شوند و من برای مردم صحبت کنم. در مسیر دیدم جایی فروریخته و همانجا خواستم بایستند. رفتم کنار ساختمانی که فروریخته بود، با مردم حرف زدم. برگشتم در همان محل که قرار بود،بلندگو گذاشته بودند، دیدم بلندی نیست که مسلط باشم که حرف بزنم، رفتم در ماشین که حرف بزنم.

وی تاکید کرد: در جریان حضور در کرمانشاه به مصدومان سر زدم، برخی پزشکان و پرستاران از خستگی بیهوش شده بودند.

وی گفت: از همه تشکر می کنم برای امدارسانی در حادثه، اما هنوز کاستی هایی داریم. بودجه لازم بلافاصله تخصیص داده شد.

رئيس جهور درباره طرح دولت برای بازسازی بافت فرسوده در تهران و شهرهاي ديگر خاطرنشان كرد: طرحی که از گذشته در دولت‌ها وجود داشته، برای مهندسی ساز بودن ساختمان ها بوده است.

وي اظهار كرد: آنجایی که مراعات شده، با خانه های مستحکم مواجه هستیم،‌آنجایی که رعایت نشده، اوضاع خوب نیست

روحاني با اشاره به اينكه برای بازآفرینی شهرها و بافت های فرسوده تصميم گرفتيم اطهاركرد: البته از سال ۹۳ برنامه ها و بررسی ها شروع شد و قرار شد به هرکسی که در بافت فرسوده ساکن است، ۱.۲ مسکن بدهيم، زمین در اختیار توسعه گر می دهیم، توسعه گر در ازای ساخت ساختمان در زمین های خالی، ساختمانی معادل همان در بافت فرسوده می‌سازد و برای فروش آن تسهیلاتی میدهیم که خانه اولی ها و بی مسکن ها خانه بخرند.

وي اظهار كرد: اولین کلنگ این طرح را در چند نقطه در تهران و برخی از شهرساتان ها زده می شود و سال آینده در تمام کشور ادامه می دهیم.

**مسکن مهر هیچ امکاناتی ندارند

رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: مسکن مهر، امکانات مسکونی ندارد؛ و در مکان هایی که مسکن مهر ساخته شده است نه مدرسه هست، نه آب هست، نه برق و نه اتوبوس.

وی با بیان اینکه یکی از طرح های دولت این بود که برای مسکن مهر امکانات را مهیا کنند خاطرنشان کرد: اما بازسازی بافت فرسوده چنین نیست، امکانات شهری دارد، ما فقط خانه هایی که در بافت فرسوده هستند و در کوچه های باریک هستند و امکانات خدمات رسانی نیست را تخریب می کنیم روندی که مقررات مفصلی دراین باره وجود دارد و مردم می توانند آن را مطالعه کنند.

روحانی درباره رشد قیمت ارز در طی روزهای اخیر تصریح کرد:ًوعده دولت به مردم این بود که ارز مورد نیاز کشور را تامین کند. اما تا پایان امسال ما حدود ۹۰ میلیارد دلار درامد نفتی و غیرنفتی داریم مخارجی که داریم اعم از واردات و حتی واردات قاچاق که حدود ۷۰ تا ۷۵ میلیارد دلار می شود.

وی تاکید کرد: برای مبارزه با انواع قاچاق و فساد، اقدامات مختلفی باید انجام بگیرد، چون برخی بگویند قاچاق نیست، ممکن است از مناطق آزاد بیاید اما این کافی نیست و باید با قاچاق مبارزه شود از این رو اینکه دولت ۲۰ میلیارد قاچاق را به ۱۲ میلیارد، تبدیل کرده نشان می دهد که اقدامات خوبی انجام شده است.

**در هیچ کجای دنیا کسی در کنار خیابان اسکناس به دست نمی گیرد

رئیس جمهور در ادامه درباره وضعیت ارز تصریح کرد: مردم باید بدانند درامد ارزی کشور در کل مخارج بیشتر است و سال آینده هم بیشتر می شود.

روحانی گفت: در هیچ کجای دنیا کسی کنار خیابان اسکناس دستش نمی گیرد از این رو‌ ما باید راهکاری برای توزیع دلار پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: ایراداتی از قبل برای ما باقی مانده؛ از جمله ارتباط با بانک های دیگر است. ما به مردم به صراحت می گوییم تمامی نیازمندی های کشور را دولت تامین می کند و نرخ ارز و نوساناتی که دارد، بلندمدت نیست و مقامات بانک مرکزی در این زمینه تلاش می کنند و این نوسانات بلند مدت نیست.

رئیس جمهور تاکید کرد: وضع منابع ارزی ما خوب است و در آینده هم بهتر می شود

روحانی در پاسخ به به شائبه گران کردن عمدی دلار برای تامین هزینه های دولت گفت: اینگونه نیست که دولت دلار را برای افزای هزینه هایش بالا ببرد چراکه دولت هیچ گاه دنبال افزایش قیمت ارز برای تامین کسر بودجه خودش نیست و این نوسانات اثرات ناپسندی را بر زندگی مردم می گذارد.

**پای قولی که به مردم دادیم هستیم/مردم می توانند اعتراض کنند

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ما پای قولی که به مردم دادیم هستیم؛ گفت: آرامش، امنیت ، آزادی سه مولفه اساسی است که در دستور کار دولت قرار دارد.

روحانی تصریح کرد: مردم می توانند اعتراض کنند، انتقاد کنند، حتی در خیابان اما چیزی که مردم را نگران می کند، ناامنی و ناآرامی است.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است نوساناتی بوجود بیاید، مثلا آنفلوآنزایی بیاید، دام مردم را دچار مشکل کند، اما گذراست، فضا باید امن و ازاد باشد تا موقعیت برای پیشرفت مردم باز باشد.

روحانی درباره رویکرد دولت برای مقابله با گرد و خاک این روزهای خوزستان گفت: مشکل گرد و خاک مشکل برای شهرهایی چون اهواز و خوزستان و آلودگی هوا در تهران و شهرهای بزرگ مسئله مهمی است و همانطور که عقل می گوید برای زلزله خود را اماده کنید، آلودگی ها هم به ما می گوید به محیط زیستتان برسید.

وی اظهار کرد: نمی شود که آلودگی هوا سلامت مردم را تهدید کند، مدارس را تعطیل کند از این رو ما برای مهار کانون های داخلی گرد و غبار تلاش می کنیم، اما حتما این موضوع زمان بر است.

**بودجه گرد و غبار در مجلس حذف شود راه دیگری پیدا می کنیم

رئیس جمهور در ادامه اظهارکرد: در اهواز یک بخش الودگی ما به منطقه جنوب شرق اهواز . جایی که نهال کاری را اغاز کردیم مربوط می شود از این رو ماراین روال را ادامه دادیم و تاکنون ۵ هزار هکتار نهالکاری شده. و تا پایان امسال هم۳۰هزار هکتار دیگر نهال کاری می شود.

روحانی تصریح کرد: برای انتقال اب از کارون به دشتی در اهواز که کانون ریزگرد است احداث کانال بزرگی را شروع کردیم که فردا یا پس فردا آب به آن می رسد که امیدواریم با این موضوع بخشی از مشکلات حل شود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه وزیر کشاورزی و رییس سازمان محیط زیست نیر به خوزستان رفتند درباره خذف بودجه گرد و غبار در مجلس حذف شود گفت: نمی توانم بگویم بودجه گرد و خاک حذف شده است، اما اگر حذف شده باشد، من به عنوان رییس جمهور قول می دهم که از هر راهی که بشود، این بودجه را تامین کنیم

روحانی در ادامه پیرامون فعالیت صندوق ها و موسسات مالی گفت: از دهه ۷۰ فعالیت این صندوق ها با مجوز و بی مجوز شروع شده است از این رو از مردم می خواهم هر بانکی خلاف متعارف قول سود داد، شک کنند، تردید کنند چرا که اینها برای اینکه پول را جذب کنند، قول سود بالا دادند.

وی تصریح کرد: می خواهم به مردم بگویم اشتباه کردند، اما از این پس حواسشان باشند.

**۱۱ هزار میلیارد پول مردم از موسسات مالی غیرمجاز وصول شده است

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اینکه ما می توانستیم بگویم فعالیت موسسات مالی و‌صندوق ها غیرمجاز بوده و به ما بطی نداشته است اظهار کرد: اما نمی توانیم و نمیخواهیم بگوییم مردم به صندوقی اعتماد کردند و پول گذاشتند حالا خودشان مسئول هستند.

روحانی با اشاره به اینکه بانک مرکزی تاکنون ۱۱هزار میلیارد تومان پول مردم را وصول کرده و ۹۸ درصد مشکلشان حل شده تاکید کرد: تمام قوا را گذاشتیم تا مشکل را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کردد: به بانک مرکزی دستور دادم که مجوز هیچ بانک جدیدی صادر نکند چون مجوزهای بی حساب مشکل ایجاد می کند.

رئیس جمهور اظهارکرد: مردم بدانند اگر ته دلشان فکر می کنند طلبکار هستند و فکر می کنند سر مردم کلاه گذاشته شده و با سودهای واهی اعتماد آنها جلب شده به ما بگویند تا با کمک قوه قضاییه و مجلس مشکلات را حل کنیم.

روحانی در ادامه با اشاره به اینکه حتما باید از پس آلودگی هوا بر بیاییم خاطرنشان کرد: بنزین و گازوییلی که در اختیار مردم می گذاریم، استاندارد شده است و تلاش می کنیم این امر در همه شهرها توسعه پیدا کند.

**ناوگان حمل و نقل عمومی باید گسترش پیدا کند

رئیس جمهور با اشاره به اینکه حمل و نقل عمومی باید گسترش یابد تصریح کرد: برای نوسازی خودروهایی که فرسوده است، دولت طرحی دارد و ما با بخش خصوصی جلسه ای داشتیم از این رو تلاش می کنیم در سال آینده برای جایگزین کردن خودروی جدید به جای خودروی فرسوده، کارهایی انجام دهیم چرا که با روند فعلی، عقب هستیم.

وی تاکید کرد: امیدمان این است که تمام کامیونها و اتوبوس های فرسوده را جمع کنیم با تسهیلاتی در اخیتار مالکان خودروها قرار دهیم از این رو درخواست کردیم ۷۰ هزار کامیونه در سال جایگزین خودروهای فرسوده شود چرا که ما ۲۴۰ هزار کامیون فرسوده داریم.

روحانی با اشاره به طرح دولت برای تعویض خودروهای فرسوده خود به نام طرح "کلید به کلید" خاطرنشان کرد: این طرحی بدون شک مردم را به تعویض خودروهای فرسوده خود ترغیب خواهد کرد.

وی در ادامه پیرامون اینکه چرا دولت اقدام به فیلترینگ تلگرام کرد گفت: سالی ۱۰۰هزار شغل موبایل محور در کشور تولید شده است که این امر در سایه فضای مجازی است روندی که تارحدودی مشکل بیکاری را برطرف کرده است از این رو ما باید تلاش کنیم زیرساخت ها تامین کنیم. آزادی به مردم بدهیم و این فضا برای مردم آزاد شود و باشد.

روحانی با بیان اینکه فضای مجازی به طور موقت تعطیل شد تاکید کرد: همه تلاشم را گذاشتم تا این فضا باز شود.

**به دلیل اضطرار تلگرام را فیلتر کردیم

رئیس جمهور با اشاره به اینکه دست برای چند روز روی دکمه فیلترینگ رفت گفت: به دلیل اضطرار این اتفاق افتاد، اما اجازه ندادیم دائمی شود انا برخی گفتند دنبال این بودیم که دائمی شود اما معتقدیم باید از اخلاق مردم و ایمان آنها حراست شود.

روحاني درباره فيلتر توئيتر اظهار كرد: بدون شك اينكع که فضا بازتر این باشد. این شبکه ها قبل از دولت بسته شد،

وي در ادامه خاطرنشان كرد: کلید دولت یازدهم نتوانست قفل توئيتر را باز كند امیدواریم دولت دوازدهم بتواند و این فضا را بازتر کنیم و از فرهنگ و دیانت مردم صیانت کنیم.

رئيس جمهور در ادامه درباره اينكه چرا تعرفه خودروهای هیبریدی ۱۱۰۰درصد زیاد شده است تاكيد كرد: خودروهایی که به اسم هیبریدی می‌آید، هیبریدی واقعی نیست، همان خودروهایی است که با سوخت فسیلی کار می‌کند. اما اگر خودرویی هیبریدی واقعی باشد، تعرفه بسیار پایین تر است و اگر واقعا هیبریدی باشد، قطعا دولت كمك هاي لازم را انجام خواهد داد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 396
  • زهرا قهاری
    0

    وما منتظر صحبتهایشان میمانیم...

    نظرات شما -
    • امیرحسین
      0

      رشید پور خیلی ترسو و بزدلی

    • جعفر
      0

      همش قول میدهد معلوم نیست کی عمل میکند

  • حسین
    0

    طبق معمول همیشه ، مجری با احتیاط سوال میپرسه و اقای پرزیدنت هم با اون لبخند پر معنا جواب میده دولت قبل خراب کرده ما داریم درستش میکنیم.خدا کمک کنه به دولت بعد که قراره خرابکاری این دولتو درست کنه.

    نظرات شما -
    • میم
      0

      دقیقا

    • ارزو
      0

      ایران دیگه هیچوقت اون ایران دوست داشتنی نمیشه...فقط برا مردم بی پولی و بیکاری و بدبختی روز افزون پیش میاد...حیف این کشور!!!حیف این مردم!!!جوونای مملکتمون امار افسردگیشون داره روز ب روز بیشتر میشه انوقت اقایون براخودشون جشن تولد میگیرن و خوش میگذرونن...خدا هست بترسین از خشم خدا اگه واقعا به خدا اعتقاد دارین!که من فکر نمیکنم...

  • مبین پاک
    0

    رشیدپور عالیه

  • مصطفی خادمی
    0

    بنام خدا صحبت های دکتر روحانی کلی بگم خوب بود

    نظرات شما -
    • حسین گودرزی
      0

      شما یا اقا زاده اید یا فامیلشون چون دلیلی ب پاچه خواری نداره

    • ساناز سالاري
      0

      ميشه توضيح بدي دقيقا كجاش خوب بود ،طفره رفتناش از جواب ؟؟؟

    • حسین
      0

      میشه بگید دقیقا کدام یک از ابهامات ذهن شما برطرف شد؟؟؟

    • احمد
      0

      از نظر تو فقط عالي بود اون هشتاد ميليون نظر مردم رو چي اونا رو كجاي دلت ميذاري .

    • زهراصالحی
      0

      شمابیزحمت یبار برگردو ازاول مصاحبه رو گوش بده بعد ازجانب 70-80میلیون تاییدکن.بقول دوستمون شماهم جزو آقازاده ها هستی احتمالا وگرنه هرانسان عاقلی جز پوزخند به این مصاحبه اون رو تاییدنمیکنه....یاحق

    • مهربان
      0

      اره خیلی عالی بودهمش وعده های پوچ وخالی خوشحالم پیش وجدانم بهش رای ندادم جمله روحانی این بود باید بکنیم باید اینکارو بکنیم باید فلان کنیم باید بهمان کنیم اگه میخاسی بکنی چهارسال وقت داشتی

    • مهربان
      0

      اره خیلی عالی بودهمش وعده های پوچ وخالی خوشحالم پیش وجدانم بهش رای ندادم جمله روحانی این بود باید بکنیم باید اینکارو بکنیم باید فلان کنیم باید بهمان کنیم اگه میخاسی بکنی چهارسال وقت داشتی

    • سارا
      0

      جدا ؟؟؟ اینکه ما تو خوزستان داریم دفن میشیم بعد آقای رئیس جمهور بیاد بگه ما نهال کاشتیم 8 سال صب کنید تا درخت شه به نظر شما خوب بود؟؟! بچه مهدکودکی هم میفهمه این بیابونا مالچ پاشی میخوان! ریز گردا یه بخشه. کاری به بقیه گفتگوی بی پایه و اساس ندارم

  • حسین
    0

    بنظر من خوب نبود و باز هم شد وعده و سال آینده و اینکه دولت با مردم روراست نیست

    نظرات شما -
    • کاربر
      0

      کاملا موافقم

  • mohsen
    0

    خیر هر بار با ترفندی جواب دور از حل مسئله داد

    نظرات شما -
    • ساناز سالاري
      0

      كاملا موافقم با شما

  • حبیب
    0

    مثل همیشه وعده های پوچ

  • رضا فتاح
    0

    به هیچ وجه قانع نشدم بازم وعده همانند ۵سال گذشته خدا به مردم بیچاره رحم کنه

  • مدیا
    0

    کاش در مورد زلزله تهران صحبت میشد

  • مهدی رضایی
    0

    خلاصه ی گفتگوی روحانی: مجری: آیا فلان نمیشود؟ روحانی: حتما باید فلان بشود

  • احسان
    0

    خوب بود فقط وقت مصاحبه کم بود در مورد ارز هم خیلی شفاف نبود

  • مرتضی
    0

    آقای روحانی! الآن هم یه سری هم به مردم داغدیده و زلزله زده کرمانشاه بزنید.... . توی اون سرمای زیر صفر توی چادر زندگی میکنن مردم! اون وقت حتی یک اشاره هم نشد!

  • کریم صالحی
    0

    همش میگفت مابایایدبایدباید .... وهمش هم خالی بندی

  • احسان
    0

    فقط دکتر احمدی نژاد مرد بود و هست

  • هانیه
    0

    ب نظرم خودشونم مونده بودن ک چی بگن اصلا از حرفاش سر در نیاوردم ک هیچ نا امیدم شدم کلا ازش ب نظرم اصلا گفتگویی نبود ک اخرش ب چیزی برسی ی مشت وعده تو خالی میدن و میرن به همین سادگی...

  • حمید
    0

    خداییش غیرتت کجاست که کاری واسه مردم نمیکنی توی یه هفته 400 تومن دلار گرون شده انگار نه انگار دلار چند سال 1000 تومن بود از موقع مناظراتتون 1600 تومن زیاد شده حدود دوسال این یعنی چی رئیس جمهور؟

  • مریم
    0

    به نظرم بهتره مناظره با احمدی نژاد بزارن و برای همیشه ما رو خلاص کنن. تا ببینیم بلاخره چه چیزایی تقصیر این دولته نه دولت قبل

  • ‪Nima Jahantab‬‏
    0

    والا نمیدونم بنده خدا رشید پور سوالات رو با احتیاط و زیبایی مطرح میکرد رئیس جمهور هم بسیاز زیبا تر جا خالی میداد و حرفهای همیشگی و بی ربط رو میزد در مجموع در ایران نباید به این طور مصاحبه ها اطمینان کرد

  • مجید اذری
    0

    با سلام اقای روحانی حرفهایش را اماده کرده بود و مجالی برای سوال جدید نمیداد و خیلی کلی صحبت میکرد فسادها و اختلاسات جدید در وزارت نفت و شیوه برخورد با فساد مسولان باید سوال میشد

  • کریمی
    0

    به نظرم نمایش ضعیفی بود .

  • اعظم اشرف
    0

    سلام. چرا برا گرانی صحبت نشد .

  • علی
    0

    بزرگواران به دولت فرصت بدید . اقدامات دولت از این به بعد قراره شروع بشه . کاهش دلار بازسازی بافت فرسوده مبارزه با ریزگرد اشتغال نوسازی ناوگان حمل و نقل و...

    نظرات شما -
    • حامد
      0

      دولت چهارسال فرصت داشت و جز گرفتن کاسه گدایی طرف آمریکا و امیدوار کردن مردم به برجام هیچ کاری به نفع مروم نکرد. بعد از چهارسال با کلی دروغ دوباره رای آورد و حالا هر روز وضعیت داره بدتر و بدتر میشه به نظر میرسه اصلا ماموریت این دولت ناراضی کردن و ناامید کردن مردمه و داره همه تلاششو میکنه... حالا شما میگی تااازه میخواد شروع کنه؟؟؟ مگه حرف دو ماه و شش ماهه؟؟ شرم آوره به خدا بسه دیگه دروغ و فریب و توهین به مردم

  • کاربر
    0

    بنظرمن کاملا قابل پیش بینی بود و رضایتش بخش نبود

  • واقع بین
    0

    دریغ از یک کلمه از فتح الفتوح بزرگ برجام. افتخاری که به قول مسئولین وزارت خارجه قدرت های بزرگ رو به زانو نشاند. البته شاید هم نیازی نبود تا از برجام صحبت شود چون مثل آفتاب تابان است

  • ‌نیما اسدی
    0

    تا حدودی خوب بود بشرطی که بقیه هم همکاری کنند

  • رضا
    0

    رشید پور هم ادعا میکرد این مصاحبه هم مثل بقیه شد

  • سحر
    0

    سلام به هیچ عنوان جوابی به سوال ها داده نشد (جواب درست و منطقی)!!! همش که شد وعده و وعید!!!!! ته مصاحبه گفتیم حیف وقتی که گذاشتیم. تنها سوالات اقای رشیدپور عالی بود (از دل مردم) در پایان صحبت های ایشون متوجه شدیم که مملکت مشکلی نداره اصن و این مشکلاتی که توی حلق ملت هست و دارن میکشدشون تنها و تنها توهم و حباب (!!!!!) است

  • مجتبی
    0

    سلام بازم از رییس جمهور. فقط وعده شنیدیم ولی کار عملی نفهمیدم که انجام شده درضمن چند. دفعه هم دوباره گفتن باید انجام شود

  • صابر
    0

    کار دولت قبله بفرمایید(چیزی نیست دفتر ریاست جمهوریه)

  • mohmmad
    0

    اصلا خوب نبود و‌مثله همیشه بود امیدواریم حداقا به یکی از وعده ها عمل کنن

  • هاني بهالو
    0

    باز نتونست نامي از مسكن مهر و دولت گذشته نبره و فقط با پاسخ هاي طولاني به بخش هاي كم اهميت سوالات رشيد پور وقت كشي كرد فقط خوبيش اين بود كه رشيد پور مثل مجري هاي سابق ژست قانع شدن بخودش نگرفت

  • علی
    0

    ما که تنها چیزی که از این دولت دیدیم فقط وعده های توخالی بوده و عمل را دفن کرده حرف حرف حرف...

  • عبدالحسین فرجی
    0

    سلام اقای روحانی از تمام سوال ها فرار به جلو بود پاسخ درستی نداشت وقت ازسالی که دولت در دست گرفت گریه کرد که خزانه خالی تحویل گرفتم وپول نداریم گر از مشکلات مردم باز نکرد

  • علیرضا
    0

    با سلام ، مثل همیشه اقای رشید پور بی نظیر بودند ، از الان گرونی ها داره شروع میشه و شده و از طرف دولت گفته میشه که مردم غصه گرونی شب عید نباشید ، تا بوده همین بوده و تا هست همین است

  • حسین نجفی
    0

    خنده های اقای روحانی از هزار تا فحش بدتره متاسفم واس خودمون که از ایشون انتظار حل مشکلات داریم

  • وهاب
    0

    چرا امیر کبی تو سه سال این همه کار کرد ولی این دولت بعد ۵ سال هنوز نتونسته کاری بکنه و باز قول سالهای بعد رو داده!!!! بس نیست انقدر شعاری حرف زدن . عمل مهمه نه شعار!!!!مگه انتخاباته که بخواید رای بیارید!!!

  • سید قادر دوستی
    0

    باز هم وعده های تو خالی بلند مدت .دمش گرم رشید پور با اون اعلی برکت الله گفتنش

    نظرات شما -
    • و
      0

      واقعا تیکه خوبی بود

  • شهرشهریارنام شهریار خوب پاسخ نداد
    0

    خوب پاسخ نداد رییس جمهوری اسلامی

  • ا میرزایی
    0

    سلام. حرفهای تکراری. وعده های تکراری. اگه مسکن مهر امکانات نداره، خوب براش فراهم کنید.

  • سعادت
    0

    نه این جواب مردم نیست دولت چه کارکرده که مردم دلشون روخوش کنن گرونی بیدادمکنه آدم سیرازدل گرسنه خبرنداره

    نظرات شما -
    • Maryam
      0

      موافقم

  • محمد
    0

    رییس جمهور باید با قدرت حرف بزنه با اگر اما شاید .ووووو هیچ اتفاق خوبی ایجاد نمیشه عزم کافی نداشت

  • اصغرعبدالله زاده
    0

    خوب نبود حاشیه رفت جواب درست نداد

    نظرات شما -
    • آذر قدیمی
      0

      راضی نبودم

  • علی رضا حسین خانی
    0

    هیچ جواب منطقی و درستی ندیدم فقط توجیه و توجیه بود سوالات اساسی پرسیده نشد یکسری هم که پرسیده شد با توجیه وبگرد دنبال پرتقال فروش بود یک سری وعده های تکراری و پوچ باز هم وعده سر خرمن واقعا اینا مردم و چی فکر کردن

  • خسروی
    0

    کاش آقای رشیدپور مثل برنامه صبحشون جسورانه ترسوال میکردند آقای روحانی هم طبق معمول بودند تغییری نکردن فرافکنی گمراه کردن پاسخها ووعده ووعده ووعده سه سال بقیرم میگزرونن علی برکت الله.....

    نظرات شما -
    • آذین
      0

      واقعا انتظار بیشتری از آقای رشیدپور بود.اگر نمیتونستن جسورانه سوال های مردم رو بپرسن.اصلا نباید چنین پیشنهادی میدادن

  • سعید
    0

    ما که قانع نشدیم.پاسخ ها حاشیه ای بود.و همه به اینده موکول شده بود.

  • احسان
    0

    خوب نبود خسته کننده بود تقریبا به هیچ سوالی جواب نداشت بده منم بودم با این وضعی که از بی تدبیری و ناامیدی این دولت درست شده هیچ نداشتم بگم جز کلی گویی

  • محسن بهشتی
    0

    بسیار پخته وامید بخش بود خداوند بر توفیقاتش بیفزاید

    نظرات شما -
    • آیدا باقری
      0

      خیلی خوب نبود همش خسته کننده سوال میپرسیدن از بحث مردمی بود درددل و تخم مرغ گرونی ها ... درد مردم گرونیه و بیکاری

  • حسین فراهانی
    0

    رشیدپور : آقای روحانی ,نظر شما در خصوص خودرو ضد گلوله و محافظین بی شمار چیست ? روحانی : چون زلزله کرمانشاه 7 ریشتر بود خرابی زیادی داشت ... رشیدپور :

  • اکبر نعمتی
    0

    اقای دکتر بیشتر دوست داشت بگه من تازه اومدم پست گرفتم و قبلا هیچ کاره بودم

  • قدیر فرامرزی
    0

    با سلام اگر بنده رییس دانشگاه بودم به آقای روحانی قول دکترای افتخاری رشته گفتار درمانی رو میدادم دستورش رو دادم #سال آینده مردمم خواهند دید#خواهیم کرد#مردم نگران نباشند#دیشب تا صبح با آقای جهانگیری گریه کردیم#

  • الهام ملکی
    0

    با سلام متاسفم که بهش رای دادم .مثل همیشه خزعبلاتی که فقط خودشون باور دارن رو تحویل داد .یا تکذیب میکنه یا قول بیخود میده .عزای عمومی اعلام کردن چه دردی از مردم و خانواده های شهید سانچی دوا میکنه .چکار اجرایی درستی کردن اینا ؟؟؟؟؟؟؟؟☹☹☹☹

  • حمیدخان
    0

    اداره کشوری که گرفتار دوستان نادان و دشمنان دانا است نیازمند تخصص ، تجربه ، تدبیر ، تدبر ، آینده نگری و ابتکار است( منظورم معصومه ابتکار نیست)! نه اتکا به روش قرون وسطایی آزمایش و خطا و صدقه دولتی( یارانه نقدی) دادن به شاه و گدا

  • Maryam
    0

    درامدها بیشتر از مخارج! دلار ارزون میشه! شغل ایجاد میشه! مسکن مردم تامین میشه! و ..‌. سر کاریم بخدااااااا تو رو خدا خر فرضمون نکنید ..

  • صدرا
    0

    از گرانی ها چیزی نپرسیدند،از وضع معیشتی مردم و کارگران حرفی ب میان نیامد،،حرفهایشان فقط ب آلودگی هوای تهران و شهرهای بزرگ ختم شد،همه جای ایران ک هوای آلوده نداره،ن از خشکسالی و ن از درآمد کم مردم چیزی گفتن،،اصلا خوب نبود

  • این رسول سلطانی
    0

    حرف راحت گفته می شود عمل کجاست ؟

  • مرضیه
    0

    باز هم وعده.دیگه ما به این وعده های دروعی عادت کردیم.

  • مرضیه
    0

    باز هم وعده.دیگه ما به این وعده های دروعی عادت کردیم.

  • هوشنگ
    0

    همش از جواب دادن تفره میرفت خودشم نمیدونه میخواد چیکار کنه یا میگه دولت قبل که الان خودش حدود 5 ساله رییس جمهوره هیچکاری نکرده فقط میخواد تا اخرش همش همین حرف رو بزنه , یکی دیگه هم که بیاد سرکار اونم میگه دولت قبل واقعا این حرف روحانی مضحک نیست , دوما چرا بودجه ریزگردها را حذف کرد که بازم تفره رفته میگه سال دیگه , سوما این دولت دولت تدبیر و دروغ هست نه امید , ممنون که به نظرات ما توجه میکنید , سپاسگزارم

  • نيما
    0

    فقط يه چيزبيايم روشن كنيم ماكه انقدرانتقادكنيم خودمون چي هستيم

    نظرات شما -
    • حامد
      0

      خودمون مردمیم و از دولت که باید نوکر مردم باشه انتظار داریم وظیفش رو انجام بده. فکر نمیکنم این خیلی مطلب عجیبی باشه!

  • احمدرضا
    0

    یکی به آقای پرزیدنت بگه دیگه تقصیر دولت قبله قدیمی شده، سعی کن ترفند جدیدتری برای شانه خالی کردن بکار بری مثلا تنبلی رو بذاری کنار و کمی کار کنی

  • احسان
    0

    خوب نبود خسته کننده بود تقریبا به هیچ سوالی جواب نداشت بده منم بودم با این وضعی که از بی تدبیری و ناامیدی این دولت درست شده هیچ نداشتم بگم جز کلی گویی

  • حمید
    0

    منکه قانع نشدم باز هم وعده و وعید به نظر من راجب مشکلات ووضع اقتصادی مردم هیچ اشاره نشد مثل همیشه

  • رضا
    0

    بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر////بار دگر روزگار چون شکر اید

  • مهسااحدی
    0

    والله هرچی گفتن دروغ بود مخصوصا درمورد موسسات

  • Saber.m
    0

    خیلی عذر میخوام. ملت رو نفهم فرض کردن. تمام قدرت دستشه. بعد میگه اینطوره و.....اگه واقعا مانعی برای انجام دادن کارت هست. مثل مرد بگو فلان شخص مانع کارم میشه. اگر هم مانعی سرکارت نیست چرا انجام نمیدی. چرا همش وعده میدی و عمل نمیکنی. چرا هی میگی سال بعد سال بعد. ۵سال تو این مملکت هستش. یا میگه مشکل از دولت قبلیه. یا میگه سال بعد درست میشه.

  • ساناز سالاري
    0

    سلام ،ممنون از آقاي رشيدپور و متاسفم كه هيچ كدام از سوالات رو پايخ صريح ندادند و هر سوال رو با يك جمله از سوال مربوط ميكردند به حاشيه ها و بحث رو عوض ميكردند

  • حسین مریخی
    0

    با سلام دومیلیون و دویست هزار بازنشسته کشوری و لشکری برای شنیدن خبری مبنی بر توجه به حل مشکل معیشتی خود در سال آینده کلمه به کلمه فرمایشات رئیس دولت خود را گوش کردند و در پایان شکسته دل از پای این جعبه جادو برخاستند. مگر این عزیزان بجز شرکت فعال در به ثمر رسیدن این انقلاب و جانفشانی در جنگ و صداقت در تلاش و سازندگی چه جرم دیگری دارند که مورد غضب همیشگی مسئولین محترم هستند

  • عارف
    0

    اقای روحانی واقعا خیلی ادم خوبییه ولی باید بدونید که فقط نصف بودجه ی کشور دست دولت هستش وبقییه دست......

    نظرات شما -
    • حامد
      0

      تکرار دروغها و فرافکنی های خود دولت!! همش مزخرفه. روحانی اینارو قبلا هم میدونست. اگر نمیتونست با این شرایط مملکت داری کنه بیخود رئیس جماور شد. بهانه تراشی های کودکانه و عوام فریب واقعا شرم آوره. مردم همین قدر ساده بازی میخورن که دولتم به بازی کردک ادامه میده

  • علی
    0

    اقای رییس جمهور گفتند یک عده ای کلاه سر مردم گذاشتند و با وعده سود کلان پولهای مردم را بالا کشیدن و الان دولت پول میده که اونهم پول مردمه ولی نگفتن کلاه بردارها کیا بودن و الا کجان ضمنا نگفتن اختلاس ها هم پول مردمه حقوق های نجومی پول مردمه بده کاران کلان بانک ها که میلیاردها وام گرفتن و نمیدن اونام پول مردمه

  • سید محسن
    0

    خیر روحانی تلنباری از حرف له مردم تحویل داد

  • محمد
    0

    ای کاش درمورد خشکسالی وکشاورزان بیچاره هم سخن میگفت

  • محمد نجفی
    0

    اصلا خوب نبود.امید و وعده های واهی وتوخالی.وانداختن توپ به زمین مردم .متاسفم

  • مهدی
    0

    مثل همیشه تکرای بود

  • حسن
    0

    گفت گو خیلی خوب وکاملی بود.,

    نظرات شما -
    • محمود
      0

      احتمالا از آدمهای سیر جامعه و جز اقلیت منفعت طلب هستید شما مشکلات مردمو رو نمی‌بینید و چشم به مشکلات مردم و واقعیت بستید.

  • سید
    0

    واقعا شما دلخوش به صحبتهای این چنین فردی هستید به نظر من شورای نگهبان نباید کسانی که صرفا خودش تایید می کند برای انتخابات کاندیدا کند نیاز به تغییر در فقهای با سواد کلاسیک ضروری است وبخش دانشکاهی هم باید نظر بدهد که این افراد توان ریئس جمهور شدن دارند یا نه کشور دارز طرح کاد نیست اقایان با این مصاحبه بیشتر مردم از نظام دلسرد می گردنند من به عنوان مخاطب چیزی ازاقتصاد وگرانی در سخنان ایشان ندیدم

  • حمید
    0

    سلام بازهم وعده سر خرمن دادند. بازهم مبهم صحبت کردن. بازهم از جواب دادن طفره رفتن. خدا عاقبت همه را ختم بخیر کنه

  • باران
    0

    باسلام . ضمن قدر دانی از زحمات شما .و تشکر از ریاست جمهورمحترم . پاسخ ایشان ضمن اینکه کلی بود ولی همچنان اقدامات را به آینده واگذار کردند . متاسفانه برا من ک شدیدا به شغل نیاز دارم با وحود دو مدرک از دانشگاه همچنان باید چشم انتظار آینده باشم ضمن اینکه سن استخدامم هم از دست رفته ولی.......

  • میثم
    0

    آقای روحانی همشو میگن در آینده انجام می‌شود پس این آینده کی میرسه بالاخره، واینکه میگن این این کار باید انجام شه و اون کارو نباید انجام شه، مسئول این کارها یا حرفا که می‌فرمایند چه شخصی هست خارج از خود دولت هست از مریخ قراره بیاد؟

  • احمد
    0

    باسلام ببخشید بازهم وعده... میدهند وازجیب مردم برداشته به جیب مردم میریزند دیگه مردم باورندارند.... اینگونه حرفها را .....

  • آذین
    0

    اصلا خوب نبود.هیچ کدام شفاف نبود.تمام جواب ها فقط تغییر صورت سوال بود نه پاسخی که منتظرش بودیم مشخص بود که دست مجری برای سوال باز نبود و روحانی جواب های طولانی و بدون محتوا و خارج از سوال جواب میداد تا وقت رو تلف کنه تا نتونن سوال بیشتری بپرسن اگر این پاسخ سوال های امتحانی بود.حتما ایشون 0 میشدن متاسفانه انتظار یه برنامه خوب و گرفتن پاسخ هامون رو داشتیم که میسر نشد

  • الناز
    0

    باز هم وعده باز هم و باز هم وعده... ۵ سال زمام کشور رو تو دستش گرفته هیچ کاری نکرده چطور روش میشه بگه سال آینده!!! تو این ۳ سال میخواد اشتباهات ۵ سالشو جبران کنه?!!!! تو این ۳ سال افتضاحاتی ب مراتب بیشتر از احمدی نژاد ب بار میاره..

  • A.m
    0

    رشید پور خیلی با احتیات و با مزمزه کردن حرف میزد .. ولی عالی بودی دمت گرم رشیدپور. تقریبا همه ی جواب های ریس جمهور مبهم بود هیچ چیزی رو ب طور واضع بیان نمیکرد.

  • اکبری
    0

    راجبه دغدغه امروز مروم گرانی کالاها ،دلیل گرانی ارز ،ماشین و تعرفه های عجیب و غریب بودجه هیچ نگفت ،هیچی در واقع دستگیره ملت نشد مثل همییشه

  • شاهرخ
    0

    با سلام. اولا چطور توی یک سال 5هزار هکتار نهال کاشتن توی اهواز و چطور میشه ظرف مدت 2ماه میشه30هزار هکتار نهال بکارن

  • بهنام احمدي
    0

    مجري بسيار ضعيف عمل نمود و اين مصاحبه هيچ گونه چالشي نداشت

  • عرفان
    0

    دروغ، دروغ، دروغ.... فرار رو به جلو... چرا دلار گرونه؟ باااید بیاد پایین. این که نشد جواب. به فرموده ی رهبری:مسئول این باید کیه؟ خودشون.. ولی ایشون همیشه فرار رو جلو، اینکار ها رو داریم میکنیم. اقداماتی در دست انجام و و و

  • esmaeel
    0

    باسلام حرف تازه ای نداشت متاسفانه اصلا مصاحبه ای خوبی نبود طبق روال گذشته فقط وعده های توخالی و این پنج سال فقط انتقاد ازدولت قبل ولی متاسفانه نگفت خودشون چکار کردن

  • بیرقیان
    0

    گفتگوی خوبی نبود وقانه نشدیم

    نظرات شما -
    • چارک میرزا
      0

      اول املای قانع را یاد بگیر ، بیرق جان!

  • حسن
    0

    در کل هممونو هالو فرض کرد

  • ما
    0

    اصلا وابدادرموردمشکلات کارگری هیچی نگفتن اصلا براش مهم نیس مردم چه مشکلاتی دارن یک کلمه درموردحقوق مشکلات معیشتی حرف نزدن این بازی یاچیه اخی مردم وسرگرم کردین ریس جمهور مخوادصحبت کنه جمع کنیدتورو خدا بسه دیگه ایناازقبل میدونستن چی بگن......

  • علیرضا میراحمدی ورزنه
    0

    نه اصلا اون چیزی که مردم میخواستن جواب نداد و مردم منتظر همین قول هایی که امشب دادند پایدار باشند فقط اقایه روحانی باید به فکر جوانا باشند و فکری به طلا وجواهرات بکنه ومصالح ساختمانی که قیمت بالایی دارد قیمتش از دست جوانان برنمیایید اقایه حسن روحانی به فکر جوانان باشید باتشکر علیرضا میراحمدی

  • ارومیه ای
    0

    اصلا حرفای قانع کننده وتازه ای زده نشد همانطور که مشکل دریاچه ارومیه حل شده مشکلات مردم هم حل میشه ما با آفتابه دریاچه رو پر میکنیم شما هم با شعارها سر میکنید.

  • محمد
    0

    باسلام به نظر بنده گفتگو خیلی عادی بود و اصل مشکلات کشور از جمله بیکاری جوانان ٫ اقتصادی ٫ و رکود مسکن ووووو مطرح نشد «باتشکر»

  • €£€£
    0

    کلا اینا بازی سیاسیه . رشیدپور هم از روحانی بدتره. فیلمه . دل مردم خوش کردنه. نتیجه چی شد . یک دلار شده ۵ هزاااار تومن.یعنی چی؟

  • صمد
    0

    خیر انگار اصلا اقای روحانی داخل ایران نیست

  • مرتضی
    0

    به نظر من قابل قبول بود ومعتقدم اقدامات خوبی قرار انجام بشه

  • رضا
    0

    افتضاح بود

  • سعید عبدی
    0

    مثل همیشه.. یک برنامه یک ساعته با ۴تا سوال هیچ چیزی رو روشن نکرد چه فایده داره این برنامه ها بجاش یک مستند بزارن ملت یکساعت به جای حرص و جوش حواسشون پرت بشه از این سختی های زندگی

  • نا امید از همه چیز
    0

    هر کی که رییس جمهور شده فقط وعده تو خالی داده.دروغ هرچه بزرگتر باور کردنش هم راحت تر.دیگه نه به اصلاح طلب رای میدم نه به اصول گرا.

  • مهدی مدیان
    0

    من هنوز نفهمیدم ارز بالاتر میره یا که میاد پایین و به مشکلات کشاورزی و کم آبی و خشکسالی کشاورزان هیچ صحبتی نشد از خبر فوری میخواهم که لااقل شما پیگیر مشکلات ما باشید مخصوصا کشاورزان مستاجر آستان قدس رضوی که با وجود کم آبی و خشکسالی مستاجران خود را تحت فشار بدهی های خود قرار داده اند لطفا خواهش میکنم پیگیری کنید

  • صادق
    0

    اینکه میگن خودروهای هیبریدی مردم از سوخت فسیل استقاده میکنن پس از واردات.... این توهین به شعور مردمه

  • علی
    0

    فقط آماده از قبل و تکرای حرف های ایشان بود

  • اار
    0

    دم رشیدپورگرم قشنگ سوال کردوخندیدولی رئیس جمهوردروغ میگفت وبازجاخالی میداد

  • رضا
    0

    کاملا مضحک بود به نظر بنده و اصلااا متقاعد کننده نبود...نتونستن راهی برای مشکلات مردم بگن و کلی از مشکلات مردم موند که مشکل اصلی همه است... فقط موضوعات رو کش میدادن تا وقت برنامه تموم بشه. دلیل خاصی برای نیومددن وزیر نفت نیاوردن برای کشتی سانچی و بیشتر به پیچاندن شبیه بود تا...در مورد سود بانک ها که گفتن مشکللی هست ملت نزارن تو اون بانک ها پولشاشون رو عزیز من وقتی میگین تمام موسسات و بانکها مجاز هست پس چطور میگید به ملت پولشون رو تو بانک هایی نزارن که سود بیشتر میده مگه نظارت نیست؟مگه بدون اجازه بانک مرکزی یک بانک سودش رو زیاد میکنه؟و در ضمن همین دیروز کاسپین کلی پول به جیب زد و فرار کرد چطور مجازن همه بانک ها و موسسات؟ بنظر بنده حقیر ابهامات مردم بیشتر شد تا کمتر اگر ارز داریم پس چرا قیمت میره بالا؟خب ۴۷۰۰تومن نباشه به گفته شما و پایینتر باشه اما خب امروز بورس و بازار عرض قیمت ۴۶۰۰تومن رو ثبت کرده

  • صدرا
    0

    از گرانی ها چیزی نپرسیدند،از وضع معیشتی مردم و کارگران حرفی ب میان نیامد،،حرفهایشان فقط ب آلودگی هوای تهران و شهرهای بزرگ ختم شد،همه جای ایران ک هوای آلوده نداره،ن از خشکسالی و ن از درآمد کم مردم چیزی گفتن،،اصلا خوب نبود

  • محمود
    0

    اقای روحانی قول داد ایشاالا تا سال اینده وضع خوب می شود

  • هادي
    0

    ارباب وعده ها

  • کپ
    0

    بازدوباره وعده چسبیده به دولت قبل عوض اینکه وضعیتوبهترکنه

  • مژگان
    0

    راستش هیچ جواب قانع کننده ای نداشتن بدن و اینکه آقای رشید پور کاملا با احتیاط سوال میکرد

  • س.م
    0

    بخدا خودشم نفهمید چی گفت.مثل همیشه پیچوند

  • حسین اکبری
    0

    سلام خدایش عالی بود

  • دفتری
    0

    ایشون فقط مثل دوره انتخاباتشون همه چی رو مثبت ارزیابی کردن هنوز تو بطن جامعه انگار نیستن تا مشکلات رو کامل ارزیابی کنن بیشتر خنده دار صحبت کردن ولی دم جناب رشید پور گرم واقعا

  • علی
    0

    آقای رشید پور ممنون از مصاحبتون با رئیس دولت... ولی فردا قطعا در برنامه حالا خورشید عکسی به دستتون میرسه از خبرگزاری دولت که رئیس جمهور پیاده از خودروشون هستن ولی با کلی محافظ و بادیگارد احاطه شدن نه مردم... لطفا بگید نفهم کور و کر خودتونید جناب رئیس محترم جمهور! ضمنا درباره مسکن مهر کاش با قاطعیت بیشتری باهاشون صحبت می‌کردید که آیا مردم پول و هزینه به خونه ای میدن قابل زیستن نیست و آب و برق و گاز و... نداره ؟! یعنی مردم انقدر بی‌شعور فرض کرده؟

  • حمید
    0

    رئیس جمهوری که وضعیت مردم را از روی کاغذ بررسی میکند ،به درد این مردم نمیخورد.

  • دانیال
    0

    بیربط جواب میداد واصلا خوب نبود

  • ناشناس
    0

    نزدیک ۵ ساله که فقط داریم میشنویم دولت نهم و دهم .. همین... یکی نیست بگه تو خوب باش عزیز تو خوب باش.... مردی به یکی از وعده هات عمل کن چکار داری به قبلیا متاسفم برای خودمون واقعا....

  • السادات مریدی
    0

    سلام.جالب نبود جوابهایی ک داده شد.فقر بیداد میکنه ایشون گفتن حل میشه چ موقع ؟وقتی مجبور شدیم کلیه هامون بفروشیم؟

  • علیرضا
    0

    با سلام روحانی به تمام وعده هاش عمل کرده لطفا انصاف داشته باشین مثلا برجام مثل افتابه بود ولی چون سوراخ بود سرش سر ریز شد مردم ندیدن یا بقیه وعده هاش

  • حسین سلیمی
    0

    من متاسفانه از پاسخ ها قانع نشدم مخصوصا در خصوص دلار و افزایش آن و مسائلی در رابطه با این موضوع و بحث ماشین هیبریدی که واقعا علت بالا رفتن تعرفه و حقوق و عوارض گمرکی آن کاملا پاسخ آقای رئیس جمهور معلوم بود که اطلاعاتی که به جناب رئیس جمهور داده اند نادرست هست . انشالله این مسئله اصلاح شود و حتی طرحهای تشویقی برای واردات این خودرو ها هم گذاشته شود که خیلی می‌تونه کمک کنه به پایین آمدن آلودگی هوای تهران و ... ایکاش در مورد خبری که چند روز پیش در مورد گران شدن تعرفه خودرو و سود بردن بعضی ها شده را از رئیس جمهور در مورد علت و درستش سوال میکرد آقای رشید پور. در پناه حق باشید.

  • رهگذر
    0

    وعده هایی بدون هیچگونه عمل و پشتوانه، اقای رییس جمهور شما فقط قول دادن را بلدید اونم فقط حرفش، عملی در کار نیست، مگه این رییس بانک مرکزی شما و سایرین خواب بودن که قیمت دلار اینقدر بره بالا و یکی مثل من که مونتاژ کننده دستگاههای ابشیرین کن صنعتی هستم و لاجرم مجبورم کل قطعات را با هزار بدبختی و تحریم از اروپا وارد کنم چون که داخل کشور تولید نمیشه و قرارداد را به ریال بسته و خرید به دلار و یکشبه اینچنین با افزایش نرخ ارز به زمین خورده و زندگیمو ببازم چه حرفی دارید؟ چه قولی دارید؟ بعد میفرمایید نه نرخ ارز این چنین نیست؟ شرم اوره که ارزش پول این مملکت به پایین ترین حد رسیده و هیچگونه شرمساری به گونه همکارانتون وارد نمیشه، واقعن متاسفم

  • ارسطو طباطبايي
    0

    واقعا بايد متاسف بود براي برنامه اي كه با خوش و بش نماينده مردم با نماينده دولت تموم ميشه دليلش هم فقط يك چيز ميتونه باشه اون هم اين برنامه از قبل سوال و جواب هاش تعيين شده و خط قرمز ها رو تذكر داده بودن چرا آقاي رشيد پور سوال هايي رو كه ميپرسيد جوابهاش سر بالا بود چرا اينقدر مشكلات مردم رو ناديده ميگيره الان حل شد همه چيز ؟! ٥سال هيچ قدمي اين دولت براي ساماندهي مشكلات مردم از جمله ( كار،ازدواج،مسكن، و تورم بيش از حد و.... انجام نداده چرا مردم رو ساده لوح فرض ميكنيد

  • بهمن عباسی
    0

    تو این ۴ سال چیکار کرد؟؟؟؟ که بخاد ازین دفعه انجام بده همه صحبت هاش بیهوده بود کاش هیچ وقت رای نمیدادم

  • محمد اکبری
    0

    خسته نباشید جناب رشید پور خیلی عالی شروع کردید ولی متاسفانه وقت کم بود . ممنون

  • مهتاب
    0

    هرچی رشید پور پرسید به طرز فجیعی پیچوند و چرت و پرت پاسخ داد یعنی اصلا هم ما میگفتیم خوووب چه ربطی داشت؟!!؟|ماش زودتر این جهار سالت تموم شه روحانی که از احمدی نژادم بدتر کردی ایرانو

  • سجاد
    0

    عالی خدا خیرش بده هیچکار که نکرده باشه همن قدر ازادی داریم که نقدش کنیم بسته و این که قیمت ها زمان ایضون تغییر زیادی نکرده که دو هزارتومن چیزی گرون میشه کلی چیزی میگن خدا حفظضون کنه

  • محمود
    0

    سلام هر گز پاسخ مطالبات مردم بیان نشد زیرا رئیس جمهور کار خود را توجیه میکند نه کاری که باید انجام میشده ولی از آن به هر دلیل غفلت نموده اند

  • معصومه فیاض
    0

    اصلا جواب واضحی برای مشکلات مردم نداشتن .مثل همیشه قول هایی که هیچکدام انجام نمیشود

  • نوید نوروزلو
    0

    ما فقط از آقای روحانی خنددیدم که جواب سوالات نمی دونست

  • احسان
    0

    رشیدپورم نون همین دولت میخوره زیاد جدی نگیرید.یسری حرفای کلیشه ایو بی محتوا واسه عوام فریبی مثل همیشه

  • Hana
    0

    فقط وعده و وعده و وعده.همش میگه باید اینجور بشه باید فلان کار انجام بشه حالا کی باید انجام بده خدا میدونه.کسی ک اینقدر ب خودش و برنامه هاش اعتماد نداره و با شو و دم و دستک رای جمع میکنه اخرش همینه.از ماست که بر ماست

  • سپیده
    0

    طبق معمول فقط گفتند اینکار باید بشه فلان کار باید بشه بجای اینکه پاسخگو باشند که بابا اینکارها را دولت باید انجام بده مردم حفظند چه کاری کجا باید انجام بشه فقط سفسطه

  • دلیر
    0

    خیر . هرگز مخصوصا پاسخ شان بابت وضعیت دلار . پاسخ شان ارامشی بابت نگرانیم در افزایش قیمت دلار و گرانی های اینده که در انتظارمان است ایجاد نکرد

  • حسام
    0

    با سلام. ن ولا اصلا هیچ جای امیدی نبود سخنرانی امشب متاسفانه بیشتر جنبه تمسخرب مردم و قشر جوان بیکاربود با اعتماد ب نفس های ک ریس جمهور داشتن و اون امیدهای بهمون داد

  • حسین پویانی
    0

    باز مثل همیشه شعار دهی شون حرف نداشت.خیلی حاشیه رفتن بحث هارو زیاد کش میدادند.راه کارهای بیان شده بیشتر جنبه ی شعاری داشتند تا جدیت وقاطعیت برای عمل.به نظر بنده نه تنها مشکلی رو حل نمی کنند بلکه باید انتظار مشکلات بیشتری رو داشت.

  • Amir
    0

    سلام نه اصلا راضی نیستیم اقای رشید پور یه سوالی میپرسدن اقای روحانی یه چیز دیگه میگفتن اونجا که گفتن آب و هوای اهواز و... اقای روحانی درمورد زلزله اولش صحبت کردن اصلا معلوم نبود چی میگن واقعا که

  • حسن محمودی
    0

    خیر

  • حامدحسنزاده
    0

    فقط وعدهای دروغ

  • ع اسدی
    0

    به هیچ سوالی جواب نداد شخصی که پنج ساله داره دروغ میگه ما چجوری رو حرفش حساب کنیم که دلار بالاتر نمیره و میاد پایین. دروغ جزئی از زندگی این اقایونه

  • مهدی
    0

    چندین ساله می گن دولت برای افزایش درآمدش دنبال افزایش نرخ دلار نیست، فقط یکی بگه چرا دلار ظرف این چند ماه تا مرز 4700 تومن رسید، نه مثل اوایل دهه 90 تحریمی شروع شده نه بحران اقتصادی بین الملی جدید ، فقط یه آقایی تا دیروز به رای ملت نیاز داشت نباید قیمتا خیلی بالا می رفت مردم ناراضی بشن، الان دیگه نیاز نداره ، می ذاره توی گرونی خفه بشن، تورمم که با این همه گرونیه دلار و سکه و مسکن و مواد غذایی از 8 درصد بالاتر نمی ره نکنه یه وقت مجبور بشن حقوقا رو بیشتر افزایش بدن ، مابقی مساءلم که بماند ، مردم زلزله زده طبق آماری که امروز خبرگزاریا منتشر کردن بعد از 2 ماه و نیم هنوز 60 درصدشون کانکس ندارن و ... و همچنان وعده

    نظرات شما -
    • سیما
      0

      قیمت ارز تابع عوامل مختلف اقتصادی هست اگر نرخ ارز آزاد گذاشته بشه و دولت ها هی نخواد به دلایل سیاسی انگلکش کنن و صرفا نقش تنظیم بازار را ایفا کنند این بحران ها هم پیش نمیاد. اساسا بحران ارزی زمانی به وجود میاد که دولت زورش نمیرسه در اون حد ارز به بازار تزریق کنه نداشتن سیستم و فرآیندهای اصولی هم خوب مزید بر علت هست

  • مهدی
    0

    اصلا خوب نبود نه آقای رشیدپور نه جوابهای آقای روحانی فقط حاشیه بود وسلام متاسفم هیچ جوابی نگرفتیم فقط وعده وعید توخالی مثل مسکن مهر قوطی تو خالی.

  • داودبدری
    0

    سلام اقای روحانی بابت دلار شواب و بابت اشتغال خوب جواب نداد

  • شمس
    0

    اصلا نظر مردم مهمه؟ چیزی که هیچ اهمیت نداره برا دولتمردان مردم هستند آقای روحانی جواب درست حسابی نداد همش میخندید ....من که قانع نشدم ... اصلا.....مردم با فقر وبدبختی دست وپنجه نرم میکنند باسیلی صورتشونو سرخ میکنن .اما کو دلسوز؟ کوحامی؟ چه فایده خودمونو خسته میکنیم امیدبه خدا داریم نه بنده خدا.....وسلام

  • رحمن
    0

    به موضوع اشتغال و نرخ رشد بیکاری پرداخته نشد ودرمجموع کماکان وعده آینده. حتی به ریس دولت آینده

  • رحمن
    0

    به موضوع اشتغال و نرخ رشد بیکاری پرداخته نشد ودرمجموع کماکان وعده آینده. حتی به ریس دولت آینده

  • اذر
    0

    خیلی ضعیف بود از گرونی حرفی بمیان نیاوردن

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      اگر با من بود ، یه فرصت تعیین میکردم تا مشکلاتو حل کنه رئیس دولت و اگر نتونست عزلش میکردم تا یکی دیگه بیاد سرکار و اگر اون نتونست یکی دیگه ، تلاش خالی فایده نداره باید ایده و طرحی بدن که سریع و عملیاتی باشه ، و مردم لمسش کنن.

  • Karimi
    0

    آقای روحانی همه را سر بسته گفتند فقط روی مسکن تهران به خاطر زلزله که اینم وعده سال دیگه رادادند

  • محمدامین کلهری
    0

    چیزی که گفت دروغ بود در سطح زیاد.چیزی که نگفت درباره اینکه کدوم کارهایی که باید انجام میداده رو انجام داده دولت اش.کدوم وعده رو عمل کرده؟ اصلا بی برنامه گی تو دولت ۱۲موج میزنه.ژست انتقاد پذیری ام میگیره.یبار شده بگی آقا تو فلان قضیه همه کارشناس ها از هر جنس فارغ از حزب و.... بیان نظر بدن و کمک کنن تو حل مشکلات کشور؟؟؟؟؟؟؟!!!!

  • arsen chiychi
    0

    قدرت عمل نداره متاسفم. متاسف حرفهای تکراری اما. اگر. فلان کاش

  • ماجد
    0

    با سلام خدمت شما . بنده چیزی از این مصاحبه دستگیرم نشد که مشکلی حل شود یا برنامه ای اعلام کنند که حلال مشاکل باشد فقط وعده سر خرمن مانند همیشه .چرا در تمام کشورها دلار سیر نزولی دارد اما در ایران سیر صعودی .چرا در مورد بیکار جوانان واعتیاد وفساد اداری ومدیدان خارج نشین حقوق داخل بگیر سوال نشد .چرا از اختلاف طبقاتی ودو قشری شدن جامعه سوال نشد . وتا کی درآمد با ریال باشه وخارج بر اساس دلار . همه اینها وسوالهای زیادی که وظیفه هر رئیس جمهور است که حل کند وجواب گو باشد نه اینکه نقصها را برگردن زیر دستان بیاندازد .چرا اموال سرقتی نمی تواند به بیت المال برگرداند.چرا انتر پول دزدان اموال مردم وبیت المال را تحویل ایران نمی دهند .چرا به مناطق محروم رسیدگی نمی شود . وخیلی دردهای دیگر . لطف کنید اگر جوابی برایم دارید ممنون می شوم .

  • محمد
    0

    نه اصلا راضی کننده نبود، نباید از یاد ببریم با انشاا...، ماشاا... هیچ دردی دوا نشده و نمیشه. به عمل کار بر آید به سخن دانی و سخن رانی نیست(مثل دولت های قبل، یعنی اونا هم خیلی از این دست مسائل تو حرفاشون می گفتن) ضمنا مسئله بسیار مهم مشکلات نظام آموزشی کشور و مشکلات کاری و معیشتی مثل اینکه کلا از یاد رفته است و واقعا باید خون باید گریست!!!

  • مجید نیکخو
    0

    اینکه چهارچوب سوالات از رییس جمهور از پیش تعیین شده بود شکی نیست.دغدغه رییس جمهور کماکان فضای مجازی است . بعد از گذشت پنج سال هنوز بسیاری از تقصیرها گردن دولت نهم و دهم است.ابنکه رییس جمهور بگوید قیمت دلار خیلی پایینتر از 4700تومان است بیشتر شبیه یک شوخی است . مشکل صندوق های اعتباری هم از دولت های نهم و دهم است. خلاصه همه چیز تقصیر دولت نهم و دهم است . راهکاری برای برون رفت از رکود و بیکاری و مشکلات فزاینده اقتصادی متصور نیست. کاش این عدد نه و ده وجود نداشت . ابروریزی های برجام باعث شده رییس جمهور امشب دیگربار برجام را افتاب تابان ننامد هر چند احتمالا برای حل مشکلات آب مردم باید به مذاکرات منطقه ای فکر کرد. اما نکته دیگر آنکه بالاخره این علی برکت الله اخمهای رییس جمهور را در هم کرد و چند ثانیه ای او را خشمگین نمود. با این وصف به آینده اقتصادی کشور نمیتوان خوشبین بود. جماعت اصلاح طلب نیز چندان امیدی برای حل مشکلات کشور توسط این رییس جمهور ندارند. @engineer_majid_nikkhoo

  • K
    0

    هیچ حرف راست وبدردبخوری نزد.سوالاروهم که بهش داده بودن یه چنددوری تمرینِ جواب دادن کرده بود.ملت خرررررنیستن روحانیورشیدپور

  • زمانی
    0

    پاسخهافقط جهت شانه خالی کردن جواب سوالات وعوض کردن صورت مسعله هابود

  • امیر
    0

    آنچنان رونق اقتصادی ایجاد کنم اصلا نیازی به دلار ۷ هزارتومانی نداشته باشید،

  • افشین نیک خو
    0

    با سلام احتراما به نظر رئیس جمهور از اشتغال 100 شغل در فضای مجازی منظورشون اسنپ و تاپسی بود ???

  • امیرعلی
    0

    چون دانی و پرسی خطاست!!!!! درحالی که همه ما میدونیم که از این مصاحبه و مناظره و مکاتبه و مجادله چیزی عایدمون نمیشه ولی باز میشینیم و صحبت هایی که بیشتر شبیه کلاس انشاء دوران ابتدایی بود رو نظاره میکنیم . حرف زدن رو که من جون 20ساله هم میتونم حرف بزنم،ولی خوب کی میخوایید به حرف هایی که میگید عمل کنید. بخدا کسی با شخص آقای روحانی یا هرکس دیگه ای پدرکشتگی نداره که ،حرف ما جون ها اینه که لاقل نمیتونید عمل بکنید قول هم ندید. طبق فرمایش خودشون در عرض 10ماه 5000نهال کاشته شده و میگه تا پایان سال 30000نهال دیگه کاشته میشه!!!!در 10 ماه 5000تا در عرض 2ماه 30000تا؟!!!! مشکل ما بیکاری بی کا ری 3بخشه چرا در مورد بیکاری اقدامی انجام نمیشه . آخه چقد حرف جون هرکی دوست دارید به اندازه 10%قول هایی که میدید عمل کنید. خود کرده را تدبیر نیست!!!!!!!!

  • هانیه
    0

    خداییش ایقد که مصاحبه ی احمدی نژاد باحال تر و جذاب تر برا روحانی نبود

  • متیژه
    0

    ویرانه ای بیش نیست این کشور..به عمرکه قد نمیده ،رسیدن به این وعده وعیدها....خیلی دوست دارم بدونم اون بیست خانواده ای که بچه هاشونو تو اعتراضات اخیر از دست دادن پای صحبت های ایشون نشستن؟..وعدهای برای قلبهای اونا رییس جمهور دارند؟؟؟!!!

  • حمیدخان
    0

    به شیخی گفتند قیمه با (ق) است یا (غ)؟ گفت قیمه با گوشت و لپه است!

  • امید
    0

    کاش این آقا یه بار هم که شده بگه فلان کار مثلا مسکن مهر بد بود ما به جاش فلان کردیم درعمل،نه باید بشود ومیشودیارانه بد بود ما به جاش ...،اون موقع که ارز خودش روال عادی بود می‌گفت تثبیت کردیم وکنترل کزدیماگه راست میگی الان که صعودیه کنترل کن تثبیت کن،دولت فریب و وعده های توخالی،فقط خدا می‌دونه این آمارها رو از کجاش در میاره؟ما که هرچی دور وبرمون الکی شاغل هم بود بخور نمیر،یا بیکار شدن یا دارن میشن،فک کنم بازی کلش رو هم شغل حساب می‌کنه دمش گرم

  • رهاعالی
    0

    درمورد برجام چرا حرفی نزدن؟؟؟ کلا وعده های پوچ دوباره تخریب مسکن مهر که خیلیا خونه دارشدن و بویی از مسکن اجتماعی نبردن بازم آرایش وپیرایش روحانی به راستگوییش ارجح بود مثلا وقتی که برای آرایش و رنگ ریشاش میزاره برای ساختن مسکن اجتماعی میذاشت میتونست برجام وهمه دولتشا ماله کشی کنه باهمین کارش ولی هدف تخریب نظامه و نباید کارانجام داد چه انتظاری از دروغگو داریم ما حیفه وقتی که بدای اراجیف این باز گذاشتیم

  • مهربان
    0

    سلام به نظر من 60 دقیقه زمانی کمی هستش برای همه مشکلات جامعه به جای پخش گل و بوته زمان بیشتری با مردم صحبت میکردیید و به ابهامات جواب میدادیید

  • الیاس
    0

    کاش اون داستان پینوکیو واسه مسئولان اتفاق میفتاد. ای کاش.‌..

  • نجمه
    0

    خلاصه مصاحبه رشید پور با روحانی : ما خیلی خوبیم و کارمون هم خیلی درسته و عِند مدیریتیم ،باز هم وعده وعيد

  • J
    0

    همش دروغ و وعده های پوچ.

  • سعید
    0

    فقط حرف مردم گول همین حرف زدنش رو خوردند که دوباره بهش رای دادن واقعا از رای خودم شرمنده شدم

  • مجد
    0

    اجرا خیلی خوب بود اقای روحانی بجای اینکه به پرسش ها جواب بده سخنرانی میکرد که مردم اصل پرسش یاد شون می رفت اجازه نداد پرسش بیشتری پرسیده بشه اقای رشید پور دفعه دیگه حواست به این موضوع با شه

  • دلشاد شمسی
    0

    بخدا قسم اینها هیچ ارزشی برای ما مردم قائل نیستن واصلا واسشون فرق نمیکنه کی از گرسنگی میمیره یا کی مشکل داره فقط به فکر خودشونن

  • محمد ابراهیم نژاد
    0

    باسلام به نظر بنده این سوالات و مصاحبه از قبل هماهنگ و در خصوص سوالات آقای رشیدپور اقدامات انجام شده بود آقای رشیدپور چون دوماه قبل در برنامه صبح هم آرزو کردند با رییس جمهور مصاحبه کنند. خواهشاً این مردم غیور و اصیل رو مسخره و سرکار نزارید.

  • رضا
    0

    متاسفانه مثل هميشه از ابتدا كه زمان انتخابات تا الان فقط شعار و تفره رفتن از پاسخ صريح به سوالات و مشكلات مردم و وعده هاي تو خالي و سر خرمن از اينكه رييس جمهور مردم اينقد راحت تو چشاي مردم نگا ميكنه و دروغ ميگه فقط ادم تاسف ميخوره

  • شاهد
    0

    آقای رییس جمهورحتی یک عذرخواهی ازمردم نکردن.چه برسدب پاسخهای درست

  • حسینی
    0

    جواب خوبی نداد چون به قولش عمل نکرده.......

  • صادق
    0

    انقلاب ما انفجار نور بود...

  • مجید
    0

    اینکه اصلن متوجه منظور رشیدپور نمیشد. هرچی میگه بابا ی روزعزای عمومی جای خود. زن و بچه های اینا چ گناهی کردن اخه؟ برای اونا چیکار کردی ؟ بازم برمیگرده سرجای اولش

  • بهروز
    0

    اشتباه کردم حدود ۱۰ دقیقه از این بحث هم نگاه کردم مثل همیشه وعده توخالی

  • ب مرادی خیلی بد بود راجب معیشت مردم ویارانه ها هیچ حرفی نبود
    0

    افتضاح بود

  • نظیر
    0

    فقط ملت رو داره بازی میده روحانی اگه واقعا میتونه بیاد با احمدی نژاد مناظره کنه اینقد دولت قبل دولت قبل نکنه

  • سید عیسی رسولی
    0

    نسبت به مصاحبه ها قبلی بهتر بود . پاسخ هایش به سوالاتی که مطرح شد تا حدودی قابل قبول بود. اما در مورد قانون مدیریت خدمات کشوری که ما بازنشستگان در آن ذینفع بودیم سوالی مطرح نشد.

  • داریوش فرجی
    0

    یه نمایش خیمه شب بازی بود فقط...سئوالهای بی سر و ته و جوابهای افکار فریب...

  • سجاد
    0

    هیچ خوب نبود همه چیز مینداز رو سر دولت قبل فقط احمدی نژاد مرد بود وهست دورد بر شرفش

  • حیدر
    0

    لطفا حرفهای بنده رو هم به بزارید

  • غلامرضا کیانی مهر
    0

    به نطر من خیلی از سوالات که در ذهن مردم هست نه مطرح شد نه پاسخ داده شد وقت خیلی کم بود بقیه جوابهای رییس جمهور کلبشه ای بود سوالاتی راجع به اشتغال و تورم و رکود که اصلا مطرح نشد

  • رنج دیده
    0

    صحبتها جوریه که مردم رو خر حساب میکنن واقعا 6ساله رئیس جمهوره هنوزدولت قبلتر رو کش میده ....گرسنگی نکشیدن.....خدافقط حفظ کنه رهبر عزیزمونو

  • اصغر نیکورخ
    0

    چگونه به وعده های کسی که میگفت (آنچنان رونق اقتصادی ایجاد میکنم .....) میشود اعتماد کرد. در حالیکه هیچ اتفاق مثبتی در اقتصاد کشور مشاهده نمیشود جز شکاف طبقاتی و بیکاری جوانان. مچکرم

  • رحمن
    0

    مشکل من شغل شغل شغل با همه سختیها گرانی اجاره مسکن کنار میام ونوکر دولت و دولت مردان هستم تو سن ۴۲سالگی بیکار شدن طاقت فرساست کاش کاش آقای روحانی وآقای رشیدپور اشاره ای هم به کارگران کارخانه ها می کردند. کاش کاش کاش. بازم وعده

  • خلیل برزویی
    0

    به هیچ وجه قانع کننده نبود

  • رضا
    0

    آقای روحانی منتظره این سه سال تمام بشه فقط وعده حرف تحویل مردم میده در عمل جیزی دیده نمیشه

  • SH
    0

    با دیدن این مصاحبه نفهمیدم باید بخندم به حال خودمون یا گریه کنم ، جز وقت کشی و ، وعده های پوچ و تو خالی چیز دیگه ای ندیدیم . :(

  • یحیی امانی
    0

    سلام،خون باید گریست با این رئیس جمهور

  • احمد
    0

    مصاحبه به ظاهر چالشی و خاص بود و مجری خیلی سعی کرد که نشان دهد سوالها هماهنگ شده نیست اما در باطن این جور بود.در کل خیلی یخ و بی اثر بود.

  • محمد احمدی
    0

    بازم مثل همیشه وعده تو خالی و دروغ

  • سعید کاظم پور
    0

    باز هم وعده و فقط تعریف از دولت این حرف ها و وعده ها هیچ تاثیری در اوضاع مردم ندارد , صحبت از آبادی بافتهای فرسوده میکنند چرا به داد مردم مظلوم ده ونک , اسلام , اسلام آباد که 40 سال بلا تکلیف هستند و در شمال تهران زاقه نشین شده اند نمیکنید آقای روحانی.

  • روحی
    0

    حاج اقا روحانی تقریبا ۷ ساله که ملت رو به اینده پاس میده.این اینده ای که ایشون هی ازش دم میزنه کی میاد دقیقا؟؟ حاج اقا اینده مورد نظر شما همه تبدیل شده به گذشته و حال تاسف بار و پر از مشقت من و سایر هموطنانم. این برنامه هم مثل سایر برنامه های گذشته یک شوی مزخرف و رقت بار و پر از دروغ و حالو فرض کردن مردم چیز دیگه ای نبود.

  • اکبر مولایی
    0

    اقای روحانی به نظر من شما فقط مثل روزهایروزهای انتخابات وعده به مردم دادید این آزادی چه ربطی به اقتصاد دارد

  • علی اصلی
    0

    خیلی راحت دروغ دروغ دروغ

  • وعده و وعید
    0

    بازم گفت ایشالاه درست میشه ولی باید علل مهم بالا رفتن ارزو میگفت

  • دلشاد شمسی
    0

    دوبار نظر گذاشتم خیلی هم مودبانه ولی نذاشتید شما هم از این دولت بدترید

  • امیر
    0

    باز هم توجیهات مسخره همیشگی و شعارهای پوچ

  • شاهرخ
    0

    حسن جان ممنونم که هستی. اما نگفتی دولت باید کمک کنه منظورت کدوم دولتها بود.لبنان،غزه،فلسطین،سوریه.....

  • حسن اسدپور
    0

    با عرض سلام وخسته نباشید خدمت گروه خبر فوری باعث تاسفه شاید مردم از کارهای دولت به طور دقیق وریز با خبر نباشن ولی در کلیات کار کامل مشخصه که با روندی که دولت آقای روحانی در نظر گرفته دنبال فرار از مسئولیت ازطریق مقصر دانستن دولت قبلی و عدم همکاری بقیه قوا وبه اتمام رساندن دوران ریاست این دوره خود با این روش است

  • حسین
    0

    مثل همیشه رئیس جمهور محترم یک مشت دروغ تحویل مردم داد جالب اینه که دوره ی قبلش مردم میدین که رئیس جمهورفقط دروغ میگه ولی متاسفانه بازهم بهش رای دادن

  • قربان
    0

    جالبه که رئیس جمهور حرفی از برجام نافرجام نزد... احتمالا خودش هم متوجه شده که دیگه بن بست رسیده و راهی که رفته از اول اشتباه بوده...

  • محمدحسن جان سلیمی
    0

    متاسفانه خیلی بی کفایته اصلا قدرت عمل نداره فقط حرف الکی میزنه تورم بالای ۵۰ درصده میگه ۸ درصد اخه چرا این همه قول داده به هیچ کدوم عمل نکرد

  • اكرم
    0

    باز هم وعده و وعده ...... آقايون تا كي خسته شديم

  • مسکن مهری
    0

    آقای رشید پور اینقدر که به چالشش کشید فکر نمی کنم رییس جمهور امشب خوابش ببره.

  • مهدی
    0

    یعنی اگه جای این دولت رو هویج بگیره بیشتر سود میبریم یکمی کاروتن هم نصیبمون میشه.... عالم بی عمل.... خودشون با صد تا ماشین اینور اونور میرن بعد دم از آلودگی هوا میزنن و میگن ملت ماشین نبرن بیرون... فعلاً که آلودگی هوا و زوج و فرد و.... منبع درامد خوبی برای پلیس راهنمایی و رانندگی شده.... کی اهمیت میده دلمون خوشه فقط... حیف وقت مردم که با این چرندیات تلف شد پای گیرنده ها!

  • حسین
    0

    اقای روحانی متشکریم دوران ریاست جمهوری شمامابه گدایی افتادیم

  • شاهرخ
    0

    تامین اجتماعی در کارهای شرکت نفت تنها دخالت نمیکنه بلکه واردات اپل هم هست.اینا چطور میشه؟؟

  • ح . ک
    0

    بعضیها حرفهای خوب می زنند ، بعضیها خوب حرف می زنند . انصافا نباید توقع داشت روحانی مشکلات عدیده 80 میلیون ایرانی را که اکثرشان هم دروغگو و تنبل و آماده خور هستند ، حل کند . اگر آلمان ویران شده بعد از جنگ دوم جهانی به المان مدرن و مترقی و ثروتمند امروز تبدیل شده بدلیل کار و تلاش و دلسوزی ملت و دولتش است .

    نظرات شما -
    • اکبر
      0

      خوب اگه واقعا نمیتونه کاری بکنه چرا این پستو قبول کرده،میرفت پیش نماز میشد

  • ک.نادری
    0

    این مصاحبه یک حسن خوب داشت که فهمیدم این آقای رشید پور هم مرد میدونهای سخت نیست . اصلا از گرانی وضع اقتصادی قشر مستعضف چیزی نپرسید

    نظرات شما -
    • rezaabad
      0

      اللهم عجل لولیک الفرج ، خدایا اون مدیر بر حق و بی نقص و بی اشتباهت که معصومه رو بفرست ، همه ما بهش نیاز داریم ، بفرستش تا حاکم ما بشه ، اقتصادمون رونق بگیره ، مشکلاتمون از بین بره ، فساد ریشه کن بشه ، مردم بتونن به دور از مشکلات دنیا به آخرت هم فکر کنند.

  • اسماعیل
    0

    ما که نفهمیدیم چی گفت نمیدونم خود روحانی فهمید چی داره میگه علی برکت الله

  • اسماعیل
    0

    ما که نفهمیدیم چی گفت نمیدونم خود روحانی فهمید چی داره میگه علی برکت الله

  • دهه شصتی
    0

    دهه شصتی : سلام جناب ریس جمهور گگگ ریس جمهور :سلام میدونم بیکاری _پول نداری بری زن بگیری خخخ دهه شصتی :کی حل میشه؟ گگگ ریس جمهور :حل شده دیگه ...!!! وام ازدواج شد 15 میلیون خخخ دهه شصتی : کی میخواد ضامن بشه ؟ گگگ ریس جمهور : بقالی یا قصابی سر کوچه ...!!! خخخ دهه شصتی : کی میخواد قسط ها رو پس بده ؟؟ گگگ ریس جمهور : ضامن ...!!!خخخ دهه شصتی ::::»»»»»»»»»»»»»»بنظر مجرد بمونیم بهتره گگگ

  • علیرضا نیکجو
    0

    همان پاسخ قبلی و رویه قبلی آقای روحانی ۵ سال قبل در اولین جلسه دولت دستور احیای دریاچه اورمیه را داده بودند این آن احیا شده حتما خوزستان نیز عاری از کرد و غبار خواهد شد دوما اگر درآمد ارزی بیشتر است چرا ارز مسافرت حذف شد اگر دولت قصد گران کردن ارز را ندارد چرا نرخ ارز مبادله ای و دانشجو از طرف بانک مرکزی گرون میشه مگر سیاست بانک مرکزی حفظ ارزش پول ملی نیست نتیجتا نه سوالها چالشی بود نه جوابها قانع کننده؟

  • حسن آقا
    0

    آقای روحانی در سرکار گذاشتن مردم تبحر خاصی دارند البته مردم نسبت به قبل از این بیشتر شناخت از ایشون دارن . روحانی خدایت ببخشدت که خوب ملتو سرکار گذاشتی . دمت گرم

  • محبوبه
    0

    وای ب حال کشورم و مردم مون ... :|

  • محبوبه جعفری
    0

    به تنها موضوعی که اصلا توجهی نشد درد یک ملت یک جواان تحصیل کرده بیکارو اینهمه موضوع مهمتر تو مملکت داریم و وضعیت اقتصاد اینجوریه، دلار اینجوریه، نارضایتی بیکار تورم و هزاران مشکل دیگر بود

  • آرش
    0

    واقعا این شد مصاحبه؟؟ فقط شد انشالله انشالله، خلاصه هییییچ ، باید صندلی رییس جمهور رو داغ میکردن، سوالها و پاسخ‌ها کاملا ولی بود، همه ی این پاسخ‌ها هر روز تو اخبار و شبکه ها ی اجتماعی داره داده میشه، مردم واااقعا مشکل دارند، فقر، بی کاری، رکود، آلودگی، اختلاس اختلاس اختلاس، دزدی دزدی، ناامیدی در تک تک مردم ایران ( غیر از اقوام و دوستان و آشنایان مسئولین) موج میزنه، وزرای میلیاردی، زندگی اشرافی مسئولین، وااای درد زیاده مشکل فراوونه روحانی باید به اینا پاسخ بده، به جای آقای رشیدپور، آقای یامین‌پور رو بیارید برای مصاحبه با رئیس جمهور

    نظرات شما -
    • پشیمانم
      0

      اینا که میگی ضرب العجل و جدیت تمام میخواد که حل بشه. اسلام میخواد که حل بشه،

  • آذین
    0

    متاسفم که وقت خوابمو گذاشتم و این مصاحبه پوچ رو دیدم.آقای رشید پور خودشون رو تو چشم مردم خراب کردن با این مصاحبشون

  • Unknown
    0

    فیلم اینترویو (مصاحبه) نمیگم همش شبیه اون مصاحبه بود...چون اخرش مجریه انسانیت نشون داد و سوالای واقعیشو پرسید...

  • مبنا
    0

    اصلن وقت نزاشتم نگاه کنم چون مث همیشه درووووووغ

  • Sadegh
    0

    خدا داد مردم رو از ظالمین بستانه... من برم بخوابم ....ولی باوجدان راحت...

  • شهاب
    0

    تلویزیون برای هر برنامه بی سر و ته ای دو ساعت وقت میذاره ولی برای این همه سوال فقط یک ساعت !

  • حامد جمالی ازد
    0

    از گرونی حرف نزد از بیکاری چیزی نگفت همش حرف دوروغ میزنه هر وقتم کم میاره مینداز گردن دولت قبل اقای احمدی نژاد کجای بیا برس به دادمون

  • رضا
    0

    آقای روحانی دروغ بس است

  • Unknown
    0

    مردم دارن خودکشی میکنن تو کرمانشاه....اره ادامه بدین...فقط همه ما منتظر اون روزیم که جواب پس بدین... به خالق هستی که حتی خودتونم اعتقاد ندارین قسم یه روزی جواب پس میدین جلوی هممون

  • قربان
    0

    جالبه که رئیس جمهور حرفی از برجام نافرجام نزد... احتمالا خودش هم متوجه شده که دیگه بن بست رسیده و راهی که رفته از اول اشتباه بوده...

  • زهرا
    0

    بعضی قسمتها انگار داشت انشا میخوند.«نباید خرید و فروش اسکناس داشته باشیم».«رفع آلودگی هوا مهم است...خوب است»که نشد جواب.چی کار کردی برای بایدها و نبایدها؟!متاسفانه دولت روحانی فقط بلدن بخندن و حرف بزنن.چی شد نتیجه برجامی که اینقدر براش لبخند و حرف زدن؟!هیچی که گیرمون نیومد،بدهکار آمریکا هم شدیم.رسما مسخره کردن ما رو.بعد اون همه به قول خودشون محکم کاری حالا آمریکا میگه بیاین دوباره حرف بزنیم!این توهین به شعور ایرانیها نیست؟!!

  • حسن آقا
    0

    آقای روحانی در سرکار گذاشتن مردم تبحر خاصی دارند البته مردم نسبت به قبل از این بیشتر شناخت از ایشون دارن . روحانی خدایت ببخشدت که خوب ملتو سرکار گذاشتی . دمت گرم

  • حمیده شرقی جوان
    0

    بنظر من اصلا حرفهای روحانی هیچ کدوم درست نیودن روحانی از جوابهای درست طفره رفت و فقط قول های دروغ داد در مورد مشکل مردمی که پولشون در صندوقهای قرض الحسنه مسدود شده گفت درصد کمی هستن که اینم دروغه پول هیچ کس رو ندادن که مردم اینقد عصبانی هستن تنفر ما از روحانی بخاطر اینکه جلوی دوربین با ارامش دروغ میگه بیشتر میشه

  • عباس دلاوری
    0

    به موضوعات سطحی پرداختند و دردی از مردم را دوا نکردند

  • قاسم پیرولی
    0

    درگفتگوی امشب رئیس جمهورمحترم بامردم عمدتابه ریزگردهاوآلودگی هواوساخت مسکن دربافتهای فرسوده پرداخته شدووعده های خوبی هم داده شد.ولی متاسفانه فرصت کافی برای طرح وضع معیشتی مردم وبازنشستگان وجودنداشت!!!

    نظرات شما -
    • علی فرهنگ
      0

      سلام به دوستان و هموطنان عزیزم طبق نظراتی که من تا الان خوندم ۹۹ درصد مردم از وضعیت فعلی نا راضی هستن چرا؟چون مردم گرفتارن،بدهی دارن،جوونا ارزو دارن،همه بیکار،همه بی پول،فصاد فراوان. چرا باید این همه بیکار و فقیر باشه تو کشور ما. مسئولین هم که فقط جیب خودشون و خانواده و اقوامشون براشون مهم. کلا من دیگه نا امیدم از همه چی نا امیدم خدا جوابشونو بده یکی از یکی بدترن

  • بنده خدا
    0

    دروغ که سرطان نیست،خدا این چهارسال رابخیر بگذرونه، طوری صحبت میکنن که انگار قبل ازاین آقا ملت درآغل زندگی میکردن الان همه جا آباد شده درصورتیکه آمار "بیکاری" نسبت به قبل بیش از دوبرابر شده "تعطیلی و ورشکستگی صنایع" بیش از دوبرابر شده "اختلاس "یابقولی(معوقات)که ده ها برابر شده هوا فضا تعطیل" هسته‌ای تعطیل "عوضش واردات مصرفی وبنجل چند ده برابر" تورم تک رقمی شده به لطف رکود ویرانگر" که مثلاً ابتداوانتهای یک خیابون رو دیوار بکشیم وببندیم بگیم مشکل ترافیک اهالی محل روحل کردیم

  • هادی الله یاری
    0

    من اشتباه کردم به روحانی رای دادم...

  • رضا
    0

    چرا درباره دزدی بانکها از مردم سوال نشد؟ سود سپرده ۱۰ درصد... ولی سود وامی که به مردم میدن به اسم ۱۸ درصد ولی بالای ۲۰ درصد.دزدی بانک از مردم. همچنین درباره بالا رفتن بی حساب و کتاب قیمت خودرو

  • حیدر نجفی حاتم
    0

    با عرض سلام خدمت ملت ایران نظر بنده درمورد این برنامه اینه که ای اقایونی که با وعده که اقای روحانی داده بود تا الان به این حد رسیدم و با وعدهایی که الان دادن به کجامیخام برسم خدا میدونه و اما من نمدونم اون نیشخندی که اقای روحانی در طول برنامه داشتند گواه چی هست و در اخر اون اقایونی که به اقای روحانی ری دادن همه حقوناس بر گردن دارن انشاالله فردای قیامت بتونن حلالیت بطلبن ارزوی سربلندی دارم برای ملت ایران عزیز

    نظرات شما -
    • پشیمانم
      0

      مردم حلالم کنید

  • سوباشی
    0

    دوروغ دوروغ وعده الکی محمود بیا کجای روحانی بیچاره کرده مارو

  • عباس علم دوست
    0

    بنظر من صحبت اقا روحانی باجناب اقای رشید پور اصلا خوب نبود اقای روحانی در کل مصاحبه درحال طفره رفتن بودند

    نظرات شما -
    • امید
      0

      افرین ایول و رشید پور خیلی خوب باتوجه به بعدسیاسی و فرهنگی از ظاهرش فهمیدیم که اهای مردم حواستون جمع کنید

  • امیرعلی
    0

    بخدا اینقد دروغ میگن که آدم به اسلام هم شک میکنه. چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. حرف رو ول کنید کار کار کار کار نمیکنید یا نمیتونید کار کنید خوب بگید اشتباه کردیم مسئولیت قبول کردیم .مثلا 80میلیون نفرین یعنی از 80میلیون نفر چند نفر پیدا نمیشه که کشور رو سر و سامون بده. از زمانی که انقلاب شده آقایون سرکارن.آخه کی گفته که تا زمان مرگ باید بمونید خوب پس ما جوونا باید چیکار کنیم تو این مملکت. الکی فقط واحد های مدرسه و دانشگاه رو زیاد میکنن تا سرگرم بشیم بعدشم که با اعتیاد و... بابا ما هم میخوایم زندگی کنیم. همت مضاعف کار مضاعف/تولید ملی ..... اقتصاد مقاومتی.... اقتصاد مقاومتی ..... همش که شده سرمشق پس چرا بهش عمل نمیکنید

  • سیروس
    0

    باسلام به نظرم ک دکتر روحانی رییس جمهوری خیلی واضح و شفاف بیان کردن و به صداقت بیانشون میشه امیدوار بود البته باید عرض کنم یه بخشی از این مشکلات همکاری مردم و میطلبه حتی اگه بهترین رییس جمهور هم باشی و مردم همکاری نکنن صرفا با خرج کردن بودجه نمیشه همه چیز و درست کرد مثلا بحث آلودگی خودروها خب باید مردم به این درک برسن ک برای هر کاری ماشین بیرون نیارن.واز وسایل عمومی یا دوچرخه استفاده کنن مثلا در مورد بحث گرد وغبار .این یه پدیده در طبیعت هست ک با خشکسالی های این قرن به وجود میاد .خب دولت نمیتونه یهویی متوقف کنه ومستلزم زمان هست وحتی مردم هم میتونن تو کاشت درخت داوطلبانه کمک کنن فضای مجازی هم به نظرم بدون هیچ نظارت اولیه ای تو ایران شکل گرفته و نباید نسبت به خطراتش بی تفاوت بود و به صرف شعار آزادی مردم و تو این فضای پیچ در پیچ بدون آگاهی و فرهنگ استفاده رها کرد ک مسلما خطراتی به وجود میاد .و باید نظارت بشه . نفتکش سانچی هم باید منتظر بود تا واقعا روشن بشه ک آیا کوتاهی بوده یا علت دیگه ای ..ولی دولت به وقتش باید برای مردم و خانواده های شهیدان شفاف توضیح بده ..به نظرم باید در این نورد کمی صبر کرد تا وضعیت جعبه سیاه هم معلوم بشه اون چیزی ک درک میشه کرد از صحبتهای رییس جمهور اینه ک دولت زیر فشارهای زیادی هست و باید مردم با صبر و بردباری همراهی کنن به نظرم ایران در حال حاضر تو وضعیتی هست ک باید همه مدارا کنن تا نتیجه خوب انشاا.. تحقق پیدا کنه و اینکه باید دولت و قوه قضاییه و مردم وهمه به شدت هوشیار باشن تا جلوی هر گونه دزدی و اختلاس گرفته بشه. به نظرم در حال حاضر وضعیت خطرناکی هست ک تنها با صبر و بردباری مردم و صداقت دولت با مردم رفع میشه ..اگر جامعه به سمت صداقت و راستی و دوری از دروغ و شبهات پیش بره و دولت و مردم هم با هم متحد باشن و همکاری کنن میشه امیدوار بود که ظرف چند سال و بزودی شاهد نتایج خوبی باشیم و فراموش نکنیم ک خداوند هم هیچ ملتی رو ک بر مبنای نیتی درست با صداقت و اتحاد بین حاکمان و دولت در تلاش برای آبادانی سرزمین خودشون باشن تنها نزاشته و یاری و رحمت خداوند هم با یک چنین ملتی هست انشاا..

    نظرات شما -
    • Sina
      0

      باش بهش میگم

  • حسین امیری
    0

    خیر

  • پرویز صدیق
    0

    یه قانونم هم بزار،خبرهایی که مربوط به جان و آزادی هموطنان(زندانیان سیاسی اخیر)مربوط میشود منتشر نخواهد شد....

  • منظره
    0

    سلام هیچ فرقی با چند سال گذشته نداشت فقط وعده سرخرمن سه سال دیگه تموم میشه هیچی به هیچی

    نظرات شما -
    • سی
      0

      سه سال بعد هم همینه دوست عزیز ، روحانی میره کنار ، ولی یکی دیگه مثل معاونشو میندازه وسط تو مناظرات به مردم میگه ، «مردم دیدید چه کردیم ؟ دیدید؟مردمم فکر میکنن چه کردن و دوباره بهشون رای میدن ، خدا بد مردمو نمیخواد ، مردم دنبال بد فرار میکنند»

  • رضا
    0

    سلام شب همگی بخیر من امشب دقیقا ۱ساعت وقت خودم رو برای نگاه کردن مصاحبه گذاشتم فقط میخوام بگم نه قلیانی ام نه سیگاری و نه مشروب خور که مغزم بتونه حرفای روحانی رو تحلیل نکنه روحانی عزیز من امشب دوست داشتم شما بتونید بگید که این دزدی های بی پایان دولتی و هزینه های بی خودی که دولت از جیب ملت برای تشریفات الکی مصرف کرده رو قطع کنید و اینکه یارانه بنده که ۱سال قطع شده و پول ان به معلوم نیست کجا هزینه میشه رو دنبال کنید در کل اقای رشید پور هم به بجای اینه جواب درست رو از شما بگیره با اشاره تو دوربین و خنده به ملت فهماند که جواب پوشالی شما مردم رو خوشحال نمیکنه امیدوار و امیدوار خواهم بود که روزی محاکم اسلامی افتابه دزد هارو ازاد کنه و زندانهارو رستوران و موزه بکنه و ان چند صد نفری که میلیاردی دزدی میکنند رو جلوی همین ملت تکه تکه بکنه تا مردم دلخوش و امیدوار به اینده بتوانند باشبی با ارامش شب خورد رو بدون دقدقه فکری و ترس از گرانی به صبح برسانند با کمال تشکر از دوستان که هر کسی تحلیلی میکنه از برنامه امشب شب همگی خوش

  • یگانه باقری
    0

    نظر من مگه افترا بود که نزاشین؟

  • هادی الله یاری
    0

    چرا دولت به داد شرکت کیان تایر نمیرسه؟

  • عبدالرشید
    0

    چرا در مورد تحصیلکرده های بیکار و الاف حرفی زده نشد؟؟چرا باید یه مهندس عمران بره مسافر کشی یا بره از خیابونا کارتن جمع کنه؟؟آقای رشیدپور تو دیگه چرا؟؟ انگار داشتی از عروس جواب بله میگرفتی(((( ای ملت بازم تسلیت)))

  • محسن
    0

    واقعا متأسفم در مورد اشتغال جوونا هیچ صحبتی نشد. تو خونواده ی ما 3 نفر کارشناسی ارشد و یک نفر کارشناسی و یک نفر کاردانی دارن. به خدای احد و واحد جز حقوق بازنشستگی پدرم به ریال در ماه درآمد نداریم به همه جا رفتیم گفتیم ماهی 500 هزار تومن بهمون حقوق بدید آبدارچی میشیم. اونو هم بهمون نمیدن بعد تو صدا و سیمای ملی میگن جوونا توقعشون بالاس. به امام حسین ما قید خونه دار شدن و ماشین دار شدن و تشکیل خانواده رو زدیم. خدا خیرت بده دکتر احمدی نژاد، دوران شما کار ریخته بود همه استفاده کردند، طرح مهرآفرینو آوردید دولت یازدهم با بولدوزر از روش رد شد.

  • سالومه امیدی
    0

    توروخدا یکمی حیا داشته باشین از اول تا آخر فقط گفتین باید اینکارو کنیم باید اینطوری بشه آخه کی ۵سال گذشت دلار امروز ۴۶۶۵ مردم چیکار کنن شما ولشون کنین .چقدر دروغ ..... میگی مردم مواظب باشن بانکها هم ممکنه پولتونو بخورند مملکت صاحب نداره؟این همون آرامشی بود که وعده دادی .جون مادرتون پیاده شین

  • محسن مرادی
    0

    همه را فرمودند بله....... پس مبارک باشه

  • عبدالرشید
    0

    از طرف ریس جمهور تا 3سال عذای عمومی اعلام شد.

  • ل.احمدي
    0

    أصلا مصاحبه تخصصي نبود بايد در مورد مشكلات مثله بيكاري،اقتصاد،موسسات،بي آبي،الودگي هوا صحبت ميشد به نظر من آقاي روحاني أصلا پاسخ نداد .

  • امیر حسین رهبر
    0

    آقای روحانی مثل همیشه فقط دارید یه جواب الکی و بی سر و ته میدین و روبه جلو فرار میکنید....

  • هادی الله یاری
    0

    آقای روحانی...من با رای بلی به تو ، به خودم نه گفتم...

  • محسن
    0

    واقعا متاسفم که در مورد گرونی و فساد مالی هیچ حرفی گفته نشد

  • اکبر
    0

    فکر کنم اقای دکتر امشب بخودش نمره ۲۰ میده ،به خودشم پاداش میده مثل اون نماینده گیلان که به خودش خونه داده بود

    نظرات شما -
    • اکبر
      0

      همهگی یادشونه که میگفت چنان رونق اقتصادی درست کنم،که به یارانه احتیاج نداشته باشند

  • قاسم
    0

    درود بر دکتر احمدی نژاد. مشکل اشتغال با اجرای طرح مهرآفرین حل میشه. سالانه 500 هزار نفر از بدنه دولت خارج و 500 هزار نفر وارد بشن.

    نظرات شما -
    • حسین ،
      0

      در مورد تیتر اول صفحه : آقای روحانی به جز یه عده ی خاص مردم که نونن و آبشون جوره ، بقیه مردم دنبال با شرتک و زیرپوش رفتن تو خیابون و فرستادن ناموسشون به صورت زیبا رویانه جلوی چشم نامحرم نیستن ، اگر دوهزار نفر اینو بخوان ، هفتاد میلیون اینو نمیخوان ، اگر بهت رای دادن به خاطر تبلیغات فریب خوردن لطفا اینو درک کن . امان از تبلیغات

  • اکبر
    0

    به نظرم از اقای دکتر میپرسیدند سانتافه چرا اینقدر گرون شد،اون وقت ایشون میگفت سانتافه کیلو چنده؟یکم مخندیدم به یاد احمدی نژاد که گفت پراید کیلو چنده

  • هادی الله یاری
    0

    خواهشا اینو نشر بدین...من همینجا از دوستم "صادق"که مجبورش کردم به آقای روحانی رای بده، معذرت میخوام...

  • غلامرضاهلیلی
    0

    خدا به فریاد این مردم برسدیک شو تبلیغاتی اقای رشید پور راه انداخته بود چرا باضدگلوله رفتی مشکلات مردم را حل میکند ؟ ایا راجع به گرانیهای اخیر سوال وجوابی شد .بعد از پنج سال کدام طرح ووعده عملی رئیس جمهور عملی شد .ایا فقر بعد از پنج سال ازبین رفت ؟ایا قدرت خرید مردم بالا رفت ؟اقای رئیس جمهور بله ما در قوطی کبریت زندگی می کنیم چون توان زندگی درخانه هزار متری در ولنجک را نداریم .. ایا از اختلاسهای وزارت نفت خبر داری ..اقای رئیس جمهور ایا فرماندارن ارتباط مستقیم با مردم دارند .ایا یک روز در هفته ملاقات یک ساعته برای خیل مردم جوابگو هست ..راجه به حقوق بازنشستگان فولاد چه جواب داری ...ایا خورشید برجام هسته ای ماه برجام موشکی را نورانی خواهد کرد . ایا درارتباطات بین المللی جایگاه عزت به پاسپورت ایرانی باز گشته است؟ایا حاضر به مناظره با منتقدان بی سواد وبی شناسنامه برجام هستید .یا انها را لات ولوطهای سیاسی نا اگاه میخوانید ..ایا چرخ سانتریفیوژها با چرخ زندگی مردم می چرخد ..اقای رئیس جمهور ما از زندگی خود باخبر هستیم به جان شما چرخ زندگی ما نمی چرخد وقتی که زندگی زخائر نظام با حقوقهای نجومی نمی چرخد زندگی ماها با حقوق زیر یک میلیون چگونه میچرخد ..لطفا به انصاف جواب دهید ..

  • ابوالقاسم
    0

    اول اینکه یک هفته بودجه بیت المال خرج تبلیغات این برنامه.کردند. دوم امشبم که وقتش شدو اومد یمشت دروغ گفت و رفت هیچ کلیدی هم دستش نبود سوم اینکه ازمعیشت مردم و برجام حرفی نزدازاقای رشید پور انتظار بیشتری داشتیم تا سوالات بهتری بپرسند ازمشکلات جوانان بگندقیمت ارزوطلا که همینجور بی.رویه داره میره بالا. خلاصه اینکه بازده خوبی نداشت

  • مینا
    0

    تا کی دروغ و دروغ و دروغ؟ جناب پرزیدنت بس نیس؟؟؟

  • برارررن ملکی
    0

    من برارررن ملکی هستم. آقای روحانی، چرا قهوه خونه جلال نمیایی؟؟؟

  • برارررررن ملکی
    0

    دکتر بداد سازمان میراث فرهنگی برس.

  • .......
    0

    اگر این دولت به فکر مردم بود که دم به دقیقه کرایه خونه ها زیاد نمیشد . یا خیلی ها دفترچه سلامت داشتن و دلشون به اون خوش بود اونم ور داشتن نابود کردن . گرونی هم که الی ماشالله . متاسفم که ملت رو به بازی گرفتین و فحش و ناله و نفرین برا خودتون میخرین

  • برارررررن ملکی
    0

    دکتر من تو میراث فرهنگی هستم کمک کنید. اونجا بخور بخور هستا

  • انترانیک زاکانی
    0

    اقای روحانی هیچ به فکره بازنشتها نبود اقای خورشیدیهم سوالات قوی ومهکم نکرد

  • کاربر ناشناس
    0

    کار با سخنرانی وگفتگو دیگه درست نمیشه .

  • نیما
    0

    رشید پور خوب بود ولی روحانی طفره میرفت و جواب درستی نمیداد کاملا معلوم بود

  • برارررررن ملکی
    0

    آقای روحانی من احمدی نژاد رو بهتر از شما میدونم

  • کوروش یزدان پناه
    0

    سلام.روحانی گفت قاچاق رو کم کردن.اما چیزی که واضحه اینه که قاچاق قانونی بسیار افزایش پیدا کرده.جنس هاییکه اصلا نیاز نیستن مرتب دارن وارد میشن .این خودش قاچاقه

  • سعید ع
    0

    روحانی امشب : تقصیر دولت بود مردم که میفهمند شما به سادگی درباره مسکن مهر دروغ گفتید جناب دکتر

  • م
    0

    اقای رشید پور شما رو به خدا از هم کاران تو بخواین از فساد اقتصادی کشور دولت مردان رو بیشتر به چالش بکشن این امر وظیفه ی شماهاست چرا کو تاه میان امشب چرا در این مورد سوالی مطرح نشد مردم چقدر صبرو تحمل داشته با شن

  • محمد علی برجی
    0

    تنها نفری که کار کرد احمدی نژاد بود.روحانی به چهار سال کشیده نمیشه.

  • مریم ملکی
    0

    بازم حرفای تکراری چهل ساله این حرفای تکراری رو شنیدیم

  • اکبر
    0

    خیلی قشنگ وزیبا با شیب ملایم همه چیز امشب حل شد و از گرونی و برجام براحتی رد شد

  • احمد نياوري
    0

    اي مردم عزيز ايران خوب توجه كنيد اين بار هم مثل هميشه آقاي روحاني گفتن دولت كيه دولت خود مردم هستن يعني از اين جيب به اون جيب ميگه پول نفت مال ملت و مردم هستش كجا پول نفت رو به مردم دادين دوباره بعدش دوباره ميگه انشالله دولت بتواند با پول نفت مشكلات رو حل كنه دولت اگه واقعا مال مردم بود اين وضع مملكت نميشد .اين سوالاتي كه رشيد پور پرسيدن اصلنم در حد يك رييس جمهور نبود .

  • مریم ملکی
    0

    اگه مسئولان از رهبر معظم انقلاب تبعیت کنن موفق میشوند

  • ادا
    0

    هیچکدام ازحرفهاش باور ندارم مثل حرفه ای آقای نوبخت همه ش دروعه

  • Mg
    0

    رييس جمهوري كه ائمه ي اطهارو زير سوال ببره به نظرتون وجدان داره كه به درد مردم برسه چي ميخوان جواب بدن اونايي كه به اين آقا راي دادند من كه از حقم نميگذرم

  • Silent
    0

    مردم میتونن اعتراض کنن اما اونقدر همه چی خوبه که هر چی میگردن هیچ دلیلی برای اعتراض پیدا نمیکنن . ^___^ اون شلوغی های اخیر هم چند مورد از مردم حسود آمریکا بودن که خدارو شکر شناسایی و با ماشین از روشون رد شدن. هوای پاک ، شغل ، آزادی ، دیگه چی میخوایم ؟؟ همه چیزش تماما بیست اینجا ، فقط خودکار قرمز نیست اینجا ...

  • علی
    0

    یعنی واقعامشکل مملکت ما اینا بود!بیکاری.تورم.هوای اهواز.اختلاس ها.حقوق پایین کارگرو...واقعا تو این مدت ریاست جمهوری چه مشکلی حل شده وچی بنفع قشر ضعیف تصویب شده!مبلغ سهام عدالت هم جالب بود

  • رضا حسین زاده
    0

    من واقعا پشیمانم که به روحانی رای دادم

  • م .داززاهدان
    0

    به نظر من آقای روحانی به جای جواب دادان به حاشیه رفتن متاسفانه اینقدر که به فکراهوازوخوزستان هستند به فکر کردم زابل نیستن اگه اهوازسه روزطوفان گردوخاک ،زابل صدوبیست ودوروزگردوخاک متاسفانه مااب نداریم مردم منطقه مابیکارن ولی آقای روحانی فقط برای مردم خوزستان بودجه لحاظ میکنم مردم منطقه ماسال هاست که ازیاددولت مردهارفتن ،نمایندگان ماهم فقط فکرخودشان هستند

  • Alimi
    0

    اصن رییس جمهور تو مملکت ما هیچ قدرتی نداره فقط برای بسته نگه داشتن دهن مردمه هر کی بیاد همینه اشپز که دو تا شد اش یا شور میشه یا بینمک

  • mh
    0

    فقط یه کلام ماست مالی کرد

  • مهران
    0

    خیر جواب ها همه انحرافی و انشاالله ماشالله بود جواب دقیقی نداد

  • ح
    0

    متاسف ام برای داشتن چنین رییس جمهوری که با چند مغلته سرپوشی برای همه ی کارهای ناکرده خود میگذارد

  • ستار مرادی
    0

    روحانی فقط و فقط شعار میده تو عمل ضعف داره و نمرش صفره چرا که هیچ وقت چشمش به صنعت داخل نبود و همیشه دنبال خارج حرفهایی که الان میزنه چند ماهه دیگه به راحتی انکار میکنه این دولت بی تدبیر.........

  • اقبال فاضل
    0

    سلام خطاب به آقای رئس جمهور خسته نباشین اول ازهمه باید بگم اداره کردن یه خانواده باحداقل جمعییت کاربسیار سختی هست چه برسه به یک جمعییت 80میلیونی ولی شما تنها نیستین افرادی درکار شغلهایی مسولیت هستن که بال وپرشما یابه اصطلاح عصای دست شماهستن ما مردم ازهمه شما انتظار داریم حداقل درسمتی که دارن طوری انجام وظیفه کنن که مردم ببینن امشب 96/11/2درمصاحبه اتون بسیاردرلفافه حرف زدین شاید هم واقعا میخواهین کاری را انجام بدین سنگ جلوی پایتان میندازن مثل همون خانواوه که درابتدای عرایضم گفتم اختلاف سلیقه مانع انجام کارها به دلخواه من کارفرمای خانواده پیش نرود ولی مردم ازشما انتظاردارن جناب آقای رئس جمهور من ازاول انقلاب تا مرحله دوم رای نداده بودم ودلیلش هم به خودم مربوطه ولی اینبار علارغم میل باطنیم وبا توجه به چینش کاندیدها خودم را مجبور کردم بخاطر میهنم وبرخی از وعدهای شما وبخاطر اینکه خودم ازخانواده موءمنین هستم.باورکردم چون توعمرم از پدربزرگ پیش نمازم وعده سرخرمن نشنیدم به شمارای دادم من وسایر بازنشسته های سال84 هستم بارها به فرموده حضرتعالی وقانون اساسی واخیرا رهبر محترم اعتراض مسالمت آمیز برای مطالبات بحق جلوی مجلس سازمان برنامه بودجه وسایر انواع اعتراضات کتبی وشفاهی ازطریق نماینده ها رسانیدم دریغ ازیک پاسخ دلگرم کننده واقعی چرا که وعده زیادشنیدیم وعمل نشده آقای رئس جمهور خیلی ازماها سنی ارمون گذشته شاید فردا نباشیم لطفایکبارهم شده اگه اعتراضی بود خودتان چی میشه بخدا مردم دلگرم میشن که ببینن رئس دولت شخصا به مشکلات معترضین گوش میدن حضور پیداکنین وخودت به عینه ببینین اینا معترصن یا آشوبگر یا زبانم لال آشغال خواهشا رسیدگی کنین شاید من فردانباشم باتشکر بازنشسته 11سال خدمت

  • سهراب
    0

    همش قول داد قول رو هوا.از این قول رو کاغذم بگیری فردا میزنه زیرش به خدا قسم اگه یکی از قولاشو وفا کنه مرد نیستم بی شرفم.این شما اینم ریس جمهور دو زاریتون پرو اخرش هم میگه فقط از من قول گرفتی خو پ از کی باید قول گرفت تو ریییس جمهور مملکتی.

  • زهره نصیری
    0

    سلام کاملا واضح بود که آقای رشید پور بر خلاف ادعاشون که قصد چالش کشیدن رئیس جمهور رو داشتن یا به نحوی اجازه نداشتن بیش از اون مسائلی رو که براشون دیکته کردن عنوان کنن اصلا این یک مصاحبه اختصاصی نبود

  • پوریا یاورب
    0

    باسلام متاسفانه رییس جمهور محترم فقط از الفاظی مثل باید انجام بشود در حال انجامیم باید این کار را بکنیم و و و..خب پس کی این باید انجام بشود و... به انجام شد تبدیل میشه این چه مملکتیه که همش درگیر جناح بازی و تقصیر انداختن گردن اون جناح اون دولت و.. میگذره خب پس شما چه کاره اید بالاخره کی قراره برا تحصیلکرده ها کار جور بشه کی قراره اینهمه بروکراسی اداری تموم بشه شفاف بشه برجام رهاوردش چیبوده برا مردم چرا یه مجری طنز میزارید جلو رییس جمهور که بامردم حرف بزنه مگه مردم مسخره شمان خب که چی شد الان با این مصاحبه بینی وبین الله چه تحلیلی مردم باید بکنن که بفهمن چیشده و چی قراره به نفعشون تغییر کنه این چه جورشه والا چرا مملکت به این ثروتمندی نمیتونه به زندگی نمیگم اشرافی ولی معمولی خوبه کم دقدقه حداقل برا ملتش درست کنه شمارو به قران یه فکری بکنین این که نشد مملکت داری این که نشد نون و اب مردم تو رفع نیازهای اولیه خودشون موندن شمارو.به هرکی که که قبول دارین یه فکری بکنین اخه من خودم لیسانس حقوقم ده ساله مدرک گرفتم بیکارم والا پیک موتوری ام اخه چیبگم التماستون میکنم منه جوون سیوپنج ساله میگم ازما که گذشت به فگر جوونترا باشید اخه این درسته خدا انشاالله تصمیم بگیره برا هممون فقط خدا

  • مسعود
    0

    یه جوری حرف میزنن که انگار دولت دست یکی دیگه است ....البته اصلاحات سرو تهش همینه شانتاژ و هوچی گر

  • رضا بابایی
    0

    من یک دکترا بی کار هستم. پیش رئیس جمهور عزیز سوادی ندارم... ولی راه حل های مشکلات ایران بسیار آسان است.که چند تای آن را ذکر می کنم. ۱-مشکل مسکن : راه حل تصویب قانون هر کد ملی تنها یک واحد مسکونی روی واحد دوم به بعد مالیات سنگین ۲-مشکل قاچاق :دلار طبق ضابطه در اختیار وارد کننده ها قرار بگیرد.چرا باید ریال به دلار تبدیل شود بدون هیچ گونه دلیل... تنها لازم است دلار به قیمت مناسب در اختیار افراد اهل قاچاق داده نشود . (به فک فامیل خودتون و مدیران دلار بدهید تا کسی قاچاق نکند)مردم ایران آنقدر ثروت ندارند که بتوانند وارد کننده باشند پس مشکلات داخلی خودتان است. ۳-اشتغال : سن بازنشتگی را عملیاتی کنید طرف ۶۶ سالشه تازه شده شهردار.دقیقا چند تاشغل یک مدیر مدبر را سیر می کند ؟؟؟حقوق افراد بر اساس ساعت ‌‌کاری تعریف کنید یک کارگر ۱۶ ساعت کار می کند ۷۰۰ تومن حقوق یک مدیر ۲ ساعت هم کار نمی کند ۵۰ میلیون تومن ... برابری یعنی کار برای همه نه ده تا مال من هیچی مال مردم... ۴-روابط خارجی: به فرمایش حضرت امام خمینی عمل کنید مبنی بر رضایت مردم و نبود ترس از دشمن خارجی ‌‌.شما ملت رو از خودتون ناراضی کردید حالا برو ده تا برجام امضاء کن چه فایده ای داره؟؟؟ مردم ایران دوست ندارند کارگر چینی و افغانی کار داشته باشند ولی خودمان بیکار باشیم. باید قبل از اینکه فردی رئیس جمهور شود باید دید آیا این فرد می تواند یک نانوایی را اداره کند.

  • Mori
    0

    آقاي رشيد پور به درد اين برنامه نمي خورد و سوالاتي كه پرسيده خيلي پيش و پا افتاده بود

  • روزبه خواجه برج سفیدی
    0

    این بود جواب این همه جوان بی کار؟ این بود جواب ملت؟ این بود پاسخ دادن به پدر و مادرهایی که از آینده نا معلوم فرزندانشون به جنون رسیدن؟ این بود جواب استانم خوزستان؟ این بود جواب ملت قهرمان؟ خوشحالم که هرگز رای ندادم که سربلند باشم .آقاییون به اصطلاح رییس و مسئول آدمی را آدمیت لازم است. مردم عزیزم تا شقایق هست زندگی باید کرد.

  • فرزاد
    0

    آقای روحانی چرا در مورد اختلاس‌ها و دزدی از بیت المال و رانت‌ها و دلالیها و رشوه هاییکه در اداره‌ای دولتی که اگه ندی کارت انجام نمیشه هیچ صحبتی نشد!! آیا جز سوال های ممنوعه بود؟ آقای روحانی شما مسئول اجرای قانون اساسی هستید! چرا در مورد نقص قانون اساسی و حقوق شهروندی هیچ صحبتی نشد!!؟؟؟

  • یوسف محمدی
    0

    متاسفانه اینجور که معلومه بزرگترین مشکل فعلا عدم تطابق حرف و عمل مسوءلین هست حتی مقام بالایی مثل رئیس جمهور.نوع پاسخ گویی ایشون مثل یه بچه مدرسه ابتدایی که هنوز نمیتونه سوال رو درک کنه و در ارتباط با سوال جواب صادقانه بده.بابا یکم جرات داشتن چیزی از آدم کم نمیکنه که.نکته دیگه اینکه آقای رشید پور میتونستن تمرکز بیشتر تو مبحث اقتصاد و فقر و بیکاری که همه مشکلات مردم عزیز و واقعا زحمتکش(اکثر مردم نه همه) از همین فقر و بی کاری و خرج های نسنجیده دولت و ضعف مدیریتی در اکثر حوزه ها ریشه داره و روز بروز بیشتر میشه.موضوعات مهم دیگه ایم میتونست عنوان بشه که نشد مثل آموزش!!!

  • محسن
    0

    دست مجری درد نکنه که صدای دولت بود نه ملت و و برنامه حالا خورشید میشود حالا دولت عجیبه از رادیو با مردم مصاحبه میکنه نطرات را وارونه میگه جالبه

  • احمد
    0

    بازم دروغ در انتخابات گفت پرونده مسکن مهر تا پایان دولت وبازم دیشب وعده تا پایان سال واخرش توهین که قوطی به مسکن گفت ولی نمی گوید او در این ۵ سال چه کرده؟ ازاول هم به او امیدی نبود سکه ۱۵۵۰۰۰۰ دلار ۴۷۰۰ علی برکت الله

  • جعفررستمی
    0

    سلام،رییس جمهور۵ساله که فقط حرف میزنه ووعده میده ولی درعمل هیچ کاری نکرد هیچ بلکه اقتصادوبازار را نابود کرد.ماحرف نمیخواهیم ،عمل میخواهیم

  • علی
    0

    خوب مثل همیشه

  • محمد نوری
    0

    آقای روحانی به هیچ کدوم از سئوالات جواب واضحی نداد و در واقع کلی گویی کرد.آمارهایی هم که داد هیچکدوم درست نبود و همان حرفهای تکراری همیشگی رو زد و چیز تازه ای نداشت .

  • لاله ژولایی
    0

    اقای رییس جمهور هیچ حرفی در مورد گرانی و وضعیت اقتصادی مردم نگفتن و اینکه در مورد تمام مسایل فقط گفتن که کمیته تشکیل دادیم . اینکه این کمیته ها کی مشکلات رو حل کنن الله و اعلم . چند ساله هیچ کس نتونسته این کشور و مشکلاتش رو حل کنه ایشون هم مثل بقیه

  • رحمان جعفری
    0

    بخدا دروغ دیگه بسه.البته مردم ما حقشونه که این بلایا سرشون بیاد و یه همچین رئیس جمهور بی کفایت و کذابي اداره کشور را دست بگیره.وقتی ما مردم قدر انسان شریف و پاکدست و ساده زیست و هميار و دردمند قشر ضعیف و مردم چون آقای احمدی نژاد را نمی دانیم دقیقا همان حدیث معروف که آنکه قدر عافیت نداند به مصیبت دچار آید اتفاق ميفتد .مردم خودتان بهش رای دادید.پس خودکرده را تدبیر نیست

  • علی
    0

    طبق معمول، مصاحبه فرمایشی انجام شد و بازهم مطالب بیهوده. اقتصاد کشور ، که مهمترین مشکل کشور بوده و تمامی گرفتاریهای جامعه از آن نشأت میگیرد، باز مورد بی توجهی قرار گرفت، باز وعده و وعید های الکی. به نظرم اینگونه مشکلات مملکت حل نخواهد شد. تا زمانی که مسئولی دلسوز و حرفه ای و با سواد و دانش کافی بر این مسند تکیه نزند، وضعیت از این بدتر خواهد شد. جای بسی تأسف دارد. من واقعا متأسفم از این مسئولین.

  • مطابق
    0

    طبق معمول وعده سر خرمن

  • امر ولایتی
    0

    مثل همیشه،یه مشت دروغ ،حرف مفت که به درد خودش و عمه ش میخوره.

  • فاطمه
    0

    روی صحبت من با کانال خبر فوری هست اگه از یاران شما رئیس جمهور میشدن مملکت گل و بلبل میشد ؟ چرا شما یکبار از ساخت کشتی طلا گله نکردید کانال شما یک طرفه قضاوت میکنه و فقط دنبال سرکوب روحانی هست بسه نه روحانی دردی دوا کرد نه رئیسی میتونه یکی از یکی دیگه بدتر

  • Ayda
    0

    خیر خوب نبود بجای این 60 دقیقه. سوال چرا نشد چرا جلو اتفاق نگرفتی سوال منطقی میپرسیدن و جواب میدادن اون از سهام عدالت . از بیکاری . گرونی . مسکن . یارانه . این حق ما نیست باز سکوت ولی مشکل وا نمیشه چرااااا؟؟؟؟درد مردم کی بشنوه

  • سارایی
    0

    به نظر من اقای روحانی مثل اقای رفسنجانی فقط سوال هارا دور زد وبه هیچ سوالی جواب نداد.

  • میرزایی
    0

    اقای روحانی فقط وفقط بلده دروغ بگه و بعدش فقط وقت بزاره ریشا شو رنگ کنه

  • محسن
    0

    سلام و درود بر دکتر احمدی نژاد که تمام زندگیش وقف مردم بود

  • رامتین رشیدپور
    0

    چه نظری جز خجالت کشیدن و حیا کردن اگه اون اخرتی که میگن وجود داشته باشه که باید تقاص پس بدن به یه ملت که گول حرفاشون و خوردن

  • سلی
    0

    آقای روحانی یه جور حرف میزنن انگار هنوز در دوران انتخاباتیم و ایشون هنوز رئیس جمهور نشدن هنوز هم وعده الکی میدن هنوز هم دروغ میگن آخه دیگه به چه سمت مهم تری می خواهید برسید که اینجوری حرف می زنید از 8 سال نصف بیشترش رفت

  • رمضان کرمی
    0

    با سلام فکرمیکنم همان وعده های انتخابات رادوباره تکرار کردندوامیدی در دل مردم نکاشتند

  • علی رضا
    0

    ی مشت حرفای الکی و تکراری آقای روحانی برو ملتتو سیر کنن

  • سید محمد موسوی
    0

    صحبتی از اعتراضات اخیر نشد ، بیکاری ، گرانی ، نرخ نهایی ارز (اینکه دلار بشه 4800 تومن بعد کاهش بدن بشه 4500 تومن هم یعنی افزایش 30درصدی ارز در سال 96) منتها آقای روحانی جمله معرفی دارند که با شیب ملایم به مردم فشار میاریم گران شدن ارز یعنی گران شدن همه چیز و کوچکتر شدن سفره مردم اگر مردم حق دارن اعتراض کنند ، چرا در خصوص زندانی اخیر که الان در زندانهای شما هستند و وزارت خانه های شما اونها رو بخاطر حق مسلم خود دستگیر کردند حرف نمی زنید ، آقای رئیس جمهور 5 سال در راس امور هستید چه زیر ساختهایی برای خروج از رکود ، بیکاری ، شرکتها و بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ که ورشکست شده اند کرده اید و این زیر ساختها کی به نتیجه رسیده و مشکلات کم میشود با شعار دادند مشکلات حل نمی شود من شهروندی هستم در شهر اراک و کارمند شرکت خصوصی ، به جرئت می توانم عنوان کنم که تمام شرکتهای خصوصی با پرسنل بیش از 30 نفر چندین ماه حقوق پرداخت نکرده اند و توسط کارفرما استثمار میشوند. تمام گلخانه داران شهرستانهای امان آباد و آوه (بیش از 250 واحد) با بدهیهای بانکی 400 میلیونی به بانک کشاورزی ورشکسته شده اند دیگر با قول به آینده وضعیت معیشت مردم درست نمی شود .

  • سید محمد موسوی
    0

    صحبتی از اعتراضات اخیر نشد ، بیکاری ، گرانی ، نرخ نهایی ارز (اینکه دلار بشه 4800 تومن بعد کاهش بدن بشه 4500 تومن هم یعنی افزایش 30درصدی ارز در سال 96) منتها آقای روحانی جمله معرفی دارند که با شیب ملایم به مردم فشار میاریم گران شدن ارز یعنی گران شدن همه چیز و کوچکتر شدن سفره مردم اگر مردم حق دارن اعتراض کنند ، چرا در خصوص زندانی اخیر که الان در زندانهای شما هستند و وزارت خانه های شما اونها رو بخاطر حق مسلم خود دستگیر کردند حرف نمی زنید ، آقای رئیس جمهور 5 سال در راس امور هستید چه زیر ساختهایی برای خروج از رکود ، بیکاری ، شرکتها و بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ که ورشکست شده اند کرده اید و این زیر ساختها کی به نتیجه رسیده و مشکلات کم میشود با شعار دادند مشکلات حل نمی شود من شهروندی هستم در شهر اراک و کارمند شرکت خصوصی ، به جرئت می توانم عنوان کنم که تمام شرکتهای خصوصی با پرسنل بیش از 30 نفر چندین ماه حقوق پرداخت نکرده اند و توسط کارفرما استثمار میشوند. تمام گلخانه داران شهرستانهای امان آباد و آوه (بیش از 250 واحد) با بدهیهای بانکی 400 میلیونی به بانک کشاورزی ورشکسته شده اند دیگر با قول به آینده وضعیت معیشت مردم درست نمی شود .

  • فرشید
    0

    مثل همیشه حرف،شعار،وعده و وعید،بابا بیاید تو زندگی مردم ببینید چقد سخت شده بعد برید حرف بزنید،

  • مریم مومن
    0

    آقای روحانی ازاین مسخره کردن خودت ومردم دست بردار۵سال برای اینکه همه کسانی که بهت رای دادن برای اینکه بفهمنداشتباه کردند کافیه .البته ماازتووکسانی که دوروبرت جمع کردی که اصلازندگیش هیچ تناسبی بامردم نداره انتظاری نیست که دردمردمو بفهمن ولی انتظاراینه که بیش ازاین مردم را فریب ندین بسه دیگه دروغگویی وبرای ما نقش بازی کردن .وای که چه سخته تحمل باقی ماندن سه سال باقیمانده دولت تو .واقعا مجری بودن کسی که .........برای سوال پرسیدن ازشمایعنی چی ؟مردم روچی فرض کردین ؟واقعا برای خودم ومردم خوب وفداکارسرزمینم باوجودچنین رئیس جمهوری متاسفم .اگرعشق رهبرنبودنمی تونستم این دردا را تحمل کرد .خدایا احفظ قائدنا امام خامنه ای بالقران .عجل لولیک فرج بالقران .آمین .

  • میترا
    0

    چرا در مورد بودجه کلان نشر آثار امام حرفی زده نشد؟ شماها مرده پرستین

  • حجت امان اله پور
    0

    با سلام من واقعا متاسف هستم که در بحث های محیط زیستی چرا از دریاچه ارومیه چیزی گفته نشد.اگه این دریاچه به طور کامل خشک بشه که لحظات آخر خودش رو سپری میکنه و باعث فاجعه زیست محیطی بیشتری نسبت به سایر مشکلات حال حاضر محیطی است می شود را چرا یادشون رفت. اگه این نمک ها با طوفان خارج بشن تا تهران هم باید کلیه مناطق شهری و روستایی و ... تخلیه کامل بشن.الان اگه بیاید تو جاده میاندوآب به ارومیه همه چی براتون روشن میشه.واقعا متاسفم. در مورد بیکاری و شغل و ... هم که اصلا وقت نشد.چرا برای یک گفت و گو باسد 60 دقیقه وقت گذاشت مگه این مردم یک روز کامل تو انتخابات برای این مسئولان وقت نمی ذارن چرا وقت برنامه رو بیشتر نکردید مگه از کنفرانس های فقط سخن رانی مهمتر بود. با تشکر

  • شیوا
    0

    سلام.....ما مردم حقموونه... همین.....

  • بهادر
    0

    ب نظر من مصاحبه خوبی بود و جناب دکترروحانی خوب بلدن دایورت کنن...قشنگ سوالا رو پیچوندن عالی بود. مرسی

  • بهار
    0

    یک تعداد سوالات از پیش مشخص شده!!! کاملا واضح بود که پرسیدن سوالاتی مانند اختلاسها و دزدیها و بیکاری و ... جزو دستور کار نبوده باقی سوالات هم که تازه جوابهاشون از قبل آماده شده ، خود مردم فهیم دیدن چقدر پاسخهای بی منطق و ناکارآمد و آبکی !! واقعا آیا امیدی به بهبود وضعیت اقتصادی و سیاسی و معیشتی مردم در دوران آقای روحانی که دائم پاسخهای سطحی به مطالبات مردم میدن ، هست !!

  • فاطمه اسدی
    0

    وقتی خودش خونه انچه نانی زندگی میکنه معلومه به مسکن مهر میگه قوطی کبریت فقط بلد دروغ بگه پنچ سال از عمردولت میگذره متاسفانه هیچ کاری نکرد مخصوصا برای جوانان این دنیا که جواب نمیده کار نمیکنه انشاالله جواب پس بده خدا همه مارو عاقبت بخیر کنه

  • جابری
    0

    اجرا ومصاحبه وسوالات کلا"ضعیف وخنثی بود

  • مهدی نصیری
    0

    سلام انصافا داره کل ملتو مسخره میکنه نمیدونم چرا فکر میکنه ملت نفهمند بیشتر ملت دارن با فقر دست وپنجه نرم میکنند حالا این میگه دارایی ما بیشتر از خرج ماست .خب به چه درد ما میخوره این دارایی

  • سحر
    0

    مثل همیشه...مغلطه...بسیار بسیار بسیار ضعیف،متاسفم برای داشتن همیچین رییس جمهوری

  • امید
    0

    یعنی روحانی استاد پیچوندن سوال دقت کنین سوال چی بود جواب چیه!

  • علی یزدانی
    0

    مصاحبه بسیار ضعیف و پاسخهای رییس جمهور گنگ والکی

  • مهدی عربشاهی
    0

    متاسفانه ما ملتی مفلوک هستیم که چهل ساله با حرف سرکاریم عمل نبوده .پیشرفته هاشم میان یه نمودار میزنن به دیوار با خط کش امار نشون میدن .متاسفانه این خانه از بست ویرانست

  • سارا سمعی
    0

    من از رای خودم پشیمانم چون اصلا بفکر کارمندان دولت نیست وهمش جواب سر بالا میده وعده الکی

  • هادی الله یاری رزنی
    0

    آقای روحانی تو روخدا به داد شرکت کیان تایر برسین...هیئت مدیره بخور بخور راه انداخته

  • هادی الله یاری رزنی
    0

    جناب روحانی...به داد شرکت تولیدی کیان تایر برسید مدیران شرکت دارن این کارخونه رو نابود میکنن...

  • مصطفی طوقی
    0

    سلام متاسفانه همه سوالات را پیچوند... قهارترین رییس جمهور ایران در شعار دادن و سخنوری...

  • مهران
    0

    دوباره پیچوند ملت و رفت با جوابهای نه چندان قانع کننده

  • Mohammadreza
    0

    تو روقران این گرونی بیکاری جوونا رو درست کنید گرونی بیداد میکنه ولی هیچکس پیگیری نمیکنه

  • مهری محمدی
    0

    روحانی عالی بود .چکار میکرد

  • امين تارخ
    0

    واقعاً چي بايد گفت خودشون از تمام مشكلات مردم خبر دارن ولي هيچ قدمي واسه اين مردم بدبخت برنميدارن .خدايا خودت بهمون رحم كن هر روز كه از خواب بلند ميشيم مي بينيم داريم صدپله سقوط مي كنيم.يسري دلال و مفسد هم مثل موشك دارن ميرن بالا روز به روز پولدارتر ميشن.اين همون عدالت اسلامييست؟اين مردم خدمت گذار حقشون اين نيست.حالا هردفعه دكتر روحاني بياد حرفايي كه دردي از مردم دوا نمي كنه رو بزنه كه فقط بگن ما خوبيم همين

  • اشرف السادات موسوی فخرزاده
    0

    با عرض سلام و خسته نباشید حضور دست اندر کاران خبر فوری. چه خوب بود آقای رئیس جمهور از گرانی . بیکاری جوانان و حقوق خیلی کم مستمر بگیرانی که مریضن و از کار افتاده کل هستن و در آمد دیگری ندارند و مستاجر هم هستند سخنی می گفتن ایشان اصلا در مورد مهمترین مشکلات حرفی نزدند همسر من مستمریش ماهی ششصدوسی و دو هزار تومنه دو فرزند بیکار هم دارم البته تحصیلکرده و مستاجر هستم .آقای رئیس جمهور آیا شما با این پول می دانی چگونه خودمان را زنده نگه می داریم چون مطمئنا زندگی نمی کنیم فقط زنده ایم.خدا شاهده کسانی که مثل ما زندگی می کنند در روز قیامت از شما و امثال شما نخواهند گذشت و سر همان پل صراطی که اعتقاد داریم دامنتان را خواهیم گرفت که به یکی آنقدر بدهید که کاخ نشین باشد و کسانی مثل ما هم به نان شبش محتاج و شده روزهایی که گرسنه گذراندیم تازه می خواهید یارانه را هم قطع کنید حتما یارانه امثال ما قطع خواهد شد و به یارانه ثروتمندان اضافه خواهد شد ولی بدان خدا هست خدا هست خدا هست بترس از قهر خدا.

  • مرضیه
    0

    خداروشکرمی کنم وقت با ارزشم را صرف شنیدن حرف های .......... نکردم.اللهم عجل لولیک الفرج .

  • علوی از بویین زهرا
    0

    سلام ممنون از لطف شما انتظار داشتم از مطالبات فرهنگیان بازنشسته هم حرفی به میان بیاد باتوجه به اینکه در بودجه 97هم پیش بینی نشده است. سپاسگزارم

  • جوانان ایران و دوستدار ایران و ایرانی و فارسی زبان
    0

    آقای رشید پور لیاقت مصاحبه با رییس جمهور یک مملکت را نداشت !! بهتر بود اقای مهدی قلی مجری برنامه نگاه یک ، یا اقای مرتضی حیدری یا اقای عبدالرشیدی یا خبرنگارهای مختلف و باسابقه صداو سیما یا خبرگزاری ها یا همان مجری های شبکه خبر یا اقای حیاتی یا اقای خسروی یا هر کسی که در زمینه خبری یا در حوزه سیاست یا اقتصاد یا اجتماع فعال بودند مجری مصاحبه انتخاب می شد این انتخاب به شدت نشانه ضعف صداو سیما بود و اقای رشید پور به شدت بی ادبانه با رییس جمهور ایران صحبت می کرد و ادای او را در می اورد . ما به هر فردی که رای داده بودیم گذشته و فعلا اقای روحانی رییس جمهور ایران شده و باید به او احترام بگذاریم و او را در این سمت قبول کنیم . صداو سیما اگر با رییس جمهوری ایران در تضاد است باید خود را بی طرف نشان دهد زیرا صلاح یک مملکت در گرو رفتار صداو سیما نهفته است . اگر این اقای رییس جمهور و دولت و همکاران او نبودند همین صفحه ای که مدام این پسر تبلیغ صفحه خود را در صداو سیمای ایران کرد وجود نداشت و فیلتر بود این مجری منتخب خود را نماینده قشر جوان مملکت می داند در حالی که بسیاری از جوانان ما فرهیخته و با ادب هستند و از این رفتار این فرد خیلی ناراحتند و ما این فرد را اولا جوان نمی دانیم دوما او نماینده ما نیست زیرا بسیار بی ادب در برابر ریاست قوه اجرایی رفتار کرد از سعه صدر رییس جمهور فعلی و قانونی ایران بسیار متشکر یم جوانان ایران و دوستدار ایران و ایرانی و فارسی زبان

    نظرات شما -
    • کاکو
      0

      احسنت کاکو

    • رضا ایمانی اصل
      0

      موافقم باهاتون

  • سینا عشوری
    0

    آقای رشید پور شما گفتید اگه روزی با ریس جمهور مصاحبه کنم او را به چالش میکشم چی شد ترسیدی این مصاحبه فقط بدرد عمه خودت و عمه ریس جمهور میخوره

  • محمدرضاملامحمدی
    0

    واقعا باعث تاسف است.اصلافائده نداشت دروغ تاکی؟هنوزبعدازیک سال ازواقعه پلاسکو.....به هیچکس وام نداده اندمگریک نفر؟؟؟فقط وعده؟؟؟

  • احمد میرزایی
    0

    نظر بنده این است ریس جمهور درکشورما دکور وتدارکاتچی است و هیچ اختیار وقدرتی ندارد. وقتی رئیس جمهوراز صدا و سیما سانسو ر میشود ونمیتوانداز رسانه میلی که در اختیار رهبراست با مردم صحبت کند . لطف کنند همین نام وسمت ریاست جمهوری را نیز همانند کل امورات مملکتی که دردست ایشان است به عهده بگیرند ولی در مقابل مردم و بیت المال مسلمین ّّو خداوند متعال پاسخگو باشند .

    نظرات شما -
    • تسنیم
      0

      سلام بر همگان.. هرکسی که اندک سواد رسانه ای و اندک اطلاعاتی از اوضاع مملکت داشته باشه متوجه میشه که حرف شما کاملا اشتباه است. رئیس جمهور مملکت اگه اختیار نداشت چطور در برجام با اینکه رهبری میگفتند من خوشبین نیستم اما باز مذاکره کردند و باختند. و اینکه سیاست های روحانی با رهبری تفاوت اساسی داره در ضمن شما که یه شخصیت پاک و الهی را نصیحت میکنین، و میگید در مقابل خداوند باید جواب بدهند.. این حرفتون را مطمئن هستین و میزنید؟ اگه از روی وهم و اخبار بیگانه میزنین پس آماده جواب خدا باشید.

  • ضیا دیباور
    0

    اقای رییس جمهور حرفهای کلیشه ای وتکراری رو دوباره به مردم گفتن فکر کنم ملت رو اشتباهی چی فرض کرده برو آقا این حرفا به درد خودتون میخوره مردونه استعفا بده برو کم مملکت رو به گند نکشیدی تو این۵سال چی کار کردی عزیز من ۵ساله برجام میگی چی شد از قبل انتخابات تا حالا مردم رو با برجام سر کار گذاشتین،برای تولید،اشتغال،ارزش پول ملی،ازدواج جوانان؛فساد اداری حاکم بر ادارات چی کردی اگه با خنده همه کارا درست میشه منم برا شما میخندم که انشااله براه راست هدایت بشین ومردم رو خر حساب نکنین ،مردم از لحاظ معیشت مشکل دارن اونجا نشستین آمار الکی میدین خودتون هم میگین مردم رو دست انداختیم تمام شد .من که حلالت نمیکنم آقای رییس جمهور اگه به روز قیامت اعتقاد داشته باشین یقه تون رو میگیرم وباید از من ایرانی حلالیت بطلبی خداوند شما را به راه راست هدایت فرماید .والسلام علی من التبع الهدی

  • مرتضی اسدی
    0

    این مردم در رسانه های مختلف هم دروغگو های زبده دیدند هم دروغ پردازهای بسیار این جماعت به فکر مردم نیستن دعا کنید خداوند ظالم رو در نطفه بسوزاند شعارهای صدمن یک غاز بدرد دولت 5یا شش ساله میخورد نه مردم رنج کشیده که شرمنده زن وبچه هستند .از سود سهام 16هزارتومنی واسشون کوه درست کردن

  • Mehdi khadem
    0

    بخدا توي دنيا خار شديم با همچين رئيس جمهوري!!!!! همه ملت ها به ريشمون ميخندن...... نه اقتصاد نه فرهنگ نه اشتغال نه سياست خارجي نه پاسخگويي چه كاري واسه اين ملت انجام داده كه اينقدر وقيحانه مياد جلو چشم همه ، پدر خانواده اي رو كه با هزار زحمت و رو انداختن تونسته مسكن مهر رو بگيره، تحقير مي كنه؟؟؟؟!!!! بخدا ديشب خجالت كشيدم از داشتن همچين رئيس مملكتي.....

  • شهرام
    0

    سلام. همانطوریکه مستحضريد آقای رشیدپور یا هر مجری ديگه ای فقط اختیار مصاحبه و طرح سوال از رییس جمهور رو برعهده دارند و نمی توانند با رییس جمهور مناظره کنند و اینکه آقای رشیدپور باصراحت توانستند از مشکلات مردم سوال کنند بی نظیر بود و اما اینکه چقدر جواب های رییس جمهور قانع کننده بود مردم باید ارزیابی نمایند. به نظر بنده که جواب های قانع کننده ای ندادند و به اصطلاح اصلا جواب ندادند و صرفا به قول و وعده های دوباره بسنده نمودند.

  • بنده خدا
    0

    نمیدونم آخه اینا هیچی باروشون نيست یا ما هارو ساده فرض کردن!!تابلوتر ازلحاظ طرفداری ونا مربوط تر ازلحاظ حوزه ی کاری وفعالیت اجرا ی برنامه ها دیگه کسی رو پیدا نکردن اگر مجری طنز میخواستند مهران مدیری ورامبد جوان که بهتر بودند وجدانی!! بنظر من هدف از این گفتگو آفتابی شدن وادای دین وجبران زحمات انتخاباتی وبرآورده شدن آرزوی رشیدپور بود مثل اون شخصیکه درسخنرانی انتخاباتی رییس‌جمهور جلوی دوربین اشک ریخت وخیلیهارو تحت تاثیر قرار دادو.. بعداً ازش تقدیر شد وتندر ال 90 جایزه گرفت !!این مصاحبه در حیطه کاری رشیدپور نبودودقیقا بقول خودشون این یعنی صداوسیمای( میلی)..که غیراز این بشه بودجه مودجه خبریوخ.... یعنی هيچ کارشناس مجری بیطرف درحوزه سیاست نبود!!

  • سحر کریمی
    0

    سلام حالا مردم بکشيد

  • جواد
    0

    روحانی را عشق است

  • معین
    0

    یکی به روحانی بگه 5 ساله کشور دستشه، این قدر وعده نده، اینقدر دروغ نگه، تسلطش به جواب دادن که افتضحاح بود، خدایی احمدی‌نژاد باز تر و با جزییات تر حرف میزد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها