محمدبن سلمان ورود مشروبات الکلی به عربستان آزاد کرد

عربستان ورود مشروبات الکلی را به صورت مشروط آزاد کرد

محمدبن سلمان ورود مشروبات الکلی به عربستان آزاد کرد

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از العالم به نقل از الدیار نوشت: به زودی بخشنامه ای از دیوان سلطنتی سعودی با امضای محمد بن سلمان، ولی عهد عربستان صادر می شود که در آن، ولی عهد ورود شراب به عربستان بنا بر شروطی مجاز دانسته است.

آزادی ورود شراب به عربستان مشروط به این است که اولا فقط به خارجیها فروخته شود و شهروندان سعودی اجازه خرید ندارند همچنین استفاده از آن در رستوران های عمومی منع شده است؛ هتل های خاصی اجازه ارائه آن را دارند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • محمد
    0

    محمد بن سلمان همان اصلاحگر بزرگی است که پیامبر وعده امدنش را داده است او دین را به سبک خود خواهد اورد و اولین نبرد او با ترکها خواهد بود و بزودی شاهد اتفاقات بزرگی خواهیم بود و این پایان انتظاری بزرگ خواهد بود. در 23 رمضان به نام او ندا داده شد و در روزی نزدیک به رهبری خواهد رسید. "از کشور عربى خوشبخت (در منطقه غنى و ثروتمند اعراب) شخصى قدرتمند و مسلط بر شریعت محمد(ص) زاده خواهد شد، اسپانیا را به دردسر انداخته و بر گرانادا (غرناطه) مستولى مى‏شود. از طریق دریا بر مردم نیکوزیا ظفر خواهد یافت". شاهزاده عرب، مریخ، خورشید، ناهید، شیر، حکومت کلیسا را از طریق دریا از پاى در خواهد آورد، از جانب ایران (پرشیا) بیش از یک میلیون پرهیزگار به بیزانس و مصر، به سوى شمال هجوم خواهند آورد".

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      این چرندیات چیه؟ اینها که نوشتی بخشی از پیشگویی های نوستراداموس هست و قطعا فرد فاسد و خونریزی که دستش تا مرفق به خون کودکان مظلوم یمن آلوده هست همان مهدی موعود نیست. بلکه محمدبن سلمان ان شاءالله همان کسی هست که با حکومت نابخردانه اش پایان سلطنتهای چند ساله در عربستان را رقم خواهد زد و حکومت خودش ان شاءالله به یکسال هم نخواهد رسید .

  • ایرانی
    0

    تعمین کسری بودجه رقم خورد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها