فال روزانه جمعه 29 دی 1396

فال روزانه جمعه 29 دی 1396
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 29 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! سخاوت و تواضع دو ویژگی شخصیتی بارز شما هستند. در سالی که پیش رو دارید شما برای انجام مسئولیت هایی که به عهده دارید هر کاری که لازم باشد را انجام خواهید داد و از هیچ تلاشی فروگذار نیستید. شما مسئولیت ها و وظایف خود را به نحوی انجام خواهید داد که مایه ی رضایت اطرافیان و به ویژه عزیزانتان خواهد بود. صداقتی که شما در انجام کارهایی که به عهده می گیرید از خودتان نشان می دهید برای شما اعتبار و احترام زیادی را به همراه خواهد داشت. اگر مشغول به تحصیل هستید و یا قصد ادامه تحصیل را دارید امسال برای شما فرصت های بسیاری را به همراه خواهد داشت و موفقیت های بسیاری را به دست خواهید آورد. مطالعه و تحقیق و جستجو باعث احساس لذت و رضایت در شما خواهد شد و در این راه خستگی برای شما هیچ معنا و مفهومی نخواهد داشت. مهارت های ارتباطی شما توجه مقامات مافوق و رؤسایتان را به شما جلب خواهد کرد و آنها را با دانش گسترده و استعدادهای خود تحت تأثیر قرار خواهید داد. حتی اگر فکر می کنید عشق واقعی ربطی به ظاهر آدم ندارد، امسال برای به دست آوردن عشقتان باید حسابی به خودتان برسید.
فـال روزانـه - Daily Omen
شما استاد تجزیه و تحلیل مفاهیم و ایده های مختلف هستید و این توانایی های تحلیلی شما در فهم و حل هر مشکلی که سر راهتان قرار می گیرد به شما کمک خواهند کرد. با این حال باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که فقط فکر کردن و تحلیل مسائل و موقعیت های مخنلف کافی نیست و به جای دست روی دست گذاشتن باید برای استفاده از نتیجه ی افکار و بررسی هایتان دست به کار شوید. امروز از آن روزهایی است که قدرت تخیلتان خیلی خوب کار می کند و از این که در عالم خیال و رویا فرو رفته و به چیزهایی مانند آینده ی رابطه ی عاطفیتان فکر کنید لذت خواهید برد. عشقتان در دنیای واقعی منتظر این است که با او وقت بگذرانید، پس زیاد وقتتان را تلف نکنید!
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز آغازگر دوره ای بسیار هیجان انگیز و به همان اندازه مهم در زندگی شما خواهد بود. اکنون زمان شروع های تازه در روابط عاطفی و شخصی شماست. شما آماده اید تا تغییراتی که خودتان و عشقتان برای مدت ها مد نظر داشته اید را در رابطه ی خود اعمال کنید. شاید بالاخره به این نتیجه برسید که زمان شروع زندگی مشترکتان فرا رسیده است و یا بخواهید خانواده تان را در جریان تصمیمتان قرار دهید و یا اگر ازدواج کرده اید بخواهید بچه دار شوید. در هر صورت در اجرای نقشه ها و برنامه هایی که به محکم تر شدن رابطه تان کمک می کنند حتی یک لحظه هم تردید نکنید و مطمئن باشید اقداماتی که امروز انجام می دهید نتایجی مطلوب به همراه خواهند داشت.
فـال روزانـه - Daily Omen
اگر در روابط شخصی و یا عاطفی خود با مشکلاتی روبرو بوده اید، امروز انتظار نداشته باشید که اوضاع به نفع شما تغییر کند و یا در جهتی که دوست دارید پیش برود. از نظر اطرافیانتان شما به طور غیر قابل تحملی حساس شده اید و هر چیزی که می گویند و هر کاری که می کنند باعث می شود عصبی شده و واکنش های تندی از خودتان نشان دهید. حتی ابراز احساسات عشقتان نیز برای شما هیچ معنا و مفهومی ندارد و احساس می کنید که دارد به شما دروغ می گوید! البته که آنهایی که شما را دوست دارند ان وضعیت را تحمل خواهند کرد و تا درست شدن اوضاع در کنارتان خواهند بود، اما شما هم نباید انتظار داشته باشید همه دقیقا همان طوری رفتار کنند که شما انتظار دارید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز برای شما روزی همراهبا کار و تلاش بسیار خواهد بود. درست است که امروز روز تعطیلتان است، اما شما زمان زیادی برای استراحت کردن نخواهید داشت. شما مشکلی با کار کردن ندارید و خیلی راحت با این وضعیت کنار خواهید آمد و هر کاری که از دستتان بربیاید را انجام خواهید داد. خیلی از مسائل به ظاهر جزئی و بی اهمیت در زندگیتان که فکر می کرده اید می توانند به حال خودشان رها شوند امروز به توجه و رسیدگی شما نیاز خواهند داشت، اما در پایان روز اگر به آنها پرداخته باشید، با وجود خستگی احساس خیلی خوبی خواهید داشت. حداقل سعی کنید ساعات پایانی روز را همان طوری که خودتان از یک روز تعطیل انتظار دارید بگذرانید.
فـال روزانـه - Daily Omen
شما به احتمال زیاد به این که دیگران در مورد شما چه فکری می کنند اهمیت زیادی می دهید. این موضوع باعث می شود تصمیم گیری در مواقع حساس، حتی اگر مطمئن باشید چه کاری را باید انجام دهید برای شما سخت شود، چون نگران این هستید که مبادا دیگران در مورد شما قضاوت اشتباهی داشته باشند. امروز از آن روزهایی است که با این مشکل به طور جدی دست به گریبان خواهید بود. به قدرت تشخیص و قضاوت خودتان اعتماد کنید و آنچه فکر می کنید درست است را انجام دهید. امروز این که خودتان برای زندگیتان تصمیم بگیرید اهمیتی بسیار بیشتر از آنچه خودتان فکر می کنید خواهد داشت، پس لطفا بیخیال دیگران و قضاوت هایشان شوید!
فـال روزانـه - Daily Omen
برخی مسائل در زندگی شخصیتان باعث شده اند به این فکر بیفتید که در زندگی چندان موفق نبوده اید و شکست خورده اید. این تفکر شما باعث شده است احساس کنید به اندازه ی کافی قوی نیستید، اما باید نگرش خودتان را در این باره تغییر داده و کمی منطقی تر رفتار کنید. همه ی ما در زندگی مشکلات ریز و درشت فراوانی داریم، اما هیچ یک از اینها بدان معنی نیست که در زندگی شکست خورده ایم و یا به اندازه ی کافی قدرتمند نبوده ایم. صحبت کردن در این مورد با شریک زندگیتان و یا یکی از دوستان صمیمیتان به شما کمک خواهد کرد به اشتباه بودن طرز فکرتان پی برده و به این احساس منفی خود غلبه کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز برای فکر کردن به اتفاقاتی که طی چند روز گذشته برایتان پیش آمده اند فرصت بسیار خوبی خواهد بود. شاید شما به این نتیجه رسیده باشید که باید بعضی چیزها را در خودتان و زندگیتان تغییر دهید، اما این که بخواهید به یکباره تمام این تغییرات را اعمال کنید کار عاقلانه ای نخواهد بود و احتمال موفقیتتان چندان زیاد نخواهد بود. بهترین کاری که در این شرایط از دست شما ساخته است این است که این تغییرات را به مرور زمان و کم کم به وجود بیاورید تا بتوانید آنها را به صورت پایدار درآورده و به بخشی از زندگی خود تبدیل کنید. امرو هر وقت بین سکوت کردن و یا بیان افکارتان سر یک دو راهی قرار گفتید گزینه ی دوم را انتخاب کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
طی چند هفته ی گذشته شما در یادگیری این که چطور احساسات خود را نشان بدهید پیشرفت بسیار خوب داشته اید و آنچه این را برایتان لذت بخش تر می کند این است که خودتان اصلا متوجه این روند نبوده اید و حالا دیدن نتیجه ای که به دست آورده اید شما را غافلگیر کرده است. با این همه امروز باید کمی احتیاط کنید چون به احتمال زیاد شخص کله شقی در اطرافتان قرار دارد که اگر خودتان مواظب نباشید تمام تلاش هایتان را به باد خواهد داد. شما باید فرق بین کنترل احساساتتان و سرکوب کردن آنها را یاد بگیرید و آنها را با هم اشتباه نگیرید. چرا از روز تعطیلتان استفاده نمی کنید و به کمی مطالعه در رابطه با این موضوع نمی پردازید؟
فـال روزانـه - Daily Omen
شاید امروز برای شما روزی پر از کارهای غیر منتظره و همراه با چالش های فراوان باشد، اما لزومی ندارد که اعصاب خودتان را به خاطر شرایطی که پیش آمده بهم بریزید. آنچه امروز با آن مواجه هستید در واقع زمینه ساز برنامه ریزی و فکر کردن به پروژه های جدیدی خواهد بود که ظی شش ماه گذشته به آنها فکر می کرده اید اما جسارت کافی برای پرداختن به آنها را نداشته اید. اطرافیانتان گاهی در مورد شما این طور فکر می کنند که در آغاز کارها از خودتان شور و هیجان زیادی نشان می دهید، اما در ادامه ی راه شور و شوق اولیه تان را از دست داده و نسبت به نتیجه ی نهایی دلسرد و بی تفاوت می شوید. به آنها نشان دهید که اشتباه می کنند!
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز از آن روزهایی است که اگر به خرید بروید تمام بازار را با خود به خانه خواهید آورد! این رفتار شما از وضعیت روحی فعلیتان سرچشمه می گیرد و روشی برای مبارزه با چیزی است که هرچند در ابتدا برایتان ناشناس است، اگر کمی فکر کنید قطعا متوجه خواهید شد که چیست! این عادت اشتباه خود را کنار گذاشته و با مشکلی که دارید از روشی روبرو شوید که واقعا به حل آن کمک می کند. خرید کردن روش خوبی برای آرام کردن خودتان و یا پرت کردن حواستان است، اما مشکل همچنان سر جای خودش باقیست! حتی اگر فعلا قصد رویارویی با مشکلتان را ندارید بهتر است روز خودتان را با فعالیت های مفیدتر و کم خرج تری پر کنید!
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز اطرافیانتان به نظر خیلی بیش از حد جدی شده اند و همین باعث شده بودن در کنارشان برای شما چندان خوشایند نباشد و شاید حتی بخواهید از آنها فرار کنید و امروز را در خلوت خودتان بگذرانید، مثلا به تنهایی به سینما بروید و یا ساعت ها خودتان را در یک کتاب فروشی سرگرم کنید. با این همه احتمال این که بتوانید فرار موفقیت آمیزی داشته باشید چندان زیاد نخواهد بود و اگر سعی کنید با شرایط موجود کنار بیایید برای شما خیلی بهتر خواهد بود. اگر فکر می کنید صحبت کردن در مورد این وضعیت می تواند به بهتر شدن آن کمکی بکند حتما همین کار را انجام دهید، بالاخره یک نفر باید یخ به وجود آمده را بشکند.
فـال روزانـه - Daily Omen
جوی که به امروز حاکم است به نظرتان کمی کسل کننده و دلگیر است. شما در شرایطی قرار گرفته اید که برایتان چندان خوشایند نیست و مجبور هستید با مسائلی که برای مدتی طولانی مدام سعی در فرار از آنها داشته اید مواجه شوید. وقت آن فرا رسیده است که شما نگاهی عمیق و جدی به زندگی شخصی خودتان انداخته و ببینید برای از بین بردن شرایط ناخوشایندی که بر فضای خانه حاکم شده است چه کاری از دستتان ساخته است. شما متوجه هستید که این وضع به یکباره به وجود نیامده و در نتیجه نمی توان یک روزه آن را از بین برد، اما همین که متوجه آن شده اید قدم بسیار بزرگی است و صحبت با اهل خانه می تواند به حل آن کمک قابل توجهی بکند.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها