رحمتی گلر اصلی استقلال در مشهد

وینفرد شفر سرمربی استقلال اعلام کرد که سید مهدی رحمتی در دیدار مقابل پدیده درون ترکیب قرار خواهد گرفت.

رحمتی گلر اصلی استقلال در مشهد

به گزارش خبر فوری ؛ وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد حاشیه‌های اخیر و شایعه اختلافش با سید حسین حسینی گفت: درباره مسائلی که گفتم بعداً صحبت خواهم کرد. چند بازی را پشت سرهم بردیم و ۸۷۲ دقیقه دروازه‌مان بسته بود. برای اینکه این روند موفقیت ادامه داشته باشد، باید همیشه تلاش و کار کنیم. مانند بازی گذشته مقابل سایپا که تیم بسیار خوبی بود، باید مراقب باشیم، هرچند که گل خوردن و مساوی کردن جزئی از فوتبال است. شاید یک هافبک دیگر به غیر از جباروف نیاز داشته باشیم.
شفر درباره تغییر دروازه‌بان گفت: در تمام مسابقات نمی‌توانیم با یک دروازه‌بان بازی کنیم، بازی جام حذفی مقابل نفت، بازی بسیار بسیار سختی است. هر دروازه‌بانی که در شرایط بهتری از بازی باشد در درون دروازه قرار می‌گیرد. فردا هم باید ببینیم عملکرد دروازه‌بان ما خوب بوده یا بد تا برای بازی بعدی تصمیم بگیریم. تیمی که در بازی‌های رسمی بازی نمی‌کند، روز بعدش یک بازی انجام می‌دهیم که در فوتبال دنیا یک اتفاق طبیعی است.
او افزود: با سرپرست تیم صحبت کرده‌ایم تا زمانی که بازی رسمی نداریم، فردایش بازی کنیم. رحمتی فردا بازی می‌کند تا ببینیم شرایط مسابقه به چه صورت است. درباره حسینی هم هیچ مسئله‌ای نیست چون همه مردم ایران و حتی کی‌روش می‌دانند که او در چه کیفیتی است. ما هم لیگ را داریم و هم جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را. اگر روزی حسینی محروم شود، طبیعی است که باید رحمتی بازی کند، بنابراین طبیعی است که او در شرایط مطلوبی قرار داشته باشد.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها