واکنش علم الهدی به دخالت در ایجاد اغتشاشات اخیر: موج اعتراضات از تهران آغاز شد/ بنده در زمان تجمعات سبزوار بودم

امام جمعه مشهد در نامه‌ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی به شایعات اخیر واکنش نشان داد.

واکنش علم الهدی به دخالت در ایجاد اغتشاشات اخیر: موج اعتراضات از تهران آغاز شد/ بنده در زمان تجمعات سبزوار بودم

به گزارش خبر فوری به نقل از خبرگزاری دانشجو، امام جمعه مشهد در نامه‌ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی نوشت:

مدتی بعد از تجمع اعتراض آمیز تنی چند از مردم در ۷ دیماه ۹۶ در میدان شهدای شهر مقدس مشهد و‌ اغتشاشات در قالب آن از بعضی دهان ها که بعضا افراد مسئول در نظام هستند، اتهاماتی مبنی بر نقش اینجانب در این ماجرا اظهار شد.
در سالهای اخیر و در پی سوء مدیریت مسئولان ذیربط بر فضای رسانه ای کشور بارها آماج اتهامات واهی و تخریب شخصیت قرار گرفتم که در راستای اهداف اسلام و انقلاب باکی نداشته و ندارم.
لکن مورد اخیر با هدف تشویش اذهان عمومی و گمراه ساختن افکار مردم از حقایقی است که امروز بر ملت مسلمان ایران می گذرد و لذا وظیفه خود می دانم نکاتی را به جهت توجه و تظلم به حضرتعالی که نماینده مقام معظم رهبری در بالاترین نهاد امنیتی کشور هستید عرض کنم.
برخی شخصیت‌های سیاسی با سکنا در فضای رقابتهای انتخاباتی تلاش می کنند اینطور القاء کنند که شروع این تحرکات از مشهد بوده است. در حالیکه شواهد متعددی وجود دارد که این موج اعتراضات از تهران آغاز شد و اخیرا مقام عالی دادستان کل کشور نیز به آن اذعان نمود.
اینجانب در روز این تجمعات در سفر سبزوار بودم و به محض بازگشت با اسفصار از استاندار محترم خراسان رضوی و مسئولین امنیتی و انتظامی استان گزارشاتی را دریافت کردم که کاملا منطبق بر بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹ دی بود و برای همه فصل الخطاب قرار گرفت.
شاید بعضی در این روزها بجای ریشه یابی این تجمعات واعتراضات و حل آن ها نسبت به سند سازی در جهت اهداف سیاسی حزب یا جریان سیاسی خود مشغول باشند که لازم است آن نهاد عالی امنیتی بطور دقیق نسبت به ریشه ها و عوامل اغتشاشات هفتم دیماه مشهد تحقیق و تفحص نموده و به ملت شریف ایران گزارش دهد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • جانباز ایرانی
    0

    اینا میخواهند یاران رهبر را به هر بهانه ای بزنند واین هم از نامردیشون است خدا لعنت کند دروغگوی فتنه گر را درود بر علم الهدا

  • محمد راسخ نژاد
    0

    اقای علم الهدی باید گفت بسیار تاسف اور است که اقوال شما و امثالکم در بین ملت اهمیت خود را از دست داده اند . چون برداشتها و قضاوتهای مردم اصل است و انها اصلا به این مسئله توجه ندارند که زبانهای شماها چه میگویند .

  • Ali
    0

    بابا تودیگه کی هستی راست راست توچشم مردم نیگا میکنی...

  • علم الهدی
    0

    آقای جانباز تو دیگه چته هرجوری بخوای که به شما میرسند .خونه ماشین امتیازات فراوان منم تو ده تا عملیات بودم چیزیم نشد .بعضی ها یه ترکش طلایی خوردند وبه کجاها که نرسیدند بایدم از علم الهدی که سواد هم ندارد دفاع کنید .درد مردم از نابرابری بی عدالتی دزدی .ثروتهای باد آورده بجها کاخها ماشینهای میلیاردی عده ای زییادی مسلمان نماست که ازبرکت خون شهدا بدست آوردن .چی برای خودت میگی حقیقت تلخه .خدا شاهده جنگ به قول خمینی نعمت بود اما برای کی .برای عده ای که خودشونو مسلمان جازدند وچه ثروتی بهم زدند .برا کی دارم میگم من

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها