کشاورزان گیلانی را بدهکارتر نکنیم

استاندار گیلان گفت: باید به گونه‌ای به کشاورزان وام بدهیم که آن‌ها بدهکارتر نشده و دریافتوام برایشان سبب رونق و بهبود اقداماتشان شود.

کشاورزان گیلانی را بدهکارتر نکنیم

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از تسنیم، مصطفی سالاری عصر امروز در جلسه کارگروه رفع موانع تولید در استانداری گیلان اظهار داشت: تلاش مناسبی در راستای رفع مشکلات متقاضیان توسط بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی انجام شده است.

استاندار گیلان با اشاره به بهبود جایگاه استان گیلان در راستای رفع موانع تولید عنوان داشت: در حال حاضر با اقدامات انجام شده 50 درصد از سهم استان گیلان در راستای رفع موانع تولید پوشش داده شده است.

سالاری با تاکید بر لزوم اجرای طرح تکاپو در استان گیلان تصریح کرد: در حال حاضر در کارگروه رفع موانع تولید وام‌های عادی به تولیدکنندگان اعطا می‌شود اما در طرح تکاپو، دولت یارانه ‌ای نیز برای آنان در نظر می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشترین تسهیلات به افرادی داده شده است که دارای خط تولید قدیمی هستند و تلاش‌ها برای سرپا نگه داشتن مجموعه آن‌ها شده است و فرصت راه‌اندازی اقدامات جدید پیش نیامده است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم پیگیری طرح‌های گردشگری ابراز داشت: باید از این طرح‌ها با جدیت حمایت کرد زیرا با توجه به شرایط استان هر اقدامی در این حوزه اثر مثبت دارد.

سالاری کشاورزی را اولویت دوم استان گیلان بعد از گردشگری دانست و افزود: باید به گونه‌ای به کشاورزان وام بدهیم که آن‌ها بدهکارتر نشده و دریافت وام سبب رونق و بهبود اقداماتشان شود.

منبع: تسنیم

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها