۴۳ میلیارد تومان تسهیلات به تولیدکنندگان گیلانی پرداخت شد

مدیرکل سازمان صنعت، معدت و تجارت استان گیلان گفت: تاکنون ۴۳ میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید به تولیدکنندگان گیلانی پرداخت شده است.

۴۳ میلیارد تومان تسهیلات به تولیدکنندگان گیلانی پرداخت شد

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از تسنیم ، فرهاد دلق‌پوش عصر امروز در جلسه کارگروه رفع موانع تولید در استانداری گیلان اظهار داشت: بانک‌ها موظف هستند تا اطلاعات متقاضیان دریافت تسهیلات را بررسی کنند تا تمام آنها موفق به دریافت تسهیلات شوند.

مدیرکل سازمان صنعت، معدت و تجارت استان گیلان با اشاره به تعدد درخواست‌های ارائه شده به دبیرخانه کارگروه رفع‌ موانع تولید گفت: متاسفانه تعدد این پرونده‌ها سبب می‌شود تا تعدادی از آن‌ها پذیرفته نشده و سبب ایجاد نارضایتی در متقاضیان شود.

دلق‌پوش با بیان اینکه در برخی موارد به مصوبات کارگروه رفع موانع تولید توجه نمی‌شود ابراز داشت: از تمام اعضای کارگروه می‌خواهیم به تصمیمات کارگروه پایبند باشند تا بتوانیم مشکلات متقاضیان را رفع کنیم‌‌.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: در سازمان جهاد کشاورزی تلاش می‌شود تا تمام پرونده‌ها به کارگروه رفع موانع تولید ارجاع داده نشود و در خود سازمان بررسی شود.

علیرضا شعبان‌نژاد با بیان اینکه 240 میلیارد تومان از 300 میلیارد تومان پرونده ارائه شده به این سازمان جهت دریافت تسهیلات تصویب شده است گفت: تاکنون 43 میلیارد تومان به متقاضیان به‌صورت مستقیم پرداخت شده که بانک کشاورزی در این حوزه رتبه نخست را در اختیار دارد.

وی تعداد پرونده‌های ارائه شده به این سازمان را 2 هزار و 286 پرونده دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود و بررسی‌های انجام شده، این سازمان به راحتی می‌تواند 200 میلیارد تومان سهم خود را در راستای رفع موانع تولید پوشش دهد.

منبع: تسنیم

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها